Fitness Seller

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
En je hoofd is te groot!

haha :D

Hey kerel! Gaat steeds beter hier zie ik, ik check je log regelmatig!

Hoeveel set/reps pak je in 't algemeen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.887
Chest/back vandaag! Lekker, upperbody flink vol!

Bench

20x20
15x60
8x100
5x110
3x120. Vrij easy eigenlijk nog maar had hier nog geen spotter en had geen zin om eventueel om hulp te mogen gillen :P
1x130, 2e had er wel in gezeten aldus m'n spotter maar vond 't wel leuk geweest. Ga maar weer eens wat vaker Benchen, zelfde voor Deadlift/BOR's enzo.
2x20x60 Pumpp

Close grip LatPull

1x15x50
1x10x70
2x8x80
1x15x50

Incline DB fly

4x15x12

V-bar

1x15x60
1x10x80
2x8x90

Crossover cable fly

1x15x20
1x10x25
2x8x30. Chest op en vol

Pulldown Heel wijde hammer grip en reversed grip superset

3x8x40 SS 3x8x40

Low Row

2x8x40, voelde niet prettig in m'n onderarm for some reason

Straight arm pulldown

3x15x35 of 40

Leuke training, vind het op zich fijner om Borst en rug apart te trainen maar voor een keertje kan het wel zo.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Hey kerel! Gaat steeds beter hier zie ik, ik check je log regelmatig!

Hoeveel set/reps pak je in 't algemeen?

Verschilt ontzettend, heb een paar keer een echte high rep training gedaan met m'n maat en dat bevalt wel lekker, zeker voor schouders en 1 van de 2 rugdagen per week is dat heerlijk. Ligt er helemaal aan hoe ik me voel en waar ik zin in heb. Schouders blijf ik wel ff op high reps doen, beginnen eindelijk te groeien.

Chest/back vandaag! Lekker, upperbody flink vol!

Bench

20x20
15x60
8x100
5x110
3x120. Vrij easy eigenlijk nog maar had hier nog geen spotter en had geen zin om eventueel om hulp te mogen gillen :P
1x130, 2e had er wel in gezeten aldus m'n spotter maar vond 't wel leuk geweest. Ga maar weer eens wat vaker Benchen, zelfde voor Deadlift/BOR's enzo.
2x20x60 Pumpp

Close grip LatPull

1x15x50
1x10x70
2x8x80
1x15x50

Incline DB fly

4x15x12

V-bar

1x15x60
1x10x80
2x8x90

Crossover cable fly

1x15x20
1x10x25
2x8x30. Chest op en vol

Pulldown Heel wijde hammer grip en reversed grip superset

3x8x40 SS 3x8x40

Low Row

2x8x40, voelde niet prettig in m'n onderarm for some reason

Straight arm pulldown

3x15x35 of 40

Leuke training, vind het op zich fijner om Borst en rug apart te trainen maar voor een keertje kan het wel zo.

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Verschilt ontzettend, heb een paar keer een echte high rep training gedaan met m'n maat en dat bevalt wel lekker, zeker voor schouders en 1 van de 2 rugdagen per week is dat heerlijk. Ligt er helemaal aan hoe ik me voel en waar ik zin in heb. Schouders blijf ik wel ff op high reps doen, beginnen eindelijk te groeien.

Flinke training vandaag weer :D

Okee thanks, succes!

Chest/back vandaag! Lekker, upperbody flink vol! Bench 20x20 15x60 8x100 5x110 3x120. Vrij easy eigenlijk nog maar had hier nog geen spotter en had geen zin om eventueel om hulp te mogen gillen :P 1x130, 2e had er wel in gezeten aldus m'n spotter maar vond 't wel leuk geweest. Ga maar weer eens wat vaker Benchen, zelfde voor Deadlift/BOR's enzo. 2x20x60 Pumpp Close grip LatPull 1x15x50 1x10x70 2x8x80 1x15x50 Incline DB fly 4x15x12 V-bar 1x15x60 1x10x80 2x8x90 Crossover cable fly 1x15x20 1x10x25 2x8x30. Chest op en vol Pulldown Heel wijde hammer grip en reversed grip superset 3x8x40 SS 3x8x40 Low Row 2x8x40, voelde niet prettig in m'n onderarm for some reason Straight arm pulldown 3x15x35 of 40 Leuke training, vind het op zich fijner om Borst en rug apart te trainen maar voor een keertje kan het wel zo. ---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ---------- Verschilt ontzettend, heb een paar keer een echte high rep training gedaan met m'n maat en dat bevalt wel lekker, zeker voor schouders en 1 van de 2 rugdagen per week is dat heerlijk. Ligt er helemaal aan hoe ik me voel en waar ik zin in heb. Schouders blijf ik wel ff op high reps doen, beginnen eindelijk te groeien.

