AndroidHealthClinic

kuurlog anavar vrouw

Zou wel jammer zijn als het log nu al stopt.

Idd ben eigenlijk wel benieuwd

Mwa, zeer informatief zou deze log vermoedelijk niet zijn geworden. Zowel training als voeding waren verre van op orde dus qua progressie zou er weinig uit af te leiden zijn. Hooguit qua sides, maar het is nog maar zeer de vraag of ze die ook objectief zou loggen.

Ik hou hoop :)

ik ben wel benieuwd of het iets gaat doen voor je.

Mwa, zeer informatief zou deze log vermoedelijk niet zijn geworden. Zowel training als voeding waren verre van op orde dus qua progressie zou er weinig uit af te leiden zijn. Hooguit qua sides, maar het is nog maar zeer de vraag of ze die ook objectief zou loggen.
Ik heb een verwoede poging gedaan om dit log schoon en informatief te maken en hoop dat de energie niet voor niks is geweest.

Er zijn veel leden geweest die TS de juiste weg in hebben proberen te helpen. Er zijn veel goede tips naar voren gekomen en ik hoopte dat TS daar iets mee ging doen... het zou super jammer zijn als @DoueS niet meer ging loggen. ik denk dat, als ze iets met de info zou doen, het best goed zou komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben gewoon van plan om door te gaan met loggen. Ik zie alleen het nut niet in van dagelijks of om de dag loggen.

vandaag voor de 3e keer getraind met het nieuwe schema. Bevalt goed! In het begin was het te licht ten opzichte van mijn eerdere trainingen. (Het advies was laag beginnen en opbouwen). Ik ben benieuwd of het in de loop van de weken zwaarder wordt.
Volgende week een meting.

vooralsnog geen negatieve bijwerkingen.
Wel duidelijk meer definitie in de spieren.
Meer energie
Weinig trek

Laatst bewerkt:
Ik heb een verwoede poging gedaan om dit log schoon en informatief te maken en hoop dat de energie niet voor niks is geweest.

Er zijn veel leden geweest die TS de juiste weg in hebben proberen te helpen. Er zijn veel goede tips naar voren gekomen en ik hoopte dat TS daar iets mee ging doen... het zou super jammer zijn als @DoueS niet meer ging loggen. ik denk dat, als ze iets met de info zou doen, het best goed zou komen.
Niet te druk om maken. Dingen die mij niet interesseren doe ik niets mee. Er zijn nog steeds mensen oprecht benieuwd waar dit heen gaat.

Ben gewoon van plan om door te gaan met loggen. Ik zie alleen het nut niet in van dagelijks of om de dag loggen.

vandaag voor de 3e keer getraind met het nieuwe schema. Bevalt goed! In het begin was het te ligt ten opzichte van mijn eerdere trainingen. (Het advies was laag beginnen en opbouwen). Ik ben benieuwd of het in de loop van de weken zwaarder wordt.
Volgende week een meting.

vooralsnog geen negatieve bijwerkingen.
Wel duidelijk meer definitie in de spieren.
Meer energie
Weinig trek
Het begin is inderdaad licht, geniet hier nog maar van want na een paar weken zou je willen dat er eens een lichte dag tussen zat haha.

Meting

Week 1Week 3
Onderarm2828,4
Bovenarm30,931,2
Taille81,580,9
Onder navel95,995,4
Bovenbeen59,460,8
Kuiten38,439
Borst9696
Schouders109,5110,5
Heupen89,590,5