XXL Nutrition

kuurlog anavar vrouw

Ik zou een beginner eerder een belt voorstellen dan welke kuur dan ook.
Er is namelijk geen kuur tegen groeien als voeding en training en rust op orde zijn. Terwijl het dragen van een belt geen negatieve invloed heeft op je corestabilety. Hoogstens ondersteund werkt bij het op spanning zetten en houden van je core.

Leuk om mee te lezen, Doue Succes !

Ik zou een beginner eerder een belt voorstellen dan welke kuur dan ook.
Er is namelijk geen kuur tegen groeien als voeding en training en rust op orde zijn. Terwijl het dragen van een belt geen negatieve invloed heeft op je corestabilety. Hoogstens ondersteund werkt bij het op spanning zetten en houden van je core.

Leuk om mee te lezen, Doue Succes !
Er zijn ook onderzoeken die duiden dat een belt juist positieve effecten had op de core aanspanning en dat de stabilizers nog altijd worden aangesproken.
In hoeverre dit waar is, weet ik ook niet.

Het enige onderzoek waar deze coach naar verwijst, richt zich op gezondheid. Dat punt zijn de meesten al wel voorbij hier. Ik gebruik de riem om minder belasting op mijn core te hebben. En meer belasting op mijn benen.
Note: ik ben net terug van een fiets training van 2 uur, half uurtje w-up, uur intervallen op heuvels op mtb, half uurtje cooling down naar huis terug. Mijn core is er klaar mee.

Het enige onderzoek waar deze coach naar verwijst, richt zich op gezondheid. Dat punt zijn de meesten al wel voorbij hier. Ik gebruik de riem om minder belasting op mijn core te hebben. En meer belasting op mijn benen.
Note: ik ben net terug van een fiets training van 2 uur, half uurtje w-up, uur intervallen op heuvels op mtb, half uurtje cooling down naar huis terug. Mijn core is er klaar mee.
1 post, 100 vragen.
maar ik laat het hierbij. Dit is het log van Doues, dat we het niet vervuilen.

• Topic Starter Topic Starter
Die OH press blijft killing! Ik kreeg het met moeite voor elkaar. En de Squat begin ik nu ook te voelen!
9F11B75A-1D80-4BB1-A3C0-9FC2ADC042B5.jpeg

Laatst bewerkt:
Ze doet ook aan squads ipv squats ..

De crux van het taboe is: Mannen worden meer ‘mannelijk’ maar vrouwen worden ook meer ‘mannelijk’ en dat is niet altijd wenselijk :janken:

Tsja wie weet ooit.

Voor nu wil ik het op 'eigen' kracht kunnen.
Ik wil gewoon die 35 kilo halen, het is nu een principe kwestie tussen mij en de barbell geworden.
:)

Ha, je bent zeker niet alleen. Ook voor mij is dit een lastige. 40kilo nu, maar altijd weer afzien.

Idd, eigen keuze, gaat ook niet om mijn mening in deze.

Nieuwe week, nieuwe meting:
Week 1Week 3Week 5
Onderarm2828,428,9
Bovenarm30,931,232,7
Taille81,580,980
Onder navel95,995,494,9
Bovenbeen59,460,861.2
Kuiten38,43939,7
Borst969697,6
Schouders109,5110,5112,9
Heupen89,590,591,5
Billen101,5101,8103

Netjes om te zien dat alles gestaag omhoog gaat, maar de taille en buik naar beneden gaan.

Hoe is het met de sides?

Gaat prima zo te zien :thumbs:

En wat zegt de weegschaal?

Zo er is zeker een afname te zien!
Heb je het idee dat de anavar jouw cut goed ondersteunt, en zo ja in welk opzicht?
heb je het idee dat je zonder ook deze resultaten had geboekt?

Heb je het idee dat de anavar jouw cut goed ondersteunt, en zo ja in welk opzicht?

Gains maken en vet verbranden is een utopie, helemaal voor vrouwen.

Netjes om te zien dat alles gestaag omhoog gaat, maar de taille en buik naar beneden gaan.

Hoe is het met de sides?

Mijn huid is vetter en ik heb iets meer pukkels. Maar vooralsnog is het nog te overzien en mee te leven.
Verder geen bijwerkingen qua haargroei o.i.d.

Mijn hongergevoel is zo goed als weg. Ik moet mezelf eraan herinneren om te eten, anders sla ik maaltijden over. Wel drink ik meer dan ooit. Zo’n 2,5 a 3 liter per dag.

Energielevel is goed en stabiel. Dit schema haalt de intensiteit qua hartslag eruit en meer focus op de beweging en de kracht. Waardoor ik eigenlijk pas aan het einde van de dag de man met de hamer voel.

Ik ben iets geagiteerder dan eerder. Tel iets vaker tot tien om te voorkomen dat ik scherp uit de hoek kom. Ik was altijd al een iets agressiever typje dus ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Nog geen commentaar gehad thuis en vanuit de omgeving.

Gaat prima zo te zien :thumbs:

En wat zegt de weegschaal?

De weegschaal begon om 70,5 en staat nu tussen de 71 en 72. Die schommelt flink maar niet omlaag. Zolang de CM blijven dalen op de goede plekken vind ik het allemaal prima!

Ik denk dat het afnemen van mijn buik omvang en tegelijkertijd het groeien in spieren zeker te maken heeft met de Anavar. Ik heb eerder op deze manier gecut. Toen ging de weegschaal flink omlaag 66 kg maar zag ik geen toename in spiermassa. Ook vond ik mijn lijf niet mooier worden. Dat is nu zeker wel het geval.

Terug
Naar boven