- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de IPF regels is mijn buik niet dik genoeg om mee te mogen doen

Hey kerel! Gaat steeds beter hier zie ik, ik check je log regelmatig!
Hoeveel set/reps pak je in 't algemeen?
Chest/back vandaag! Lekker, upperbody flink vol!
Bench
20x20
15x60
8x100
5x110
3x120. Vrij easy eigenlijk nog maar had hier nog geen spotter en had geen zin om eventueel om hulp te mogen gillen
1x130, 2e had er wel in gezeten aldus m'n spotter maar vond 't wel leuk geweest. Ga maar weer eens wat vaker Benchen, zelfde voor Deadlift/BOR's enzo.
2x20x60 Pumpp
Close grip LatPull
1x15x50
1x10x70
2x8x80
1x15x50
Incline DB fly
4x15x12
V-bar
1x15x60
1x10x80
2x8x90
Crossover cable fly
1x15x20
1x10x25
2x8x30. Chest op en vol
Pulldown Heel wijde hammer grip en reversed grip superset
3x8x40 SS 3x8x40
Low Row
2x8x40, voelde niet prettig in m'n onderarm for some reason
Straight arm pulldown
3x15x35 of 40
Leuke training, vind het op zich fijner om Borst en rug apart te trainen maar voor een keertje kan het wel zo.
---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------
Verschilt ontzettend, heb een paar keer een echte high rep training gedaan met m'n maat en dat bevalt wel lekker, zeker voor schouders en 1 van de 2 rugdagen per week is dat heerlijk. Ligt er helemaal aan hoe ik me voel en waar ik zin in heb. Schouders blijf ik wel ff op high reps doen, beginnen eindelijk te groeien.

Chest/back vandaag! Lekker, upperbody flink vol! Bench 20x20 15x60 8x100 5x110 3x120. Vrij easy eigenlijk nog maar had hier nog geen spotter en had geen zin om eventueel om hulp te mogen gillen1x130, 2e had er wel in gezeten aldus m'n spotter maar vond 't wel leuk geweest. Ga maar weer eens wat vaker Benchen, zelfde voor Deadlift/BOR's enzo. 2x20x60 Pumpp Close grip LatPull 1x15x50 1x10x70 2x8x80 1x15x50 Incline DB fly 4x15x12 V-bar 1x15x60 1x10x80 2x8x90 Crossover cable fly 1x15x20 1x10x25 2x8x30. Chest op en vol Pulldown Heel wijde hammer grip en reversed grip superset 3x8x40 SS 3x8x40 Low Row 2x8x40, voelde niet prettig in m'n onderarm for some reason Straight arm pulldown 3x15x35 of 40 Leuke training, vind het op zich fijner om Borst en rug apart te trainen maar voor een keertje kan het wel zo. ---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ---------- Verschilt ontzettend, heb een paar keer een echte high rep training gedaan met m'n maat en dat bevalt wel lekker, zeker voor schouders en 1 van de 2 rugdagen per week is dat heerlijk. Ligt er helemaal aan hoe ik me voel en waar ik zin in heb. Schouders blijf ik wel ff op high reps doen, beginnen eindelijk te groeien.
Sow, hoe bedoel je ik pak ff een partijtje volume, de t*ring!
Een vrij hoog volume doet 't goed voor me als ik ON ben, heerlijk. Moment dat ik weer ga cruisen ga ik wat meer lage reps pakken.

Gewoon benchen zonder klemmen, als je dan vastzit kan je gewoon die platen eraf laten vallen. En merk zelf dat ik altijd meer bench zonder spotter omdat je dan wel moet wil je niet gigantisch veel kabaal maken
Verder heb je bij mijn gym maar weinig goede spotters, de meeste helpen veel te vroeg wat je ook zegt dus vind zo benchen echt ideaal

Twijfel jij nu aan mijn spotskills?
Binnen onze cirkel tels een bench niet als de spotter er uberhaupt aan zit, dus zou er pas aanzitten zodra die na de weg naar boven weer naar onder gaat zeg maar![]()

Haha ik merk t! Ben dat voor mezelf nog een beetje aan het uitvogelen nog.
) maar eerlijk is eerlijk, het werkt facking lekker voor me, wel in afwisseling met af en toe de wat 'normalere' reps uiteraard.
Gewoon benchen zonder klemmen, als je dan vastzit kan je gewoon die platen eraf laten vallen. En merk zelf dat ik altijd meer bench zonder spotter omdat je dan wel moet wil je niet gigantisch veel kabaal maken
Verder heb je bij mijn gym maar weinig goede spotters, de meeste helpen veel te vroeg wat je ook zegt dus vind zo benchen echt ideaal
mikie weet niet hoe jij het precies had en hoe lang. is tijd geleden maar meen dat jij 6 weken tren ace afwisselde met een tijd weer geen tren ace en die periode bold mee liet lopen. klopt dit beetje hoe ik het zo schrijf?
ben benieuwd hoe je het vond ben aan het overwegen ongeveer hetzelfde te gaan doen mocht ik het goed hebben
) en m'n buikje vindt Tren niet zo leuk opeens dus zat er niet in. Misschien probeer ik Tren in m'n zomercut volgend jaar nog wel een keer maar ook dikke kans dat dat gewoon lage Test met veel Mast en Bold wordt.Haha dat was 1 van mijn wilde plannen idd, maar bleek dat ik van lang Bold op hogere doses bloeddruk probs kreeg ( of het kwam door de hoge test in combi met de Bold) en m'n buikje vindt Tren niet zo leuk opeens dus zat er niet in. Misschien probeer ik Tren in m'n zomercut volgend jaar nog wel een keer maar ook dikke kans dat dat gewoon lage Test met veel Mast en Bold wordt.
Okee dankje. Wss ga ik toch eens op lage dosis dit proberen