XXL Nutrition

kuurlog anavar vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik gister al zei ben ik in. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. Ik zelf vind dat je al erg snel naar hulpmiddelen grijpt. In mijn optiek doe je dit pas als je al jaaaaaren trained en gewoon echt vastloopt en hierbij alles al hebt geprobeerd. Er zijn zoveel dingen waar aan gewerkt kan worden wanneer een cut niet gaat zoals gewild. En ik zeg dat niet omdat je een vrouw bent en na 1,5 jaar naar anavar grijpt. Ik vind het gewoon zonde.
Maar dat is mijn mening, en al velen hebben hun mening gegeven, maar zoals je al zei: je doet het toch. Ik heb daarbij ook te weinig kennis van prestatiebevorderende middelen.
Ik wens je heel veel succes, en ik blijf volgen. Ben wel benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen.
Wat misschien wel interressant is om een keer te kijken: (wel met een korreltje zout nemen ook)

Ik begrijp dat het overkomt alsof ik te snel naar de hulpmiddelen grijpt. Dit is niet hoe ik het zie en ook niet hoe ik erin ben gestapt. Ik ben benieuwd wat het effect is en welke ondersteuning het biedt in deze fase.
Als ik naar de gevestigde orde luister moet ik eerst een vet percentage hebben van onder de 24 of 20%. En al jaren aan het trainen zijn. Maar ik hoor steeds meer mensen om mij heen die nieuwsgierig zijn naar de effecten. Zie dit als een mooie onderstreping van het effect. En als eruit komt wat iedereen zegt, als een afrader.
Zo niet, dan hebben we een mooi resultaat en kan er misschien ook ondersteuning en informatie komen voor de mensen die het met even anders doen.
Waar ik wel tegen ben, en dat is misschien iets tegenstrijdig, is hoge doseringen in dit stadium. Want ik begrijp ook wel dat de juiste voeding bepalend is. Dus hogere dosering zie ik niet het voordeel van in.

• Haha
Waarderingen: Vonk
komt allemaal goed uiteindelijk, wel intressant omdat je idd niet vaak hoort over vrouwen die Anavar gebruiken. Ik ben best benieuwd naar de resultaten op lange termijn.

• Like
Waarderingen: LM
zowel gains als bijwerkingen natuurlijk

Zoals ik gister al zei ben ik in. Ben namelijk heel erg benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. Ik zelf vind dat je al erg snel naar hulpmiddelen grijpt. In mijn optiek doe je dit pas als je al jaaaaaren trained en gewoon echt vastloopt en hierbij alles al hebt geprobeerd. Er zijn zoveel dingen waar aan gewerkt kan worden wanneer een cut niet gaat zoals gewild. En ik zeg dat niet omdat je een vrouw bent en na 1,5 jaar naar anavar grijpt. Ik vind het gewoon zonde.
Maar dat is mijn mening, en al velen hebben hun mening gegeven, maar zoals je al zei: je doet het toch. Ik heb daarbij ook te weinig kennis van prestatiebevorderende middelen.
Ik wens je heel veel succes, en ik blijf volgen. Ben wel benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen.
Wat misschien wel interressant is om een keer te kijken: (wel met een korreltje zout nemen ook)

No offence naar jou toe, maar Willem Jonkman (de vent in de video die jij deelde) vind ik behoorlijk hypocriet. Ik heb deze video 2 jaar terug al eens gezien en hij staat daar met een grote mond over dat hij anti-gebruik is (vooral onder jongeren blabla), terwijl hij zichzelf vroeger ook flink heeft volgespoten. Maar dat is mijn mening maar :roflol:

Edit: deze 'documentaires' (wil ze nieteens zo noemen) gaan alleen zeer oppervlakkig in op alle randzaken en verdiepen zich 0 in wat er daadwerkelijk in de sport gaande is en hoe de atleten hierin staan.

Die vent is sowieso het boegbeeld van achterhaalde methodieken...

Die vent is sowieso het boegbeeld van achterhaalde methodieken...

Op zich vind ik types zoals Jonkman (qua status) wel mooi voor de sport: old-school met ervaring. Alleen het probleem is naar mijn mening dat ze ook teveel in het Arnold-tijdperk blijven hangen en zich niet willen overgeven aan ontwikkelingen m.b.t. kennis ten aanzien van voeding en training.

Op zich vind ik types zoals Jonkman (qua status) wel mooi voor de sport: old-school met ervaring. Alleen het probleem is naar mijn mening dat ze ook teveel in het Arnold-tijdperk blijven hangen en zich niet willen overgeven aan ontwikkelingen m.b.t. kennis ten aanzien van voeding en training.

Stilstand is achteruitgang, neemt natuurlijk niet weg dat het best leuke content is om naar te kijken en dat je er heus nog wat van op kunt steken.

Succes!

Weet wel dat AAS geen speelgoed is. Hormonen innemen "om te kijken wat het met je doet", is niet bepaald slim. Het zijn geen vitaminepillen.

• Topic Starter Topic Starter
logje :

Ik weet niet of het een bijwerking is. Maar sinds gisteren regelmatig last van een stijve nek. Ik schuif het voor nu nog niet onder de bijwerking omdat ik ook gestopt ben met fysio.
Verder voelt alles goed.

Vandaag voor de 2e keer een nieuwe app gebruikt tijdens de training. JEFIT. Werkt erg fijn. Nog beter overzicht in de verbeteringen.
B55A6DA9-590D-45B1-9D56-1086CB38057D.jpeg

452E6F52-B0AB-4D11-A9B2-56D14C3A2240.jpeg
9341430F-123C-4D80-BC4A-A5E645DD590B.jpeg
EA5AAB88-BFDB-4549-A223-3B1A68D1AAD4.jpeg

Dumbbell side bends met 18 kg? :nut: :eek:

Dumbbell side bends met 18 kg? :nut: :eek:
Kan toch wel?
Vind eerder de front raises met 9kg heftig. Holy mack... ben benieuwd naar je uitvoering?

Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of je na het einde van je kuur wat van je massa overhoudt. Heb je iig wel een plan van aanpak hoe je het het beste vast kan houden?

Terug
Naar boven