MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Mikie. Hier komt wat wijsheid:

Dames zijn dames.

Haha zo kun je 't ook nog zien :p

Willkommen! Ff wachten tot maandag nog hehe. Als 't goed is krijg ik vrijdag m'n pakket binnen met de Slin/Suspension maar dan heb ik al getraind dus begin ik maandag. Maandag gaan de Hyges dan ook naar 3.3 iu.

+1 das zeker waar maar zonder pomp is het helemaal zo ecto allemaal ;)
Foto's maken in de gym is ook niet mijn ding....

Mijne ook niet, zou k ook echt niet doen. Net een stap te ver zeg maar ;P

Ik vond het een half jaar geleden ook niks die aders. Het enige dat ik tegen mn vriend zei was: straks durf ik je niey meer aan te raken want dan knap je.

En nu... Nu glij ik nog net niet weg bij een beaderde bicep. :D haha nee das overdreven, maar ik kan het nu zeker wel waarderen.

Ik vond het een half jaar geleden ook niks die aders. Het enige dat ik tegen mn vriend zei was: straks durf ik je niey meer aan te raken want dan knap je.

En nu... Nu glij ik nog net niet weg bij een beaderde bicep. :D haha nee das overdreven, maar ik kan het nu zeker wel waarderen.

Hahaha mooi :o Heb je een beetje buffe vriend dan?

Willkommen! Ff wachten tot maandag nog hehe. Als 't goed is krijg ik vrijdag m'n pakket binnen met de Slin/Suspension maar dan heb ik al getraind dus begin ik maandag. Maandag gaan de Hyges dan ook naar 3.3 iu.

Welke hyges heb je nu?? Hoor niet veel goeds over die nieuwe batches >2014

• #1.466

Haha heerlijke beschrijving.
Welke hyges heb je nu?? Hoor niet veel goeds over die nieuwe batches >2014

.cn gewoon, gele dop. Bevallen mij goed, in de 1e week op 2 iu wel last van m'n polsen en m'n neus/voorhoofd/handen gingen vervellen als een malle. Pijn in m'n polsen trekt nu weg gelukkig en huid op m'n kop en handen is zo glad als de huid van een baby, echt heel apart.

Krijg er wel hele dikke handen van. Ik heb al flinke klauwen maar sinds die Hyge zijn ze echt merkbaar dikker, zegt m'n vriendin ook. Voor de rest ga ik er wel prima op volgens mij, 1e weken wat bloated maar dat trekt ook al weg :)

• #1.468
Vandaag schouders/traps gehad. Wilde legs doen maar kwam er niet echt van, dus dan morgen maar. Wel een dikke training, mooie pump en schouders zijn nu nog helemaal lam.

MP : 5x5x72.5, niet slecht. Laatste 2 reps van de laatste set gingen trager dan een slak, maar toch
Side raise : 4x8x12
Bent over raise : 3x15x10
DB Press : 3x10x30, zat echt niet meer in.
Upright row : 4x8xnog wat

BB Shrugs : 4x10x180 en een dropset van 180-150-130-100. Die 180 moest met straps, kon 'm gewoon niet houden en vind 't belangrijker dat m'n traps failen dan dat m'n grip het niet aan kan. Vanaf de 130 zonder straps gegaan.

Train je al bij olympic?

• #1.470

Nee nog niet geweest ook. Je kent me, lui en vergeetachtig. Wil er de hele week al heen, tijd zat voor ook maar telkens fiets ik automatisch naar Basic, sta ik binnen en denk ik ach kan net zo goed gaan trainen :P

Legday gehad, voel me ****ing beroerd nu, meestal wel een aardig teken. Stond op 't randje van overgeven volgens mij.

Squats : 4x12x120. Wilde wat meer setjes pakken maar bij m'n laatste rep liep er een fossiel tegen de ****ing stang aan, voelde 't in m'n rug naar m'n been schieten maar ging gelukkig goed. Focus wel weg en de zin om te squatten ook.
Sumo DL : 3x5x160
LegPress smal : 4x8x240
Leg Extension :3x15xfullstack
Toe Press op de legpress : 5x8xnog wat

Kruipend de zaal uit en nu vol verwachting aan 't wachten op m'n pakketje :p Klote PostNL heeft het tijdsvak op 8.30 tot 21.30 gezet, dus hoop dat ie op de normale tijd komt.

als je je hyge besteld bij .cn wanneer heb je het ongeveer binnen?
ik kijk mee in je log trouwens

grtz

• #1.472
als je je hyge besteld bij .cn wanneer heb je het ongeveer binnen?
ik kijk mee in je log trouwens

grtz

Eh wat ik van mensen hoor verschilt dat, kan soms wel een maand duren zonder dat je in de tussentijd iets hoort. Haal het ook gwn bij supplier, betaal ik iets meer maar ik word echt he-le-maal gek als ik een groot bedrag ergens heen stuur en vervolgens een maand of meer niks hoor :P

Eh wat ik van mensen hoor verschilt dat, kan soms wel een maand duren zonder dat je in de tussentijd iets hoort. Haal het ook gwn bij supplier, betaal ik iets meer maar ik word echt he-le-maal gek als ik een groot bedrag ergens heen stuur en vervolgens een maand of meer niks hoor :P

hmm ja idd zit ik niet op te wachten me hgh is nu al op.. en hier is het even moeilijk aan te komen
ga denk bestelling plaatsen en even wachten tot ik het binnen heb.
wat zijn jou bijwerkingen nu op 2iu?

• #1.474
hmm ja idd zit ik niet op te wachten me hgh is nu al op.. en hier is het even moeilijk aan te komen
ga denk bestelling plaatsen en even wachten tot ik het binnen heb.
wat zijn jou bijwerkingen nu op 2iu?

Nu weinig bijwerkingen gelukkig, alleen m'n handen en voeten zijn wel aardig dikker. Aders worden vrij duidelijk naar buiten gedrukt, had zonet voor 't douchen zelfs 3 stuks op m'n onderbuik staan en ik sta rond de 10 %. Aan het begin had ik echt zere handen/polsen, en m'n hele gezicht +handen onder de losse velletjes zitten, dat is gelukkig wel weg. Maandag uppen naar 3.3 iu.

Heb de Slin en susp binnen dus maandag kunnen we van start, heb er zin in!

BB shrugs in Smith Machine? Vind het zelf super fijn in de Smith namelijk.

• #1.476
BB shrugs in Smith Machine? Vind het zelf super fijn in de Smith namelijk.

Nee los, vangers van 't squatrek kun je verlagen bij ons, daar leg ik de barbell dan op zodat ik 'm niet in positie hoef te deadliften :P Smith vond ik bij vorige sportschool ook fijn maar bij de Basic hier is het een kloteding op de een of andere manier, vind 'm totaal niet prettig.

• #1.477
Vanmorgen dus 1e training gehad op Slin/Suspension. En wat een training was het. 3 kwartier na het zetten van de susp begon ik al vol te lopen, shirt/vest dat strakker gingen zitten en m'n legs die oppompten van het fietsen. Kreeg er een heel apart gevoel van, beetje euforisch leek het wel, erg fijn iig. Toen gaan trainen, volle focus, Hatebreed in de oren.

Backday:

BOR : 5x5x115
Pull up : 4x8xbw + 6
DB Row : 4x10x40
Lat Pulldown : 4x12x65
Straight arm pulldown : 3x15

Shrugs : 4x10x140 superset met DB Shrugs : 4x10x40
Facepulls SS rear delt flies : beide 3x15

Pomp zat er heel goed in hierna, nu nog heerlijk vol. Heel fijne training, 1 van de betere van de afgelopen tijd iig qua gevoel. Nu uiteraard hopen dat 't nog wat gaat bijdragen in de groei maar dat komt vast goed :p

Morgen chest, zal daar wel op merken of het nou echt een killer combo is. M'n chest pompt namelijk op als een idioot normaal gesproken :)

Klinkt goed! Lekkere training :thumb:

Dat je het zo goed al merkt! Lijkt me heerlijk :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven