AndroidHealthClinic

kuurlog anavar vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Kan toch wel?
Vind eerder de front raises met 9kg heftig. Holy mack... ben benieuwd naar je uitvoering?

Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of je na het einde van je kuur wat van je massa overhoudt. Heb je iig wel een plan van aanpak hoe je het het beste vast kan houden?
De uitvoering is volgens de PT daar goed. Gestrekte arm geen rug buiging naar voren.
Ik heb nog geen plan van aanpak. Heb je tips?

Een vrouw die strict uitgevoerde side raises doet met dumbbells van 18 kg? OK, dan zal ik wel een p*ssy zijn. :(
Oh, sorry, ik zie het al, ik dacht dat side bends hetzelfde waren als side raises...

18KG is inderdaad behoorlijk, ik warm op met 14 en eindig met 22/24kg. Maar ik ben denk ik bijna 2x zo groot als TS. Ken ook geen vrouwen die DB Side Lateral raise met 18KG doen eerlijk gezegd..

Een vrouw die strict uitgevoerde side raises doet met dumbbells van 18 kg? OK, dan zal ik wel een p*ssy zijn. :(
Oh, sorry, ik zie het al, ik dacht dat side bends hetzelfde waren als side raises... mijn fout! :o
Ik las het ook verkeerd haha.

Wel een lange training eig.. dit doe je 4x in de week?
Welke RPM?

• Haha
Waarderingen: Vonk
35 kg bb curl zijn anders behoorlijk zwaar, en die rows zijn ook niet mis....

Gelukkig was ik niet de enige die het verkeerd las. Voelde me al weer het sukkeltje hier...

Eén training geeft nog geen volledig beeld, maar als iemand in één training in totaal 15 setjes biceps isolatie doet met vier verschillende oefeningen, is de kans groot dat het beter kan...

Gelukkig was ik niet de enige die het verkeerd las. Voelde me al weer het sukkeltje hier...

Eén training geeft nog geen volledig beeld, maar als iemand in één training in totaal 15 setjes biceps isolatie doet met vier verschillende oefeningen, is de kans groot dat het beter kan...
Die laatste 4 gaan niet meer mooi en al helemaal niet makkelijk. Die zijn echt voor de muscle failure.

Omdat meer niet altijd beter is..
Het is niet zo dat hoe meer oefeningen je doet hoe meer spiergroei je triggerd..

Laat ik de vraag omdraaien, op basis waarvan heb je dit schema opgesteld? Welke informatie heb je gelezen waardoor jij dacht dat dit qua opzet een goed schema is? Met welk doel volg je dit schema en welke resultaten verwacht je te behalen met dit schema?
in principe vanuit ub/lb.
nu vind ik de deadlift gewoon een erg fijne oefening die ik nog op laag gewicht pak ivm de grip en uitvoering. Zodra ik die hoger pak, is de uitvoering bagger.
De meningen zijn verdeelt over hoeveelheid en intensiteit van de training. Dus ben ik gaan uitzoeken wat voor mijn lijf goed voelt. En dat is veel oefeningen en lang trainen.
En voor de verbranding pak ik er cardio bij.

Terug
Naar boven