AndroidHealthClinic

Kuurlog anavar vrouw

zeer bekend... hoe vaak ik niet aangekeken werd en word met de koffie om 10:00 met daarbij 4 eieren + noten, of gebakken vis/gerookte makreel met zwarte bonen of zoals nu een flink stuk vlees/kip met rijst/pasta en groentes :roflol: Gewoon een flinke hartige hap! Alles beter dan zoet... daar hou ik echt niet van. :o

Oh ik lust alles.. alles wat als cheat kan worden gezien. Vind alles lekker behalve groente. Dat eet ik wel maar vind ik niet lekker.

Oh makreel eet ik ook zo als ontbijt idd haha maar een pak chocolate chip cookies of chips bijvoorbeeld ook

Oh ik lust alles.. alles wat als cheat kan worden gezien. Vind alles lekker behalve groente. Dat eet ik wel maar vind ik niet lekker.

Oh makreel eet ik ook zo als ontbijt idd haha maar een pak chocolate chip cookies of chips bijvoorbeeld ook
Ik lust wel alles... kan alleen helaas niet overal tegen... :(
maar een reep 99% pure choco met noten als ontbijt zou er ook wel ingaan :D

Als je echt geen groente lust.. gewoon broccoli of spinazie door je shake blenderen.. schijn je (bijna) niet eens te proeven.
Of gewoon anders lekker maken. Spinazie met boursin cuisine door de pasta met zalm. Er zijn zat opties om groente lekker te verwerken. ;)

zakje cassave drool:

• Topic Starter Topic Starter
Wat was je onderhoudsniveau qua voeding?

Had je nu gecut of gebulkt tijdens je Anavar?

Wat mijn onderhoudsniveau precies is weet ik niet, bij 2100 kcal zakte ik in vet maar kwam ik wel nog aan, maar deed toen ook een klein beetje cardio erbij.
Heb tijdens m'n gebruik wel gebulkt ja, op ongeveer 2600 kcal

Ik lust wel alles... kan alleen helaas niet overal tegen... :(
maar een reep 99% pure choco met noten als ontbijt zou er ook wel ingaan :D

Als je echt geen groente lust.. gewoon broccoli of spinazie door je shake blenderen.. schijn je (bijna) niet eens te proeven.
Of gewoon anders lekker maken. Spinazie met boursin cuisine door de pasta met zalm. Er zijn zat opties om groente lekker te verwerken. ;)

zakje cassave drool:
K lust het wel, alleen alsk honger heb!

Oh das mooi vervelend. Ik kan gelukkog alles eten.. word ook nooit misselijk of iets

Beetje laat, maar in!

Wat mijn onderhoudsniveau precies is weet ik niet, bij 2100 kcal zakte ik in vet maar kwam ik wel nog aan, maar deed toen ook een klein beetje cardio erbij.
Heb tijdens m'n gebruik wel gebulkt ja, op ongeveer 2600 kcal

Ik snap het niet helemaal

Toen je 2100 cals at, vet zakte en gewicht aankwam.... Zat je toen wel aan de Anavar of niet?

Het is overigens wel handig (voor jezelf) om te weten wat je onderhoudsniveau ongeveer is

Ik snap het niet helemaal

Toen je 2100 cals at, vet zakte en gewicht aankwam.... Zat je toen wel aan de Anavar of niet?

Het is overigens wel handig (voor jezelf) om te weten wat je onderhoudsniveau ongeveer is

Nee toen zat ik niet meer aan de anavar. Als je t precies wilt weten moet je even teruglezen lieverd want ik weet 't ook niet allemaal uit m'n hoofd :(

Maar dit is/was ook mijn eerste keer echt bulken/cutten onder begeleiding dus ja het is ook uitproberen en ervaring opdoen, onderhoudsniveau is voor iedereen toch anders dus verwacht niet dat ik dat precies weet XD maar gezien de resultaten ga ik uit van rond 2100

Heyyyy, zoals beloofd een update! Ben helaas naar een halve % gezakt, van 17 naar 16,5. Mijn gewicht is gezakt van 53.9 naar 53.3

Inname afgelopen week:
Kcal: 1680
Eiwit: 181
Carb: 151
Vet: 38
Cardio 5x 45 min, ben in de loop van de week gestart met 's ochtends cardio ipv na training.

