MuscleMeat

kuurlog anavar vrouw

in principe vanuit ub/lb.
nu vind ik de deadlift gewoon een erg fijne oefening die ik nog op laag gewicht pak ivm de grip en uitvoering. Zodra ik die hoger pak, is de uitvoering bagger.
De meningen zijn verdeelt over hoeveelheid en intensiteit van de training. Dus ben ik gaan uitzoeken wat voor mijn lijf goed voelt. En dat is veel oefeningen en lang trainen.
En voor de verbranding pak ik er cardio bij.
Deadlift is juist lekker als aanslag op je cns, probeer eens een mixed grip en aan je uitvoering te werken ipv weg te lopen van je probleem. Zonder progressive overload bouw je niks anders op dan een beetje conditie. (Misschien lukt je uitvoering niet zwaarder vanwege een zwakke schakel)

Probeer eens een paar isolatie oefeningen te vervangen door een paar goede compounds, is intensiever. 12 sets isolatie is echt niet nodig.
Voorbeelden voor biceps:
(Weighted) chin ups, barbell rows met underhand grip (niet te hoog qua gewicht).
Barbell curls kan je erin laten, pak ook iets voor je brachialis.

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift is juist lekker als aanslag op je cns, probeer eens een mixed grip en aan je uitvoering te werken ipv weg te lopen van je probleem. Zonder progressive overload bouw je niks anders op dan een beetje conditie. (Misschien lukt je uitvoering niet zwaarder vanwege een zwakke schakel)

Probeer eens een paar isolatie oefeningen te vervangen door een paar goede compounds, is intensiever. 12 sets isolatie is echt niet nodig.
Voorbeelden voor biceps:
(Weighted) chin ups, barbell rows met underhand grip (niet te hoog qua gewicht).
Barbell curls kan je erin laten, pak ook iets voor je brachialis.

thanks! Over 2 weken gooi ik mijn schema om. Zal dan je tips meenemen.

Als je iets optimaler zou willen trainen dan is nu bij de start van je kuur het beste punt.
Aan de andere kant als je nu deze training doorzet kan je ook je progressie in die 4 weken op je training beter bijhouden.

Maar ik zou op dit punt niet "zeg maar" halverwege je kuur zo een schema wisseling doen. Dan kan je ook minder goed evalueren.

# is gewoon mijn idee/mening.. je moet uiteraard doen waar jij je het beste bij voelt #

Ok ok ok, jullie hebben gelijk! Ik ga morgen een nieuw schema maken. Nog meer adviezen over oefeningen? Ideeen voor schema’s?

Ok ok ok, jullie hebben gelijk! Ik ga morgen een nieuw schema maken. Nog meer adviezen over oefeningen? Ideeen voor schema’s?
Lees de stickies over alles, gooi die anavar aan de kant en wanneer je alles op orde hebt terug een poging wagen.
De mogelijke sides zijn het mijn inziens echt niet waard voor een vrouw wanneer er maar wat aangekloot wordt.
Prima om als vrouw te willen experimenteren met mannelijke geslachtshormonen, maar zorg dan voor een hele goeie basis en dat alles helemaal on point is zodat je het maximale eruit kan halen.

Lees de stickies over alles, gooi die anavar aan de kant en wanneer je alles op orde hebt terug een poging wagen.
De mogelijke sides zijn het mijn inziens echt niet waard voor een vrouw wanneer er maar wat aangekloot wordt.
Prima om als vrouw te willen experimenteren met mannelijke geslachtshormonen, maar zorg dan voor een hele goeie basis en dat alles helemaal on point is zodat je het maximale eruit kan halen.

Eens, ts heeft duidelijk weinig kaas gegeten van voeding en training.

Ik zou zeggen pak een bewezen schema zoals 5x5 of een UB/LB en vooral ook compounds.
Dan kan je ook goed je progressie bijhouden.

Laat er toch lekker kuren ben wel benieuwd of we gelijk hadden

nieuw schema (concept)

Week 1: 3 dagen
Crosstrainer 10 minutenCrosstrainer 10 minutenCrosstrainer 10 minuten
Bench press warming upSquat warming upBench press warming up
Bench press 5x5Squat 5x5Bench press 5x5
Squat warming upMilitary press warming upSquat warming up
Squat 5x5Military press 5x5Squat 5x5
Barbell row warming upDeadlift warming upBarbell row warming up
Barbell row 5x5Deadlift 1x5Barbell row 5x5
EZ bar curl 5x5EZ close grip 5x5EZ bar curl 5x5
Cable robe triceps pushdownEZ bar incline tricep extensionCable robe triceps pushdown
Buikspieren rechtBuikspieren rechtBuikspieren recht
Buikspieren side bendsBuikspieren side bendsBuikspieren side bends
Cardio 30 minCardio 30 minCardio 30 min
Week 2: 3 dagen

Squat warming upBench press warming upSquat warming up
Squat 5x5Bench press 5x5Squat 5x5
Military press warming upSquat warming upMilitary press warming up
Military press 5x5Squat 5x5Military press 5x5
Deadlift warming upBarbell row warming upDeadlift warming up
Deadlift 1x5Barbell row 5x5Deadlift 1x5
EZ close grip 5x5EZ bar curl 5x5EZ close grip 5x5
EZ bar incline tricep extensionCable robe triceps pushdownEZ bar incline tricep extension
Commentaar is welkom.

Of ik er wat mee doe, is afwachten. :D

Laatst bewerkt:
Heftig

nieuw schema (concept)

Week 1: 3 dagen
Bench press warming upSquat warming upBench press warming up
Bench press 5x5Squat 5x5Bench press 5x5
Squat warming upMilitary press warming upSquat warming up
Squat 5x5Military press 5x5Squat 5x5
Barbell row warming upDeadlift warming upBarbell row warming up
Barbell row 5x5Deadlift 1x5Barbell row 5x5
EZ bar curl 5x5EZ close grip 5x5EZ bar curl 5x5
Cable robe triceps pushdownEZ bar incline tricep extensionCable robe triceps pushdown
Week 2: 3 dagen

Squat warming upBench press warming upSquat warming up
Squat 5x5Bench press 5x5Squat 5x5
Military press warming upSquat warming upMilitary press warming up
Military press 5x5Squat 5x5Military press 5x5
Deadlift warming upBarbell row warming upDeadlift warming up
Deadlift 1x5Barbell row 5x5Deadlift 1x5
EZ close grip 5x5EZ bar curl 5x5EZ close grip 5x5
EZ bar incline tricep extensionCable robe triceps pushdownEZ bar incline tricep extension
Commentaar is welkom.

Of ik er wat mee doe, is afwachten. :D

Je gaat nu eerst kracht opbouwen met een 5x5 schema voordat je met anna gaat bowlen, of hoe moeten we dit zien?

Curls en triceps pushdowns op dezelfde dag heeft weinig zin, als je per se meteen zoveel assistance wil doen zou ik eerder voor dips en chin ups kiezen.
En dan skullcrushers en barbell curls
mocht je isolatie nog willen toevoegen. (Skullcrushers en dips na bench dag, chin ups en curls na deadlift dag)
Skip je cardio voor de training want die energie moet je in je kracht gooien.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik dit een slecht idee vind.

Laatst bewerkt:
Stronglifts is in alle opzichten beter dan de random selectie van oefeningen die ze eerst deed. Ik zou in jouw geval echter stoppen met je kuur en eerst stronglifts doen. Op die manier kun je je beginnergains prima uitmelken voordat je gaat kuren. Bovendien geeft dat je tijd om je meer in te lezen over trianen, voeding en AAS. Op die manier haal je veel meer uit een toekomstige kuur. Ik vrees namelijk dat je nu nauwelijks meer vooruitgang zult boeken dan dat je natty gedaan had. En dat zou zonde zijn, gezien de risico's.

Als je daarna nog steeds per se wilt kuren, doe dat dan met een UB/LB of iets in die richting.

Stronglifts is in alle opzichten beter dan de random selectie van oefeningen die ze eerst deed. Ik zou in jouw geval stoppen met je kuur en eerst stronglifts doen. Op die manier kun je je beginnergains prima uitmelken voordat je gaat kuren.

Als je daarna nog steeds per se wilt kuren, doe dat dan met een UB/LB of iets in die richting.
Ze kan beter gewoon stronglifts gaan doen en daarna lekker natty blijven tot ze wat langer bezig is.

• Like
Waarderingen: Pren
  • Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven