Fitness Seller

Kuurlog test tren

Envy..

Diep van binnen wil ik een kuurfysiek...maar wil niet kuren. Na ruim 10 jaar natty trainen komen er gewoon af en toe diepgewortelde frustraties omhoog..
Kuren of niet zeuren dan:p. Dat is wel mijn zorg nu ik natty ga, gezien ik toch liever een kuurfysiek wil:o. Of het trainen nog wel leuk blijft.

Opgeschroefd ja. Optimaal neen volgens mij dan.
Dan nog gaat het om de nakuur. Voeding is opgeschroefd en hij traint (ondanks dat het neit optimaal is) De AAS doen zijn werk waardoor het toch de mogelijkheid biedt om te groeien. Hij is goed aangekomen en het zal ongetwijfeld een mix van spieren,vocht en vet zijn. Na zijn nakuur kan je pas oordelen of het goed of slecht is gegaan.

Desalniettemin ben ik het wel met je eens dat je moet weten wat je doet voordat je gaat kuren

• Topic Starter Topic Starter
Dan nog gaat het om de nakuur. Voeding is opgeschroefd en hij traint (ondanks dat het neit optimaal is) De AAS doen zijn werk waardoor het toch de mogelijkheid biedt om te groeien. Hij is goed aangekomen en het zal ongetwijfeld een mix van spieren,vocht en vet zijn. Na zijn nakuur kan je pas oordelen of het goed of slecht is gegaan.

Desalniettemin ben ik het wel met je eens dat je moet weten wat je doet voordat je gaat kuren

Ik zal pics posten na de pct.
Laten we meteen weer een leuke deadline prikken.
Ga los.. noem eens iets? < (gericht op iedereen)

Hij traint al een jaar en dan plotseling met gear dit resultaat: ik zeg wondermiddel.

Je hebt toch gezien hoe hij traint :roflol:

Ach ja. Er zijn sowieso studies her en der dat zelfs zonder trainen en met 'normale' voeding je ook spiermassa aanzet met test. Maar zoals ik al zei, wat je overhoudt en blijft behouden telt.

Kuren of niet zeuren dan:p. Dat is wel mijn zorg nu ik natty ga, gezien ik toch liever een kuurfysiek wil:o. Of het trainen nog wel leuk blijft.
Wacht maar kerel...tot je je kuur gains gaat verliezen...

Dan word je net zo een zeikstraal als ik. Ik zeur ook voornamelijk omdat sommige kuurders ontkennen dat het een easy way out is.

Ik ken genoeg gasten, met een fysiek slechter als de mijne die wel gewoon test of winny erin rammen..

Ik zal pics posten na de pct.
Laten we meteen weer een leuke deadline prikken.
Ga los.. noem eens iets? < (gericht op iedereen)
Dat moeten wij niet doen, jij hebt als het goed is een nakuur klaar staan en gepland om te gebruiken. Neem aan dat je je ingelezen hebt wanneer je moet beginnen?

Dat moeten wij niet doen, jij hebt als het goed is een nakuur klaar staan en gepland om te gebruiken. Neem aan dat je je ingelezen hebt wanneer je moet beginnen?

Jup. Maar met na de nakuur, bedoel je dan de de dag na de laatste tab, of een aantal weken na de pct?

Ik neem aan dat het advies van DBB toch hetzelfde blijft?

Uiteraard blijven wij toestanden als dit afraden, en terecht imo. DIT IS GEEN VOORBEELD VAN HOE HET MOET

Vind wel dat er veel mensen nu hun kar draaien omdat het een goed resultaat is.

Ik vind het nog steeds verkeerd om zo snel te kuren en als eerste kuur tren te nemen.

Volledig mee eens. Ik blijf ook oprecht benieuwd naar een update over een jaar.

Uiteraard blijven wij toestanden als dit afraden, en terecht imo. DIT IS GEEN VOORBEELD VAN HOE HET MOET

Wil wel even meegeven dat als de fysieke en mentale crash meevallen, en de bloedresultaten ook.. ik geen jaar wacht met het knallen van nog een deftig kuurtje

Denk niet dat ts een jaar gaat wachten. De volgende kuur staat al gepland. Met ditmaal 525 mg tren en 250 test en mast.

Wil wel even meegeven dat als de fysieke en mentale crash meevallen, en de bloedresultaten ook.. ik geen jaar wacht met het knallen van nog een deftig kuurtje
Aantal weken dat je eerste kuur duurt inclusief je nakuur, dat is de tijd dat je off moet zijn voordat je een nieuwe kuur start.

Edit: uiteraard kan het eerder, of het verstandig is...

Dat weet ik, je hebt nu de smaak te pakken en dat 2de kuurtje zal vast niet lang op zich laten wachten, als je dan na dat 2de kuurtje een dip krijgt grijp je alweer sneller naar het 3de kuurtje and so in.
Dit maakt me niet enkel benieuwd voor resultaten (en je gezondheid) over 1 jaar maar ook over 10 jaar, ik blijf erbij dat je dan met spijt gaat terug kijken, hoe flink je je nu ook voelt.

Denk niet dat ts een jaar gaat wachten. De volgende kuur staat al gepland. Met ditmaal 525 mg tren en 250 test en mast.

Gaat niet goed komen imo maar we gaan het zien.

Terug
Naar boven