Fijn weekend allemaal :heart:

Nee toen zat ik niet meer aan de anavar. Als je t precies wilt weten moet je even teruglezen lieverd want ik weet 't ook niet allemaal uit m'n hoofd :(

Maar dit is/was ook mijn eerste keer echt bulken/cutten onder begeleiding dus ja het is ook uitproberen en ervaring opdoen, onderhoudsniveau is voor iedereen toch anders dus verwacht niet dat ik dat precies weet XD maar gezien de resultaten ga ik uit van rond 2100

Ik heb het gelezen schat, maar het is allemaal een beetje onduidelijk en warrig opgeschreven zodat niet duidelijk was wanneer je nu bulkt/cutte en wanneer je wel/geen Anavar gebruikte. Daar wilde iets meer inzicht in. Niet zozeer voor mij zelf maar meer voor mijn vrouw.

Maar wel mooi dat je goed resultaat hebt bereikt.

Wie is je trainer? Mag ook via PM.

Ik heb het gelezen schat, maar het is allemaal een beetje onduidelijk en warrig opgeschreven zodat niet duidelijk was wanneer je nu bulkt/cutte en wanneer je wel/geen Anavar gebruikte. Daar wilde iets meer inzicht in. Niet zozeer voor mij zelf maar meer voor mijn vrouw.

Maar wel mooi dat je goed resultaat hebt bereikt.

Wie is je trainer? Mag ook via PM.

Je hebt gelijk, het was inderdaad nogal onduidelijk en warrig opgeschreven, ik heb alles onder elkaar in mijn allereerste post gezet, met de data erbij en of ik op dat moment anavar gebruikte. Ik hoop dat het nu wat overzichtelijker is :) Ik zal het ook iedere week aanpassen daar, dan hoef je niet helemaal terug te gaan lezen!

liefs xx

heb je geen refeed of cheat?

Je hebt gelijk, het was inderdaad nogal onduidelijk en warrig opgeschreven, ik heb alles onder elkaar in mijn allereerste post gezet, met de data erbij en of ik op dat moment anavar gebruikte. Ik hoop dat het nu wat overzichtelijker is :) Ik zal het ook iedere week aanpassen daar, dan hoef je niet helemaal terug te gaan lezen!

liefs xx

Dank je, nu is het een stuk duidelijker :)

hou je dan ook rekening met e/k/v of gewoon f**k it ook al is het 3000 kcal cheat?:D

Hahahha 3000 kcal hahha zie je me al gaan? Dan sterf ik. Ehm ja ik probeer wel ervoor te zorgen dat ik sowieso m'n eiwitten heb. Eigenlijk maak ik bijna iedere week pannekoeken voor mezelf van havermout en ei-eiwitten en die eet ik dan met pindakaas, en suikervrije jam en/of appelstroop, en dan pak ik nog wat chocola savonds ofzo. Ik probeer wel een beetje normaal te doen met cheaten, ik prop me niet vol met mega pizza's en friet en frikadellen. Gewoon iets wat ik lekker vind en waar je qua voedingsstoffen ook nog iets aan hebt :)

Dag lieve mensen :)

Ik heb gisteren weer mijn wekelijkste check-up gehad.

Mijn gewicht is nu 52.4 met een vetpercentage van 15.6%

De afgelopen week heb ik om de dag een eiwitdag gehad, dit is me tegen alle verwachtingen in echt heel erg goed bevallen, het viel me alles mee gelukkig!
Ik begin nu ook eindelijk wat meer verandering te zien, langzaamaan begin ik lijnen te zien in mijn buik en dat doet me echt goed, ik heb me namelijk al die tijd nog steeds "dik" gevoeld. Dus alles gaat goed, en ik ben blij met de resultaten die ik boek. Zaterdag begin ik weer met de anavar, ben benieuwd wat het gaat doen!

Ik zal in mijn eerste post mijn inname van afgelopen week onder elkaar zetten dan kunnen jullie het daar terugvinden :)

Fijne dag allemaal:heart:

Gaat goed meid! Komen er eigenlijk ook progressie pics van voor/na oid?

leuk te lezen, weinig te lezen over dames die var nemen.

Ben benieuwd hoe het gaat met de anavar. :)
Ga je nu weer bulken met de anavar? of cutten?

Terug
Naar boven