AndroidHealthClinic

Kuurlog AAS/GH/Slin/Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zag er ook goed moe uit op het eind! Niceee

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Delts gedaan vanmorgen. Again wilde ik eigenlijk chest met een beetje delts doen maar de bench was bezet en op 1 of andere miraculeuze wijze waren de 38 en 40 kg dumbells opeens kwijt ( Kut basic fit ) dus inclines werd ook niet wat, dus maar delts gedaan.

DB Shoulder press

2x20x20
1x12x30
1x10x32
1x10x34
2x8x36. Blijf erbij dat de DB's hier lichter zijn dan in m'n andere gym, daar had ik al moeite met de 30's :')

Cable side raise

5x20x7.5. Zwaardere pully dan bij Club

Rope Facepulls

4x15x30

DB side raises

4x25x8. Partials, af en toe rust er tussen, als ik die 25 maar haalde.

Bent over raise

2x12x10. Niet verder gegaan, voelde m'n rear delts nog wat van gister. Niet gek ook uiteraard.

Cable front raises, single handed

3x15x5

Prima training, lekker high reps voor schouders. Ziet er wss belachelijk uit, gaat tegen alle principes in die beschreven worden over BB volgens mij ( standaard 4x8, 3x10 dat soort stuff ) maar high reps doet 't goed voor m'n schouders, die reageren gewoon nauwelijks op 4x8. Beginnen nu eindelijk goed flink bij te trekken :)

Lekkere training bro. High volume doet het idd erg goed voor delts.

Ik press eerst 'zwaar' op max 12 reps en voor het isolatie werk ga ik hoger in de reps.

Delts gedaan vanmorgen. Again wilde ik eigenlijk chest met een beetje delts doen maar de bench was bezet en op 1 of andere miraculeuze wijze waren de 38 en 40 kg dumbells opeens kwijt ( Kut basic fit ) dus inclines werd ook niet wat, dus maar delts gedaan.

DB Shoulder press

2x20x20
1x12x30
1x10x32
1x10x34
2x8x36. Blijf erbij dat de DB's hier lichter zijn dan in m'n andere gym, daar had ik al moeite met de 30's :')

Cable side raise

5x20x7.5. Zwaardere pully dan bij Club

Rope Facepulls

4x15x30

DB side raises

4x25x8. Partials, af en toe rust er tussen, als ik die 25 maar haalde.

Bent over raise

2x12x10. Niet verder gegaan, voelde m'n rear delts nog wat van gister. Niet gek ook uiteraard.

Cable front raises, single handed

3x15x5

Prima training, lekker high reps voor schouders. Ziet er wss belachelijk uit, gaat tegen alle principes in die beschreven worden over BB volgens mij ( standaard 4x8, 3x10 dat soort stuff ) maar high reps doet 't goed voor m'n schouders, die reageren gewoon nauwelijks op 4x8. Beginnen nu eindelijk goed flink bij te trekken :)

Told you;)

Dat lees je toch juist best vaak? schouders & legs wat hoger in reps? Mijn schouders moeten ook flink bijtrekken :(
inb4 1.5 gram tren 2 gram bold 750 test.

er zijn ook best wat pro's die meer high rep voor delts doen, van 1tje weet ik het zeker en dat is fred smalls.

• #1.907
Lekkere training bro. High volume doet het idd erg goed voor delts.

Ik press eerst 'zwaar' op max 12 reps en voor het isolatie werk ga ik hoger in de reps.

Same here, werkt echt heel lekker tot nu toe. Doe 't nu een paar weken nog maar maar ik zie serieus verschil.

Mijn eeuwige dank Sensei. Binnenkort maar weer x samen training pakken?

Dat lees je toch juist best vaak? schouders & legs wat hoger in reps? Mijn schouders moeten ook flink bijtrekken :(
inb4 1.5 gram tren 2 gram bold 750 test.

No clue, voor legs vind ik t idd ook lekker. Wel mooie dosis idd haha, maar zo hoog ga ik voorlopig nog niet.

er zijn ook best wat pro's die meer high rep voor delts doen, van 1tje weet ik het zeker en dat is fred smalls.

Hmm dat zou echt goed kunnen, heb geen idee :p

Goedemiddag mike,

Gaat nog steeds goed he? hoe zit jij met je voeding?
ben zeer benieuwd...

Zal vanavond ook eens echt high reppen op schouders!

• #1.910
Goedemiddag mike,

Gaat nog steeds goed he? hoe zit jij met je voeding?
ben zeer benieuwd...

Ja mij zul je niet echt horen klagen! Gaat niet snel genoeg uiteraard maar dat gaat het nooit haha.

