AndroidHealthClinic

Kuurlog Jamesss: Bold / Mast E / Tren E / HRT TEST/ Var / Winny / GH / Provi / T3

Hoe kan het eigenlijk dat eetlust afneemt bij zwaardere kuren? Hoor je best vaak eigenlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan het eigenlijk dat eetlust afneemt bij zwaardere kuren? Hoor je best vaak eigenlijk.

Geen idee eigenlijk... ik heb het echt van veel Test.

Heb afgelopen week ook geen eetlust gehad.. heb 5 dagen met hele hoge koorts op bed gelegen dinsdag zelfs zo beroerd geweest dat ik meer dan 24 uur niet gegeten gehad en klein beetje gedronken. Ben blij dat ik al aan het kuren was voor ik ziek werd anders had ik veel massa verloren haha.

Nu weer bijna gezond.. maandag weer met volle moed ertegaan :D

Ik zie dat je regelmatig hard loopt, ondervind je geen pijn aan bijv je knie of enkel aangezien je een behoorlijk pak massa hebt?

Bij je supplementatie zie ik ook geen glucosamine of dergelijk product, niet nodig?

Succes verder!

Ik zie dat je regelmatig hard loopt, ondervind je geen pijn aan bijv je knie of enkel aangezien je een behoorlijk pak massa hebt?

Bij je supplementatie zie ik ook geen glucosamine of dergelijk product, niet nodig?

Succes verder!

Het hardlopen is voor mij ook nieuw. Kreeg enrom veel pijn in mijn scheenbenen. Nu met goede hardloop schoenen heb ik er geen last van.

Maar ik loop ook nier super lang. Ik doe 15 minuten interval. 1min sprinten,1,5minuut wandelen en dan weer 1minuut.. etc... etc..
Dus ik nu nog niet zo super belastend misschien zodra ik de tijdsduur ga opvoeren dat ik meer last krijg en dan iets ga toevoegen. Maar heb nog nooit pees of aanhechtingsproblemen of pijntjes gehad.

jamessssssss: ondervond je bij een lagere dosis test (500 mg) ook gebrek aan eetlust

jamessssssss: ondervond je bij een lagere dosis test (500 mg) ook gebrek aan eetlust

Nee echt pas bij 1gr. Beste kuur die ik ooit gehad heb was mijn 500mg test en 500mg bold kuurtje. Honger als een paard en energie als een duracell konijn.

Hoop dat zelfde gevoel deze kuur ook te hebben. Voel me nu weer vrij fit en heb hongerrrr dus dat is goed :D. Heb tot nu toe ook geen enkel probleem gehad om voor 12uur uit bed te komen. Terwijl ik normaal met veel Test met pijn en moeite om 16uur uit bed kom.

Terwijl ik normaal met veel Test met pijn en moeite om 16uur uit bed kom.[/QUOTE]

denk dat het een vrij logische verklaring heeft, met veel test, heb je een hoge coïtusdrive. je zal vaker klaarkomen (ook voor het slapen)

meeste mensen slapen zoiezo langer door als ze coïtus hebben gehad voor het slapen of zichzelf bevredigd hebben:)

Terwijl ik normaal met veel Test met pijn en moeite om 16uur uit bed kom.[/QUOTE]

denk dat het een vrij logische verklaring heeft, met veel test, heb je een hoge coïtusdrive. je zal vaker klaarkomen (ook voor het slapen)

meeste mensen slapen zoiezo langer door als ze coïtus hebben gehad voor het slapen of zichzelf bevredigd hebben:)

Ik werk in het weekend snachts dus heb altijd een nachtritme. En door de provi is mijn coïtusdrive even vervelend hoog als met 1000mg test haha.. gelukkig :D

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw persoonlijke keuze om de test op hrt te zetten en de rest op hoge doseringen.
Zou een goede dosis test juist niet voor betere synergie zorgen icm hgh.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw persoonlijke keuze om de test op hrt te zetten en de rest op hoge doseringen.
Zou een goede dosis test juist niet voor betere synergie zorgen icm hgh.

Ik word bij hoge dosis test zo onverschillig en lui dat het me totaal niet uitmaakt of ik wel eet of train. Bovendien heb ik minder honger en het enige waar ik actief mee bezig ben is zoveel mogelijk verschillende dames afwerken.

Andere reden is dat ik mijn omgeving paar ****ing grote boys heb rondlopen die helemaal zonder test kuren altijd en wil eens kijken wat dat voor mij doet. Want ze zijn yearround vrij hard en droog terwijl ik hoe dan ook vocht ga vasthouden als ik lang kuur. Ik vind zonder test gewoon onverstandig omdat je je basis lichaamsfuncties wil kunnen voldoen met Test dus daarom HRT ik mijn test.

Ja man, ik word ook zo lui van test, net begonnen meet 500 mg en kom nauwelijks mn nest uit :(

Luiheid kan veroorzaakt worden door verdikking van het bloed, vochtoename.
De middelen die je er naast zet, bijv bold kunnen ook deze bijwerking veroorzaken.
Maar daar zou je ook maatregelen tegen kunnen nemen.
En ik geloof ook niet dat test je basis moet zijn voor alle kuren, dat is omdat de meeste as ook afgeleiders zijn van test toch?
Wel merk ik zelf als ik meer dan 5ml per keer zet ik de volgende dag last krijg van koorst, luiheid/moeheid, geen zin om te eten.
Daarom verspreid ik mijn doseringen meer over de week, bevalt me beter.
Welke hgh neem je er bij by the way.

Oja en de grote jongens om de heen die het hele jaaar ****ing droog uitzien hebben dat gewoon in hun bloed man. Ik weet niet wat ze eten, maar het werkt wel voor hun, damn om jaloers te worden:mad::D

Iig veel succes Jamess.

Luiheid kan veroorzaakt worden door verdikking van het bloed, vochtoename.
De middelen die je er naast zet, bijv bold kunnen ook deze bijwerking veroorzaken.
Maar daar zou je ook maatregelen tegen kunnen nemen.
En ik geloof ook niet dat test je basis moet zijn voor alle kuren, dat is omdat de meeste as ook afgeleiders zijn van test toch?
Wel merk ik zelf als ik meer dan 5ml per keer zet ik de volgende dag last krijg van koorst, luiheid/moeheid, geen zin om te eten.
Daarom verspreid ik mijn doseringen meer over de week, bevalt me beter.
Welke hgh neem je er bij by the way.

Oja en de grote jongens om de heen die het hele jaaar ****ing droog uitzien hebben dat gewoon in hun bloed man. Ik weet niet wat ze eten, maar het werkt wel voor hun, damn om jaloers te worden:mad::D

Iig veel succes Jamess.

Ik neem de Generic Blue Tops heb nog 2-3 dozen staan en dan ga ik de Greentops proberen. Zit te denken om even 10iu ED te doen maar dan verspreid in injecties van 2iu over de dag tot die dozen op zijn om dan de greens te gaan testen.

Ik heb al paar keer 10ml of meer in 1x gezet zonder koorts gevoelens. Ga nu mijn injects wel verdelen in 3 stuks omdat ik gewoon geen zin heb om 2 volle 5ml spuiten achter elkaar erin te duwen.

Hoe gaat het bij jou? Laatste keer dat ik je sprak was je erggggg goed bezig.

wat ik me bedenkt, is het niet handig om de t3 icm tren te droppen, en dosti ernaast tegen prolactine...

dan maak je optimaal gebruik van je gh (met de t4)

Ik neem de Generic Blue Tops heb nog 2-3 dozen staan en dan ga ik de Greentops proberen. Zit te denken om even 10iu ED te doen maar dan verspreid in injecties van 2iu over de dag tot die dozen op zijn om dan de greens te gaan testen.

