Fitness Seller

Kuurlog Jamesss: Bold / Mast E / Tren E / HRT TEST/ Var / Winny / GH / Provi / T3

• Topic Starter Topic Starter
Interessant kerel! Vinger/hand helemaal genezen?

succes!

Nog niet helemaal genezen maar kan weer een vuist maken en kracht opzetten. Dus kan weer een barbell vastpakken en gas geven :D Bovendien is de overdosis chocolade duidelijk zichtbaar en doet dat meer pijn dan een vinger haha

een constante bijna 3G As :) moet een knaller worden, vooral de tren en mast is lekker!

zie dat je ook het dilemme GH, tren t4/t3 niet heb kunnen oplossen ;)

ik zit er ook mee, enige optie zou dosti+t4 wezen zodat je t4 kan gebruiken en het voordeel hebt van de 2 dio.... +gh

ben erg benieuwd!

Gebruik toch yearround GH.. dan neem ik die dioshizzle wel even 20 weken voor lief. Daarna weer T4 en dan komt het wel goed. Mocht ik achter een geweldig stuk info komen waardoor het probkleem opgelost word ben jij de eerst die het weet haha

Nice, zo'n kuur moet zeker knalresultaten geven! Succes!

zou die t4 wel hoger nemen, ik krijg als HRT al 200mcg omdat ik geen functionerende thyroid heb. zou het zelf op 400mcg nemen icm gh

Succes kerel!

Nog niet helemaal genezen maar kan weer een vuist maken en kracht opzetten. Dus kan weer een barbell vastpakken en gas geven :D Bovendien is de overdosis chocolade duidelijk zichtbaar en doet dat meer pijn dan een vinger haha

Beter is dat man! Knalse! Zal je log volgen.

Flinke stats al zeg!! Je wordt een monster na dit jaar! Ik volg ook.

btw. Hoeveel kuurtjes heb je tot nu toe al gepakt als ik vragen mag?

Flinke stats al zeg!! Je wordt een monster na dit jaar! Ik volg ook.

btw. Hoeveel kuurtjes heb je tot nu toe al gepakt als ik vragen mag?

Pff zou het niet zo snel weten. Niet zo heel veel kuurtjes eigenlijk maar wel erg lange steeds. Ik kuur graag 26 weken en dan 26 weken niet. Eerste kuur was 2006 ergens. Dus max 4-5kuurtjes, kuurde eerste jaar gewoon 10 weken etc..

Succes Jamesss gaat helemaal goed komen met deze knalkuur!!

Update: Net wakker geworden en 106kg ipv 105,3kg. Heb nog niet getraind dat doe ik morgen pas. Maar heb sinds woensdag mijn voeding beetje opgeschoond.. nog niet helemaal want vandaag is laatste "All you can eat dat". Merk al dat kopje wat smaller is en toch 0,7kg zwaader... de magie van eten :D

hey pik ! weer aan de gang :D

niet de tijd om door te lezen nu, maar suc6 !!!
en als je een wedstrijd gaat draaien wel ff zeggen waar en wanneer he !

Mooi om zo'n uitgebreide kuurlog te volgen Jamesss,

Veel succes :thumb:

idd, waarom nog trainen dan? :p

Haha... was het maar waar. Heb dat altijd na een junkdag.. de dag na een junkdag zie ik er altijd op mijn best uit. Dan denk je.. waarom clean eten... maar als je 2 dagen achter elkaart junkt lijk ik net een barbamama die coïtus gehad heeft met een michelinmannetje.

Dus... we gaan maar gewoon trainen :D

Haha... was het maar waar. Heb dat altijd na een junkdag.. de dag na een junkdag zie ik er altijd op mijn best uit. Dan denk je.. waarom clean eten... maar als je 2 dagen achter elkaart junkt lijk ik net een barbamama die coïtus gehad heeft met een michelinmannetje.

ieeuwwwww ben erg visueel aangelegd bro

Ja echt jamess man, zulke kuurtjes vind ik altijd interresanter om te lezen dan die andere... gwn het feit dat er veel wordt gestacked en voor lange tijd en dat zie ik graag. Ben daarom ook een liefhebber van zeer lange kuren! Dus bij deze wens ik je ongelooflijk veel succes met deze hardcore cycle!!!

Zit zelf op tren e, test c, winstrol, clen, t3, yohimbe, b12 en aspirine :)

greetz Brachialis

Hier nét hetzelfde kerel!!

Lijkt me een stevig kuurtje. Veel succes!

ik blijf dit volgen maatje vooral omdat je eigenlijk zonder test gaat wil wel eens zien hoe dat gaat uitpakken
en ik wil wel eens weten wat die proviron doet ......en ja lange kuren is ik ook voor

Terug
Naar boven