Mijn voeding is heel strikt, niet 100 % clean maar ik zorg iig dat ik elke dag ( ruim ) aan mijn kcal kom, meestal hou ik me ook prima aan m'n schema. In totaal werk ik dit zo'n beetje weg op een dag :

400 gram rijst
300 gram kip
50 gram sate zo ongeveer, heerlijk
200 gram ananas

150 gram pasta
100 gram gehakt

300 gram Ultra Fine Oats van B&F
100 gram Isolaat van B&F
90 gram Dextrose

50 gram walnoten
4 tot 6 eieren
50 gram pure chocolade en 500 ml chocolademelk ( dit dus minder clean maar tikt goed aan in de kcal )

Dit tezamen is iets van 5000/5500 kcal als ik mij niet heel erg vergis. Aangevuld met 1 Multi vitamine pil en 1 gr Vit C. Tevens 300 gram Zinq op aanraden van BigCat, dit zorgt voor betere opname van voeding, soort van Insuline maar dan wat minder sterk uiteraard. Die zinq wil ik nog wel regelmatig vergeten tho, zonde maar krijg 't er maar niet in dit standaard te nemen :')

De 5 dagen per week dat ik train komen hier nog een intra-workout shake van 50 gram vitargo, 1 scoop Intrabolic, 1 scoop Stay Strong van B&F en sinds deze week 1 scoop Conquer bij ( Die Conquer kreeg ik bij een bestelling, kan 'm net zo goed gebruiken dan :P ). Ook een post workout shake mag niet ontbreken vind ik, hier heb ik Megagrow van XXL Nutrition + BCAA's voor. Voor de zwaardere trainingen, vooral na het werk aan het eind van de week, heb ik nog een pre-workout, Fully Loaded van XXL met 2 gr Agmatine er bij.

Volgens mij was dat het wel. Als ik honger heb of wat dan ook wil er wel 's wat extra in gaan maar dit is de basis waar ik me eigenlijk elke dag netjes aan houd.

Zal vanavond ook eens echt high reppen op schouders!

Is lekkaaah hehe!

Hoe zit het trouwens met je maag/darm problemen, Is dat nu helemaal weg?

nicee dirty bulk haha, en die 300 gram Ultra Fine Oats van B&F 100 gram Isolaat van B&F 90 gram Dextrose neem je na het zetten van insuline?
En hoe goed gain je eigelijk op insuline lijkt me wel een wondermiddel...

300 gram Ultra Fine Oats van B&F
100 gram Isolaat van B&F
90 gram Dextrose
giphy.gif

• Like
Waarderingen: LM
  • #1.914
Hoe zit het trouwens met je maag/darm problemen, Is dat nu helemaal weg?

Jep. Erachter gekomen dat de ontsteking een redelijke nasleep had, dat is nu weg. Wel zijn maag/darmen wat prikkelbaarder/gevoeliger, zo kan ik bijvoorbeeld geen kwark handelen zonder de volgende dag aan de schijt te zijn. Zelfde voor orals en Tren maar wie weet trekt dat nog weg.

nicee dirty bulk haha, en die 300 gram Ultra Fine Oats van B&F 100 gram Isolaat van B&F 90 gram Dextrose neem je na het zetten van insuline?
En hoe goed gain je eigelijk op insuline lijkt me wel een wondermiddel...

Meh vind 't nog niet heel dirty maar heel clean is ook anders :P Die oats, isolaat en dex zijn verdeeld over 3 shakes en die neem ik ook nu ik geen Insuline zet. Werkt makkelijk weg, ik moet m'n vaste maaltijden redelijk plannen daar ik op werk buiten pauzes nauwelijks kan eten en ik niet zo hardcore ben dat ik in de bus m'n bakje eten ga wegwerken.

Insuline is idd lekker, pomp is echt extreem als je het voor 't trainen pakt en houdt heel lang aan als je goed blijft eten, heerlijk. Neem het nu op het moment weer een paar weken niet tot ik er weer zin in heb :P Blijf er maximaal 3 weken op zitten, dan neemt het effect voor m'n gevoel wat af. Daarna ga ik minimaal 3 a 4 weken er weer af, of langer als ik er nog geen zin in heb.

Haha is makkelijk man. Geen zin om zelf havermout in de blender te stoppen, betaal wel een paar cent meer. En rice powder vind ik niet te zuipen.

Waar heb jij die 300 gram zink vandaan? :)

Bedankt voor je reply man

Johan

• #1.919
Pfoew zware legday gehad. Danny z'n goede idee was dus om zoveel mogelijk squats in 15 min te doen met 100 kg. Dit kon niet helemaal zoals we wilden omdat er maar 1 spot vrij was om te squatten dus besloten om ze dan maar achter elkaar te doen, dus eigenlijk alleen rust terwijl de ander bezig was. Needless to say dat dit echt een aanslag op je hart is. M'n benen konden 't wel aardig houden alleen m'n onderrug zat zoooo vol en ik had geen belt mee en m'n longen deden gewoon niks leek wel :')

Anyhow, 66 reps gehaald, 3 minder dan Danny die me pakte op de 1e set waar hij er 25 haalde en ik bij 21 moest kappen :')

Leg extension:

15x80kg fullstack
12x80kg
15x65kg
12x80kg

Liggende leg curl:

25x20kg
15x30kg
12x30kg

En wat kuiten op de legpress gedaan.

Goede shit!

In tijden niet zo slecht gevoeld in de gym, looove it