DoueS
Cool Novice
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 27%
Wat vindt je vrouw van je anavar gebruik? Of houdt ze wel van een bodybuildster-look?
ze houdt van een gespierde look.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vindt je vrouw van je anavar gebruik? Of houdt ze wel van een bodybuildster-look?
Ja zeker.Heb je ondertussen wel een oplossing gevonden voor de stress? Want dat ga je niet kunnen compenseren met aas, denk ik.

Ik heb ontslag genomen en ben gestart met een studie.Wat heb je hier voor gevonden eigenlijk? Ben oprecht geïnteresseerd![]()
Zoals ik gister al zei ben ik in. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. Ik zelf vind dat je al erg snel naar hulpmiddelen grijpt. In mijn optiek doe je dit pas als je al jaaaaaren trained en gewoon echt vastloopt en hierbij alles al hebt geprobeerd. Er zijn zoveel dingen waar aan gewerkt kan worden wanneer een cut niet gaat zoals gewild. En ik zeg dat niet omdat je een vrouw bent en na 1,5 jaar naar anavar grijpt. Ik vind het gewoon zonde.
Maar dat is mijn mening, en al velen hebben hun mening gegeven, maar zoals je al zei: je doet het toch. Ik heb daarbij ook te weinig kennis van prestatiebevorderende middelen.
Ik wens je heel veel succes, en ik blijf volgen. Ben wel benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen.
Wat misschien wel interressant is om een keer te kijken: (wel met een korreltje zout nemen ook)
Succes en niet weer een terugval krijgen van 2 weken tijdens je examenperiodes straks he!Ik heb ontslag genomen en ben gestart met een studie.
komt allemaal goed uiteindelijk, wel intressant omdat je idd niet vaak hoort over vrouwen die Anavar gebruiken. Ik ben best benieuwd naar de resultaten op lange termijn.
Zoals ik gister al zei ben ik in. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. Ik zelf vind dat je al erg snel naar hulpmiddelen grijpt. In mijn optiek doe je dit pas als je al jaaaaaren trained en gewoon echt vastloopt en hierbij alles al hebt geprobeerd. Er zijn zoveel dingen waar aan gewerkt kan worden wanneer een cut niet gaat zoals gewild. En ik zeg dat niet omdat je een vrouw bent en na 1,5 jaar naar anavar grijpt. Ik vind het gewoon zonde.
Maar dat is mijn mening, en al velen hebben hun mening gegeven, maar zoals je al zei: je doet het toch. Ik heb daarbij ook te weinig kennis van prestatiebevorderende middelen.
Ik wens je heel veel succes, en ik blijf volgen. Ben wel benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen.
Wat misschien wel interressant is om een keer te kijken: (wel met een korreltje zout nemen ook)

Die vent is sowieso het boegbeeld van achterhaalde methodieken...
Op zich vind ik types zoals Jonkman (qua status) wel mooi voor de sport: old-school met ervaring. Alleen het probleem is naar mijn mening dat ze ook teveel in het Arnold-tijdperk blijven hangen en zich niet willen overgeven aan ontwikkelingen m.b.t. kennis ten aanzien van voeding en training.
Is dit positief of negatief?
Kan toch wel?
Ja