Ik heb al paar keer 10ml of meer in 1x gezet zonder koorts gevoelens. Ga nu mijn injects wel verdelen in 3 stuks omdat ik gewoon geen zin heb om 2 volle 5ml spuiten achter elkaar erin te duwen.

Hoe gaat het bij jou? Laatste keer dat ik je sprak was je erggggg goed bezig.

Ben zelf volop in de clean bulk.
Mag juist meer junken van mijn coach omdat mijn BF nog aardig laag is. Maarja als iemand tegen je zegt je mag junken doe ik het juist niet:p
Wil zoveel mogelijk gainen met minimale toename BF.
Des te minder ik hoef af te trainen, concurrentie is groot he.
En we leggen de focuss op de wat zwakkere plekken nu.
Maarja zo te lezen loert er weer nieuw gevaar om de hoek, dus moet ik nog meer mijn best doen om jouw voor te blijven:D

Ben zelf volop in de clean bulk.
Mag juist meer junken van mijn coach omdat mijn BF nog aardig laag is. Maarja als iemand tegen je zegt je mag junken doe ik het juist niet:p
Wil zoveel mogelijk gainen met minimale toename BF.
Des te minder ik hoef af te trainen, concurrentie is groot he.
En we leggen de focuss op de wat zwakkere plekken nu.
Maarja zo te lezen loert er weer nieuw gevaar om de hoek, dus moet ik nog meer mijn best doen om jouw voor te blijven:D

Bedankt voor de ego boost haha.

Zo vandaag voor het eerst in meer dan een maand weer echt getraind. Vorige week zou ik starten maar heb maandag kunnen trainen en toen daarna hele week ziek geweest. Week ervoor 1 dag geweest en toen oud en nieuw en dus veel moeten werken. Weken daarvoor zat ik met mijn gebroken vinger.

Over de training.. pff viel me wel zwaar. Kracht is niet meer wat het was en vooral spierconditie is achteruitgegaan. Alsnog 140 schuin gebankt en 44kg geflyed. Sinds vandaag begonnen met FST7 trainingsprincipe. Las daar paar dagen geleden iets over en leek me wel wat.. en dat is het zeker... wow wat een pomp had ik. Zeker ideaal om snel mijn spierconditie weer op pijl te krijgen. Morgen rug knallen en eens kijken hoe het daarvoor staat.

Gewicht is 106,5kg maar ben vorige week ziek geweest dus dit gaat hard schommelen.. veel vocht loopt eruit en nu ik weer ga eten meer glycogeen retentie. Merk wel dat ik echt veel moeite heb met het eten naar binnen duwen. Maar veel water erbij en ik krijg het er wel in haha. Lichaam went daar wel heel snel aan.

Nu snel verder met Call of Duty 5.. heb wel wat ontspanning verdient :D

gaat nog goed dan, 140 schuin drukken is zeker niet slecht :eek:

:thumbs:

gaat nog goed dan, 140 schuin drukken is zeker niet slecht :eek:

:thumbs:

Ik deed voor mijn vingerbreuk 190kg keer of 6 vlak. Maar was sowieso al lang geleden dat ik schuin gedaan had. Zodra ik weer op oude krachtniveau ben heb ik me voorgenomen om filmpje te maken dat ik 52kg fly (max wat ze hebben) en dat ik 180+kg bank. Maar dat zal nog wel paar weken duren.. moet ook die dikke vochtkop eraf hebben voor ik die op youtube zet :p

Ik deed voor mijn vingerbreuk 190kg keer of 6 vlak. Maar was sowieso al lang geleden dat ik schuin gedaan had. Zodra ik weer op oude krachtniveau ben heb ik me voorgenomen om filmpje te maken dat ik 52kg fly (max wat ze hebben) en dat ik 180+kg bank. Maar dat zal nog wel paar weken duren.. moet ook die dikke vochtkop eraf hebben voor ik die op youtube zet :p

doe je je fly's ver uit elkaar of meer dat je armen [Link niet meer beschikbaar] bij je borst zijn?

Terug
Naar boven