Sow, hoe bedoel je ik pak ff een partijtje volume, de t*ring!

zag er weer biggie uit ouwe poepert

Gewoon benchen zonder klemmen, als je dan vastzit kan je gewoon die platen eraf laten vallen. En merk zelf dat ik altijd meer bench zonder spotter omdat je dan wel moet wil je niet gigantisch veel kabaal maken:p

Verder heb je bij mijn gym maar weinig goede spotters, de meeste helpen veel te vroeg wat je ook zegt dus vind zo benchen echt ideaal

Gewoon benchen zonder klemmen, als je dan vastzit kan je gewoon die platen eraf laten vallen. En merk zelf dat ik altijd meer bench zonder spotter omdat je dan wel moet wil je niet gigantisch veel kabaal maken:p

Verder heb je bij mijn gym maar weinig goede spotters, de meeste helpen veel te vroeg wat je ook zegt dus vind zo benchen echt ideaal

Twijfel jij nu aan mijn spotskills? :mad:
Binnen onze cirkel tels een bench niet als de spotter er uberhaupt aan zit, dus zou er pas aanzitten zodra die na de weg naar boven weer naar onder gaat zeg maar ;)

Laatst bewerkt:
Twijfel jij nu aan mijn spotskills? :mad:
Binnen onze cirkel tels een bench niet als de spotter er uberhaupt aan zit, dus zou er pas aanzitten zodra die na de weg naar boven weer naar onder gaat zeg maar ;)

Ging laatst voor de 170 en er was niemand in de buurt die ik kende dus vroeg ik maar een vreemde. Ik zei nadrukkelijk dat hij moest pas helpen als ik het zei maar hoefde maar een seconde stil te staan of hij zat er al met zijn handen aan. Dan baal je echt zeker als je het idee hebt dat het ook zonder dat was gelukt maar het op deze manier toch niet echt als PR aanvoelt. :mad:

Ergste zijn die spotters die zeggen dat ze bijna niks hebben gedaan terwijl je weet dat dat niet waar is

• #1.896
Haha ik merk t! Ben dat voor mezelf nog een beetje aan het uitvogelen nog.

Ye gewoon proberen. Ik verklaarde mezelf voor gek toen ik met m'n maatje meedeed en oefeningen op 5x20 en 7x12 enzo deed ( in dezelfde fucking training :P ) maar eerlijk is eerlijk, het werkt facking lekker voor me, wel in afwisseling met af en toe de wat 'normalere' reps uiteraard.

zag er weer biggie uit ouwe poepert

Oneluv:heart:

Ye dat is niet mijn ding ouwe, en ik bench juist eerder meer met iemand achter me dan zonder, gewoon omdat ik die zooi niet op de grond wil laten vallen. Plus dat ik, als ik een spotter heb, er voor zorg dat 't iemand is die zonder instructies al weet wat ie moet doen ( in dit geval dus Blabla87 ), anders probeer ik 't niet eens en blijf ik wel bij die max weg. Wel een reden waarom ik niet zo vaak Bench dus.

mikie weet niet hoe jij het precies had en hoe lang. is tijd geleden maar meen dat jij 6 weken tren ace afwisselde met een tijd weer geen tren ace en die periode bold mee liet lopen. klopt dit beetje hoe ik het zo schrijf?

ben benieuwd hoe je het vond ben aan het overwegen ongeveer hetzelfde te gaan doen mocht ik het goed hebben

• #1.898
mikie weet niet hoe jij het precies had en hoe lang. is tijd geleden maar meen dat jij 6 weken tren ace afwisselde met een tijd weer geen tren ace en die periode bold mee liet lopen. klopt dit beetje hoe ik het zo schrijf?

ben benieuwd hoe je het vond ben aan het overwegen ongeveer hetzelfde te gaan doen mocht ik het goed hebben

Haha dat was 1 van mijn wilde plannen idd, maar bleek dat ik van lang Bold op hogere doses bloeddruk probs kreeg ( of het kwam door de hoge test in combi met de Bold :P ) en m'n buikje vindt Tren niet zo leuk opeens dus zat er niet in. Misschien probeer ik Tren in m'n zomercut volgend jaar nog wel een keer maar ook dikke kans dat dat gewoon lage Test met veel Mast en Bold wordt.

Haha dat was 1 van mijn wilde plannen idd, maar bleek dat ik van lang Bold op hogere doses bloeddruk probs kreeg ( of het kwam door de hoge test in combi met de Bold :P ) en m'n buikje vindt Tren niet zo leuk opeens dus zat er niet in. Misschien probeer ik Tren in m'n zomercut volgend jaar nog wel een keer maar ook dikke kans dat dat gewoon lage Test met veel Mast en Bold wordt.

Okee dankje. Wss ga ik toch eens op lage dosis dit proberen

• #1.900
Okee dankje. Wss ga ik toch eens op lage dosis dit proberen

Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind 't nog steeds een heel goed idee. Heb t alleen wel ff gehad met Tren hehe, zit nu dus op Test/Deca en zweet niet overmatig, slaap als een roosje, geil als een beer en groei ook nog es prima, heerlijk.

Rug daggie om de week mee te beginnen, as usual. Wilde eigenlijk delts doen maar had zo'n zin in rug vanmorgen.

Rackpulls

20x60
15x100
10x120
3x5x140. Ik zuig hier zo in, onderrug zat na die 100 ook al he-le-maal vol. Wel lekker tho

Pull ups

2x8
1x6. Overgeschakeld op hammer grip

2x8

BOR

1x15x60
1x10x80
2x8x90
1x15x60. Burnn

Lat Pull wide

4x15x60

High row wide SS reversed grip

3x8x40 SS 3x8x40. Gewicht ging relatief makkelijk maar had m'n onderarmen zo lomp vol zitten dat ik zowat geen kracht meer kon zetten en vind straps op dit apparaat kut.

Shrugs op 't bench apparaat

2x15x20 one handed, schouder zo hoog mogelijk krijgen, heerlijke burn.

1x20x80. 2 handen vanaf hier
1x15x120
1x15x150
3x10x190. Zat nog wel meer in maar apparaat zat vol en ik had geen zin om de 45 kg schijven op te gaan halen. Volgende keer!

Goede training wel volgens mij, had iig een aardige pump. 2 Back pics geschoten die best goed gelukt zijn toen ik thuis was, grootste pomp toen uiteraard al weg maar toch nog vrij vol. Morgen 's uploaden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven