- Waardering
- 8.812
Ja, niet voor niets 2.22 uur bezig geweest

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, niet voor niets 2.22 uur bezig geweest

De uitvoering is volgens de PT daar goed. Gestrekte arm geen rug buiging naar voren.Kan toch wel?
Vind eerder de front raises met 9kg heftig. Holy mack... ben benieuwd naar je uitvoering?
Waar ik ook erg benieuwd naar ben is of je na het einde van je kuur wat van je massa overhoudt. Heb je iig wel een plan van aanpak hoe je het het beste vast kan houden?
Ik vind het heerlijk om 2 uur te trainen, ga eigenlijk al ruim een jaar elke keer 2 uur.
Een vrouw die strict uitgevoerde side raises doet met dumbbells van 18 kg? OK, dan zal ik wel een p*ssy zijn.

Een vrouw die strict uitgevoerde side raises doet met dumbbells van 18 kg? OK, dan zal ik wel een p*ssy zijn.
Oh, sorry, ik zie het al, ik dacht dat side bends hetzelfde waren als side raises...
niet zozeer, maar ik denk dat de heren je hier wel mee kunnen helpen

Ik las het ook verkeerd haha.Een vrouw die strict uitgevoerde side raises doet met dumbbells van 18 kg? OK, dan zal ik wel een p*ssy zijn.
Oh, sorry, ik zie het al, ik dacht dat side bends hetzelfde waren als side raises... mijn fout!![]()
Kun je dat toelichten?Dan zou ik je ook eens gaan inlezen in de trainingssectie
Ik las het ook verkeerd haha.
Wel een lange training eig.. dit doe je 4x in de week?
Welke RPM?

3x train ik ongeveer 2 uur. En soms pak ik een lichte training met extra cardio van een uur erbij.Ik las het ook verkeerd haha.
Wel een lange training eig.. dit doe je 4x in de week?
Dank je! Hard op getraind afgelopen jaar.35 kg bb curl zijn anders behoorlijk zwaar, en die rows zijn ook niet mis....
Die laatste 4 gaan niet meer mooi en al helemaal niet makkelijk. Die zijn echt voor de muscle failure.Gelukkig was ik niet de enige die het verkeerd las. Voelde me al weer het sukkeltje hier...
Eén training geeft nog geen volledig beeld, maar als iemand in één training in totaal 15 setjes biceps isolatie doet met vier verschillende oefeningen, is de kans groot dat het beter kan...
Want? (Ik ben oprecht geïnteresseerd)Veel te veel oefeningen. Als je 4x pw traint is een ub/lb/ub/lb schema zeer geschikt en niet met zo veel oefeningen.
in principe vanuit ub/lb.Laat ik de vraag omdraaien, op basis waarvan heb je dit schema opgesteld? Welke informatie heb je gelezen waardoor jij dacht dat dit qua opzet een goed schema is? Met welk doel volg je dit schema en welke resultaten verwacht je te behalen met dit schema?