AndroidHealthClinic

kuurlog anavar vrouw

Die zijn gemaakt voor mezelf in eerste instantie. Mocht ik de meerwaarde ervan inzien om ze te delen zal ik dat doen. Vooralsnog geen argument gehoord waardoor ik deze zie.
Jouw goed recht, no hard feelings. Maar er zijn hier leden die aan jou foto Mss nog meer tips kunnen geven, niet alleen op de kuur maar voeding,bepaalde aandachtspunten, spieren enz. Zou jammer zijn, je bent Wss goed bezig maar door foto’s zou het net wat beter hebben gekund. Maar die keuze is aan jou, respect en train ze

• Topic Starter Topic Starter
Zondag of maandag a.s. zal ik weer loggen

Morgen 3 weken bezig en ik voel me goed!

Weinig tot geen last van extra agressie. De momenten dat ik wat gevoeliger ben, heeft dit ook een relatie tot vermoeidheid. Mijn huid is sinds een dag of 2 iets vetter. Verder geen negatieve bijwerkingen.

Het 5x5 schema bevalt goed. En het begint goed aan te voelen qua gewicht. Om blessures te voorkomen vandaag een PT laten kijken naar mijn uitvoerig. Alleen de OH press iets bij geschaafd.

Qua gewicht blijf ik hangen maar volgende week CM opnemen. Hopen dat ik dan blij word van de resultaten.

De pieken in mijn energie zijn gestabiliseerd. Trek is iets toegenomen.

op welke gewichten zit je nu met je 5x5.
ben nieuwsgierig :p

Wat een negatieve shit hier.
Ken diverse vrouwen die anavar hebben gebruikt op 5 of 10 mg.
Hele mooie resultaten gehaald, geen sides en later gewoon nog kinderen hebben gekregen.

Weet wel zeker dat bij die dames de voeding voor de volle 100% op orde was.

Vind sommige mannen nogal roomser dan de paus. Zelf geen wedstrijdambities, ook niet altijd alles op orde maar wel mogen kuren.
Begint een vrouw er over dan is het ineens not done........

Ben heel benieuwd naar je progressie.

Wordt genoeg rondgekloot wat AAS betreft door mannen en ze nemen risico's die niet volledig ingecalculeerd zijn en dit is, hoe je het wendt of keert, ronduit dom.
Het enige is dat de blijvende bijwerkingen van mannelijke geslachtshormonen voornamelijk inhouden dat je mannelijker wordt, elke man kan wel leven met meer baardgroei, diepere stem en behaarder lichaam, vrouwen daarentegen... Prima dat je deze risico's wilt nemen als vrouw, maar doe dit dan wanneer alles on point is en je het maximale eruit kan halen en je volledig op de hoogte bent van de bijwerkingen.

Bijlagen

• 22057E4F-1244-4952-A5C5-BCA99220D531.jpeg
    22057E4F-1244-4952-A5C5-BCA99220D531.jpeg
    59,4 KB · Weergaven: 133
Netje hoor!
Lukt het nog om er elke keer wat gewicht bij te doen?

Al wat comfortabeler met benchen ook?

Het enige is dat de blijvende bijwerkingen van mannelijke geslachtshormonen voornamelijk inhouden dat je mannelijker wordt, elke man kan wel leven met meer baardgroei, diepere stem en behaarder lichaam, vrouwen daarentegen... Prima dat je deze risico's wilt nemen als vrouw, maar doe dit dan wanneer alles on point is en je het maximale eruit kan halen en je volledig op de hoogte bent van de bijwerkingen.

Dan is Anavar in ieder geval een betere keus dan Winstrol......
Ja ik ken ook vrouwen die een wat hesere stem kregen van 10 mg anavar.

Netje hoor!
Lukt het nog om er elke keer wat gewicht bij te doen?

Al wat comfortabeler met benchen ook?

Tot nu toe lukt het nog elke keer om er wat gewicht bij te doen. Ik merk dat de OH press lastiger word, maar nog steeds haalbaar.
Bench heb ik mijn techniek aangepast omdat ik onnodig mijn schouder belaste. Dat helpt enorm!

OH press vind ik ook het lastigste om (snel) voorruitgang op te boeken.
Ik moet me nog eens goed inlezen, kijken of ik kan vinden waar dat aan ligt.
Volgens de trainer is mijn techniek op orde, vind hem gewoon erg zwaar.

Beetje tren er in..

:trollfacex:

Tsja wie weet ooit.

Voor nu wil ik het op 'eigen' kracht kunnen.
Ik wil gewoon die 35 kilo halen, het is nu een principe kwestie tussen mij en de barbell geworden.
:)
Ohp ben ik ook slecht in hoor, gewoon blijven doen en dan komt het wel

OHP is bekend als de lastigste lift uit 5x5, 35kg is al heel netjes.
Ik heb hem altijd als zwaar ervaren, zelfs als ik 50% gewicht pak, haha.

Goed om te weten dat die OH press niet alleen voor mij lastig is. Ik ben benieuwd hoe ver ik ermee kom.

Goed om te weten dat die OH press niet alleen voor mij lastig is. Ik ben benieuwd hoe ver ik ermee kom.
Een weightlifting belt heeft mij geholpen nog een paar kilotjes extra te pakken.
Verder is het gewoon streng zijn met je 5x5 schema, voeding en herstel zijn belangrijker dan de training zelf.

ik zou als beginnend sporter nooit hulpmiddelen gebruiken. Je kan dan nog veel meer halen uit techniek en core stabiliteit.
Pas als alles on point is en je hebt echt het idee dat je aan bovengenoemde niet meer kan schaven zou ik eventueel een belt gebruiken. Daarbij wel kritisch kijkend naar jouw doelstellingen, want voor de gemiddelde lifter is het niet eens nodig.

Terug
Naar boven