MuscleMeat

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel leuk dat jullie beide ongeveer even slap zijn. Werkt wel motiverend zo, niet onderdoen voor de ander ofzowwww weejewelll.
Laat ff weten of je je vandaag zo ongelukkig voelt als denk dat je je voelt ;o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.922
Wel leuk dat jullie beide ongeveer even slap zijn. Werkt wel motiverend zo, niet onderdoen voor de ander ofzowwww weejewelll.
Laat ff weten of je je vandaag zo ongelukkig voelt als denk dat je je voelt ;o

Voel me prima, glutes beetje sore door de squats maar prima in orde.

Chest gehad vandaag met DannyZ, prima training.

Close grip bench:

20x50kg
12x70kg

5x94kg
5x94kg
5x100kg
5x110kg
4x115kg. 4e was eigenlijk een fail omdat de 2e fucking beroerd ging en veel kracht kostte, zou normaal wel gelukt zijn er 5 te halen gok ik.
42x50kg, paar seconden rust en de overige 8 eruit gedrukt met de laatste rep een dikke spot omdat ik 'm niet meer wegkreeg.

Doe nooit close grip benchen, was wel een keer lekker.

Incline press machine (schuin zittend met 1 hand)

15x20kg
15x25kg
15x30kg

Press machine:

15x80kg
15x80kg
10x80kg
elke set een andere grip

Pec deck:

8x40kg + 8x25kg

Side raises:

3x15x8kg

Incline side raises:

3x12x4kg

Tricep pushdown:

3x15x60 geloof ik.

Wilde daarna nog cable kickbacks doen maar m'n triceps deden niks meer dus opgehouden.

• #1.923
Ruggg vandaag, heerlijk. Had nog last van m'n glutes en hamstrings maar whatever. Ook weer een keer een echte deadlift gedaan, ga ik er ook maar inhouden en langzaam in gewicht opbouwen, heb 't nooit zo met de DL gehad maar goed is ie ofc wel.

Deadlift

Beetje opwarm spul

1x5x120
4x5x130

Volgende week 135 en zo elke week opbouwen tot ik iets van een plateau bereik.

Pull up

3x6 wijd
3x6 hammer

LatPulldown

4x12x60
2x15x40 reversed grip

BOR

3x8x60 :') Grip hield er zwaar mee op, zelfs met straps vielen m'n onderarmen er zowat af.

Straight arm pulldown

5x15x35 of 40 heel strict en lange stretch, lekker.

Shrugs in de Smith

4x8x90
3x12x50 behind the back

Seated cable rows

5x12x50

Op, lekkere training wel. Morgen chest, Benchen dus :) Wil de grotere oefeningen ook weer standaard gaan doen, kracht gaat deze blast ook wel aardig vooruit dus waarom dan ook niet de grote oefeningen erbij betrekken.

Goeie kaak training!

Je shirt was goed nat! Dat zie ik graag :o

• #1.930
Chest/side delts vandaag, dikke pump, lekkere training.

Bench

5x5x100. Zoals voorgenomen de Bench, Dl en Shoulderpress maar eens op gaan bouwen. Deze 100 kg voelde overigens zwaar kut, kon niet echt goed liggen op t bankje.

Incline DB fly

5x15x14. Burnn

Pec Deck fly

4x8x60.

Incline press Schuin zittend op het apparaat, betere feel in de upper chest zo

4x15x30

Cable crossovers Om het af te maken

2x20x20

Cable side raise

4x20x15

Side raise

4x15x8

nog wat dips en DB skullcrushers gedaan, toen was t wel leuk geweest.

Heb je ook ergens foto's staan maat? Kan ze zo snel even niet vinden

Koop een koffiemaler bij de blokker en oats bij de Albert Heijn, dan heb je hetzelfde als de ultra fine oats van B&F alleen je bent echt veel en veel goedkoper uit

• #1.933
Heb je ook ergens foto's staan maat? Kan ze zo snel even niet vinden

Oude wel ja, recente niet. Komt nog wel een keer als ik wat meer richting tevreden ga :p

Koop een koffiemaler bij de blokker en oats bij de Albert Heijn, dan heb je hetzelfde als de ultra fine oats van B&F alleen je bent echt veel en veel goedkoper uit

Daar heb ik idd ook al aan gedacht, denk dat dat nog wel een goed plan is, scheelt toch aardig geld per maand als je 't uit gaat rekenen.

