- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Delts gedaan vanmorgen. Again wilde ik eigenlijk chest met een beetje delts doen maar de bench was bezet en op 1 of andere miraculeuze wijze waren de 38 en 40 kg dumbells opeens kwijt ( Kut basic fit ) dus inclines werd ook niet wat, dus maar delts gedaan.
DB Shoulder press
2x20x20
1x12x30
1x10x32
1x10x34
2x8x36. Blijf erbij dat de DB's hier lichter zijn dan in m'n andere gym, daar had ik al moeite met de 30's :')
Cable side raise
5x20x7.5. Zwaardere pully dan bij Club
Rope Facepulls
4x15x30
DB side raises
4x25x8. Partials, af en toe rust er tussen, als ik die 25 maar haalde.
Bent over raise
2x12x10. Niet verder gegaan, voelde m'n rear delts nog wat van gister. Niet gek ook uiteraard.
Cable front raises, single handed
3x15x5
Prima training, lekker high reps voor schouders. Ziet er wss belachelijk uit, gaat tegen alle principes in die beschreven worden over BB volgens mij ( standaard 4x8, 3x10 dat soort stuff ) maar high reps doet 't goed voor m'n schouders, die reageren gewoon nauwelijks op 4x8. Beginnen nu eindelijk goed flink bij te trekken![]()

Lekkere training bro. High volume doet het idd erg goed voor delts.
Ik press eerst 'zwaar' op max 12 reps en voor het isolatie werk ga ik hoger in de reps.
Dat lees je toch juist best vaak? schouders & legs wat hoger in reps? Mijn schouders moeten ook flink bijtrekken
inb4 1.5 gram tren 2 gram bold 750 test.
er zijn ook best wat pro's die meer high rep voor delts doen, van 1tje weet ik het zeker en dat is fred smalls.

Goedemiddag mike,
Gaat nog steeds goed he? hoe zit jij met je voeding?
ben zeer benieuwd...
). Ook een post workout shake mag niet ontbreken vind ik, hier heb ik Megagrow van XXL Nutrition + BCAA's voor. Voor de zwaardere trainingen, vooral na het werk aan het eind van de week, heb ik nog een pre-workout, Fully Loaded van XXL met 2 gr Agmatine er bij.Zal vanavond ook eens echt high reppen op schouders!
300 gram Ultra Fine Oats van B&F
100 gram Isolaat van B&F
90 gram Dextrose
Hoe zit het trouwens met je maag/darm problemen, Is dat nu helemaal weg?
nicee dirty bulk haha, en die 300 gram Ultra Fine Oats van B&F 100 gram Isolaat van B&F 90 gram Dextrose neem je na het zetten van insuline?
En hoe goed gain je eigelijk op insuline lijkt me wel een wondermiddel...
Die oats, isolaat en dex zijn verdeeld over 3 shakes en die neem ik ook nu ik geen Insuline zet. Werkt makkelijk weg, ik moet m'n vaste maaltijden redelijk plannen daar ik op werk buiten pauzes nauwelijks kan eten en ik niet zo hardcore ben dat ik in de bus m'n bakje eten ga wegwerken.
Blijf er maximaal 3 weken op zitten, dan neemt het effect voor m'n gevoel wat af. Daarna ga ik minimaal 3 a 4 weken er weer af, of langer als ik er nog geen zin in heb.Tevens 300 gram Zinq op aanraden van BigCat, dit zorgt voor betere opname van voeding, soort van Insuline maar dan wat minder sterk uiteraard.