Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan het eigenlijk dat eetlust afneemt bij zwaardere kuren? Hoor je best vaak eigenlijk.

Ik zie dat je regelmatig hard loopt, ondervind je geen pijn aan bijv je knie of enkel aangezien je een behoorlijk pak massa hebt?
Bij je supplementatie zie ik ook geen glucosamine of dergelijk product, niet nodig?
Succes verder!
jamessssssss: ondervond je bij een lagere dosis test (500 mg) ook gebrek aan eetlust
. Heb tot nu toe ook geen enkel probleem gehad om voor 12uur uit bed te komen. Terwijl ik normaal met veel Test met pijn en moeite om 16uur uit bed kom.Terwijl ik normaal met veel Test met pijn en moeite om 16uur uit bed kom.[/QUOTE]
denk dat het een vrij logische verklaring heeft, met veel test, heb je een hoge coïtusdrive. je zal vaker klaarkomen (ook voor het slapen)
meeste mensen slapen zoiezo langer door als ze coïtus hebben gehad voor het slapen of zichzelf bevredigd hebben![]()
Terwijl ik normaal met veel Test met pijn en moeite om 16uur uit bed kom.[/QUOTE]
denk dat het een vrij logische verklaring heeft, met veel test, heb je een hoge coïtusdrive. je zal vaker klaarkomen (ook voor het slapen)
meeste mensen slapen zoiezo langer door als ze coïtus hebben gehad voor het slapen of zichzelf bevredigd hebben![]()
Ik werk in het weekend snachts dus heb altijd een nachtritme. En door de provi is mijn coïtusdrive even vervelend hoog als met 1000mg test haha.. gelukkig![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw persoonlijke keuze om de test op hrt te zetten en de rest op hoge doseringen.
Zou een goede dosis test juist niet voor betere synergie zorgen icm hgh.

Luiheid kan veroorzaakt worden door verdikking van het bloed, vochtoename.
De middelen die je er naast zet, bijv bold kunnen ook deze bijwerking veroorzaken.
Maar daar zou je ook maatregelen tegen kunnen nemen.
En ik geloof ook niet dat test je basis moet zijn voor alle kuren, dat is omdat de meeste as ook afgeleiders zijn van test toch?
Wel merk ik zelf als ik meer dan 5ml per keer zet ik de volgende dag last krijg van koorst, luiheid/moeheid, geen zin om te eten.
Daarom verspreid ik mijn doseringen meer over de week, bevalt me beter.
Welke hgh neem je er bij by the way.
Oja en de grote jongens om de heen die het hele jaaar ****ing droog uitzien hebben dat gewoon in hun bloed man. Ik weet niet wat ze eten, maar het werkt wel voor hun, damn om jaloers te worden
Iig veel succes Jamess.
Ik neem de Generic Blue Tops heb nog 2-3 dozen staan en dan ga ik de Greentops proberen. Zit te denken om even 10iu ED te doen maar dan verspreid in injecties van 2iu over de dag tot die dozen op zijn om dan de greens te gaan testen.
Ik heb al paar keer 10ml of meer in 1x gezet zonder koorts gevoelens. Ga nu mijn injects wel verdelen in 3 stuks omdat ik gewoon geen zin heb om 2 volle 5ml spuiten achter elkaar erin te duwen.
Hoe gaat het bij jou? Laatste keer dat ik je sprak was je erggggg goed bezig.

Ben zelf volop in de clean bulk.
Mag juist meer junken van mijn coach omdat mijn BF nog aardig laag is. Maarja als iemand tegen je zegt je mag junken doe ik het juist niet
Wil zoveel mogelijk gainen met minimale toename BF.
Des te minder ik hoef af te trainen, concurrentie is groot he.
En we leggen de focuss op de wat zwakkere plekken nu.
Maarja zo te lezen loert er weer nieuw gevaar om de hoek, dus moet ik nog meer mijn best doen om jouw voor te blijven![]()

gaat nog goed dan, 140 schuin drukken is zeker niet slecht
![]()

Ik deed voor mijn vingerbreuk 190kg keer of 6 vlak. Maar was sowieso al lang geleden dat ik schuin gedaan had. Zodra ik weer op oude krachtniveau ben heb ik me voorgenomen om filmpje te maken dat ik 52kg fly (max wat ze hebben) en dat ik 180+kg bank. Maar dat zal nog wel paar weken duren.. moet ook die dikke vochtkop eraf hebben voor ik die op youtube zet![]()