Afgelopen week laatste shot Deca gezet, week of 10 bezig geweest en vind het leuk geweest. Laatste 1 a 2 weken echt enorm vochtig geworden, viel steeds flink mee maar ineens werd 't wel heel erg. Cruisen dus, voeding blijft 't zelfde, training wordt weer even aangepast voor de komende 6 tot 8 weken. Wordt iets wat hierop moet gaan lijken, kom er nog niet helemaal uit. Repranges ( op de 5x5 na ) zijn indicatief, kan altijd verschillen afhankelijk van hoe 't voelt.

Lowerbody 1

Squat 4x8
Deadlift 5x5
Leg press 4x10
Hamstring Curl 3x15
Leg Extension 3x15

Calves

Upperbody 1

Bench 5x5
BOR 4x8
Lat Pulldown 4x10
Incline fly 3x12
Seated Row 4x12
DB Side raise 4x8

Upperbody 2

Pull up 4xfail
CGBP 5x5
DB Row 4x10
Incline Press 4x12
High pull reversed 3x8
Pec deck fly 3x12
BB Shrugs 4x8

LB 2

Met Danny dus afwisselend

Dag 5 - Delts

MP 5x5
Cable Side raise 4x15
Rear delt raise 3x15
Upright row 4x8
Facepull 3x15

Smith Shrugs

Timing in deze is lastig, ik wil de legday op vrijdag behouden, wat maakt dat ik LB 1 op maandag of dinsdag moet doen. Als ik deze op maandag pak wat mijn voorkeur heeft moet ik UB1 en UB 2 op dinsdag en donderdag doen met maar 1 dag ertussen. Of UB1 op maandag doen maar dan moet ik in al die fucking drukte Benchen en dat zuigt. First world problematiek dit. Dag 5 is extra omdat ik m'n delts wat extra aandacht wil geven. Eventueel een paar sets armen daar nog bij als ik voel dat ik daar zin in heb en 't nodig is.

Opzich is een plek vinden om te benchen toch nooit een probleem bij ons?

Dus als je dan UB1 op maandag doet kun je UB2 op donderdag doen.
LB1 op dinsdag en LB2 op vrijdag.

Dan kun je zaterdag mooi doen waar je zin in hebt

• #1.935
Opzich is een plek vinden om te benchen toch nooit een probleem bij ons?

Dus als je dan UB1 op maandag doet kun je UB2 op donderdag doen.
LB1 op dinsdag en LB2 op vrijdag.

Dan kun je zaterdag mooi doen waar je zin in hebt

Viel me heel erg mee idd, later toen jij kwam was 't wel vrij vol maar toen was ik toch al klaar, zo kan het perfect :)

Upperbody 1 dus vandaag, ging niet onaardig volgens mij. Opwarm sets niet genoteerd bij de grotere oefeningen.

Bench

5x5x100. Easy, volgende keer zwaarder.

BOR

3x8x100
1x6x100. Balen, nummer 7 en 8 zaten er echt niet in.

Incline press Schuin zittend voor betere feels. Wilde Incline fly's doen maar alles was bezet.

4x15x30 per hand

Lat Pull

4x12x60

Seated row Voelde heel lekker deze.

5x10x70.

Side raises

4x8x12, 5e set dropset met 12, 8, 6 en 4 kg.

Zag er weer goed uit maat! Op het eind ook weer mooi staan lullen :P

We kunnen beter een theekransje gaan doen na tren in de lounge voor. ;)

• #1.940
In voor DBB meet bij de open haard, chocolademelk drinken en naar 't knappe meisje achter de balie kijken.

LB 1 gedaan zonet, bij Basic Fit en met vriendinnetje dus beetje trage training. Vannacht letterlijk nog geen uur geslapen ( 2 scoops Fully Loaded in de avond is teveel voor deze jongen ) dus ik verwachtte er niet veel van. Ging echter nog best goed, viel me niet heel erg tegen.

Squats

20x20
15x60
10x100
5x120
3x5x140. De 120 ging nog zo easy dat ik de 140 wel moest doen. Volgende week 142.5 of 145.

Deadlift

2x10x100
3x5x135. 5 kg erbij in vergelijking met vorige week, ging nog soepel zo na squats. Zat wel enige tijd rust tussen steeds maar prima.

LegPress 45 graden Plate loaded

1x12x200
1x10x240
1x10x280
1x8x320. Deze gaat zo veel lichter dan die bij m'n andere gym, daar krijg ik de 200 nauwelijks weg.

Leg Extensions

3x15x80

Leg Curl

3x15x30 single legged. Kut apparaat, leg extension ook. Zitten niet fijn maar had 't de puf niet meer voor lunges, front squats of iets anders.

Toe press

Veel.

Goed, aardig tevreden na zo'n nacht. Verder echt zwaar verkouden dus hele kop dicht, schiet allemaal niet op. Donderdag UB2 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven