Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen slecht plan ouwe, ff een injectschema maken ofzo anders ben ik straks in de war :P Hehe hou je op de hoogte uiteraard!

Ik moet al met drie middelen soms erg na denken en hou het nu ook maar gewoon bij! Jij moet dan echt een goed geheugen hebben :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Ik moet al met drie middelen soms erg na denken en hou het nu ook maar gewoon bij! Jij moet dan echt een goed geheugen hebben :-)

Mwah 't is wat ik leuk vind, zelfde met voeding/vitamines. Heb echt een shitload die ik wegwerk op een dag maar gaat allemaal zonder moeite/nadenken, is een ritme geworden. Zelfde als het vroeg opstaan, redelijk op tijd naar bed enzovoorts. Alleen de GH heb ik wel es van shit, niet vergeten :P Maar idd, vanaf 't moment dat m'n spul binnen is maar eens uittypen hoe en wat per dag.

Net rug gehad, ging wel lekker.

BOR : 5x5x110
Pull up wijd : 4x10xbw, nog 2 keer zo doen en als ik m'n reps blijf halen ga ik er wat gewicht bij toevoegen.
DB row : 3x8x40 easy, trage negatieve
Lat Pull close hammer : 3x12x80, not bad, bijna fullstack.
Lat Pull wide : 3x12x65

DB Shrugs : 4x15x40. Weinig te klagen, heb met bepaalde oefeningen jammer genoeg niet genoeg meer aan de 40 kg db's ( werd ****ing tijd ook :P ). Morgen kijken bij een gym waar ze tot 60 gaan :)

Haha dat is best prettig als de gewichten in de gym niet meer voldoende zijn! Goed teken :D

Kuur jij eigenlijk het hele jaar door?

• #1.444
Haha dat is best prettig als de gewichten in de gym niet meer voldoende zijn! Goed teken :D

Kuur jij eigenlijk het hele jaar door?

Opzich wel, jammer dat ik er door moet zoeken naar een nieuwe :P Zitten er 2 in de stad hier waar ze zwaarder gaan, de ene is ****ing druk met allemaal paupervolk en de andere is klein maar wel hardcore en rustig als 't goed is.

En ja, sinds oktober ON nu en ik ga voorlopig niet OFF. Af en toe ga ik door op lage dosis test voor een week of 6/8 om 't lichaam wat rust te geven, cruise dus. De kuren daaromheen heten blasts, ofwel het Blast en Cruise principe. De cruise 'vervangt' in dit principe dus het nakuren en de tijd OFF.

Okee. Klinkt als een makkelijke keuze dan!

Haha thnx voor die mini uitleg. Ben je niet bang dat je straks nooit meer off wil? Het lijkt me toch wel een aanslag op je portemonnee?

Haha thnx voor die mini uitleg. Ben je niet bang dat je straks nooit meer off wil? Het lijkt me toch wel een aanslag op je portemonnee?

Het enige waar je bang moet voor moet zijn is een lang en moeilijk herstel, als je überhaupt ooit off zou willen gaan.
En voor de portemonnee valt het wel mee, test is al bij al goedkoop.

• #1.447

Hehe niet bang voor nee, ik wil nu al niet OFF :P Enige waar ik zoals RokH al aangaf 'bang' voor zou moeten zijn is als ik verplicht helemaal OFF zou moeten, dus ook geen lage dosis Test ter vervanging. Denk dat het herstel dan wel ****ing zwaar zou kunnen zijn, maar ik zie geen enkele reden waarom dit zou moeten.

Voor de portemonnee valt het gelukkig heel erg mee, enige wat daar wel in aantikt is de HGH. De AAS kost geen drol.

Ohh. Ik had in mn hoofd dat het een dure hobby is. En wat betreft de lichamelijke shit, Tja dat weet je als je begint met kuren enzo. Dus vandaar dat ik er niet naar vroeg.

• #1.449
Ohh. Ik had in mn hoofd dat het een dure hobby is. En wat betreft de lichamelijke shit, Tja dat weet je als je begint met kuren enzo. Dus vandaar dat ik er niet naar vroeg.

Alles bij elkaar ( supps, aas, abo enzovoorts ) is het uiteraard niet supergoedkoop, maar ik denk niet dat ik meer uitgeef dan de gemiddelde voetballer die 2 keer per jaar nieuwe voetbalschoenen koopt, na elke training voor 20 euro bier wegtikt en in de weekenden 2 avonden met het team zich de t*ring in zuipt :p

Amen...

• #1.451
Chestday vandaag, ging goedd.

Bench wel weer bezet maar goed, dan maar niet zwaar benchen.

Incline DB : 4x8x48
Incline fly : 3x12x14
Plate loaded press : 3x8x100
Crossover high/low : 3x15x15 superset met
Crossover low/high : 3x15x7.5

CGBP :5x5x80
Side raise : 4x10x8, gefocust op het reiken naar 'iets' zeg maar ipv gwn het gewicht omhoog te krijgen. ****ing veel zwaarder en voelde een super stretch in m'n delts, goeie.

Had toch een pomp na de tijd, weet niet waar het vandaan komt maar damn. Aders dik op de chest/schouders/traps, meerdere dwars over de biceps. Als Bold nu al werkt vind ik 't leuk spul hehe.

Had toch een pomp na de tijd, weet niet waar het vandaan komt maar damn. Aders dik op de chest/schouders/traps, meerdere dwars over de biceps. Als Bold nu al werkt vind ik 't leuk spul hehe.

Lekkere training!

Pics zeggen meer dan 1000 woorden ;)

• #1.453
Lekkere training!

Pics zeggen meer dan 1000 woorden ;)

Klopt, ik zal volgende keer m'n tel eens meenemen. Sowieso volgende week met de Slin pre-wo zal ik eens meedoen aan de hype om zo pumped up mogelijk met het beste licht een foto te maken :P Maak ze normaal puur voor m'n eigen beeld dus zonder pomp in normaal licht thuis.

Klopt, ik zal volgende keer m'n tel eens meenemen. Sowieso volgende week met de Slin pre-wo zal ik eens meedoen aan de hype om zo pumped up mogelijk met het beste licht een foto te maken :P Maak ze normaal puur voor m'n eigen beeld dus zonder pomp in normaal licht thuis.

Haha ben benieuwd:)
Zonder pomp in normaal licht vind ik altijd nogal deprimerend...:(

Lekkere training hoor! Adertjes die poppen, altijd goed :D laat de ladies maar kijken hahaha :D

in.

• #1.457
Haha ben benieuwd:)
Zonder pomp in normaal licht vind ik altijd nogal deprimerend...:(

Same, alhoewel m'n laatste rugfoto ook koud was in normaal licht en zelfs na 2 low/no carb dagen. Vind dat altijd wat realistischer dan een pomp-foto met top belichting met het liefst nog gewichten in je hand ;P
Plus dat ik me een debiel voel als ik foto's in de sportschool schiet

Lekkere training hoor! Adertjes die poppen, altijd goed :D laat de ladies maar kijken hahaha :D

Ja enge gepensioneerde vrouwtjes :(

Welkom wijze Sheikie

Mikie. Hier komt wat wijsheid:

Dames zijn dames.

In before the slin :thumb:

Same, alhoewel m'n laatste rugfoto ook koud was in normaal licht en zelfs na 2 low/no carb dagen. Vind dat altijd wat realistischer dan een pomp-foto met top belichting met het liefst nog gewichten in je hand ;P
Plus dat ik me een debiel voel als ik foto's in de sportschool schiet

+1 das zeker waar maar zonder pomp is het helemaal zo ecto allemaal ;)
Foto's maken in de gym is ook niet mijn ding....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven