Mr Gr33n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 117
Wanneer is het per definitie optimaal?
Iemand die met een deep cut bezig is en aan het kuren kun je ook geen optimale voeding noemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij traint al een jaar en dan plotseling met gear dit resultaat: ik zeg wondermiddel.Als beginner ga je gewoon sowieso snel vooruit. Dan nog eens gear erbij... tja. 1 + 1 = 3 dan.
Kuren of niet zeuren danEnvy..
Diep van binnen wil ik een kuurfysiek...maar wil niet kuren. Na ruim 10 jaar natty trainen komen er gewoon af en toe diepgewortelde frustraties omhoog..
. Dat is wel mijn zorg nu ik natty ga, gezien ik toch liever een kuurfysiek wil
. Of het trainen nog wel leuk blijft.Dan nog gaat het om de nakuur. Voeding is opgeschroefd en hij traint (ondanks dat het neit optimaal is) De AAS doen zijn werk waardoor het toch de mogelijkheid biedt om te groeien. Hij is goed aangekomen en het zal ongetwijfeld een mix van spieren,vocht en vet zijn. Na zijn nakuur kan je pas oordelen of het goed of slecht is gegaan.
Dan nog gaat het om de nakuur. Voeding is opgeschroefd en hij traint (ondanks dat het neit optimaal is) De AAS doen zijn werk waardoor het toch de mogelijkheid biedt om te groeien. Hij is goed aangekomen en het zal ongetwijfeld een mix van spieren,vocht en vet zijn. Na zijn nakuur kan je pas oordelen of het goed of slecht is gegaan.
Desalniettemin ben ik het wel met je eens dat je moet weten wat je doet voordat je gaat kuren
Hij traint al een jaar en dan plotseling met gear dit resultaat: ik zeg wondermiddel.

Wacht maar kerel...tot je je kuur gains gaat verliezen...Kuren of niet zeuren dan. Dat is wel mijn zorg nu ik natty ga, gezien ik toch liever een kuurfysiek wil
. Of het trainen nog wel leuk blijft.
Dat moeten wij niet doen, jij hebt als het goed is een nakuur klaar staan en gepland om te gebruiken. Neem aan dat je je ingelezen hebt wanneer je moet beginnen?Ik zal pics posten na de pct.
Laten we meteen weer een leuke deadline prikken.
Ga los.. noem eens iets? < (gericht op iedereen)
Can confirm those people...Ik ken genoeg gasten, met een fysiek slechter als de mijne die wel gewoon test of winny erin rammen..
Dat moeten wij niet doen, jij hebt als het goed is een nakuur klaar staan en gepland om te gebruiken. Neem aan dat je je ingelezen hebt wanneer je moet beginnen?
Ik neem aan dat het advies van DBB toch hetzelfde blijft?
Vind wel dat er veel mensen nu hun kar draaien omdat het een goed resultaat is.
Ik vind het nog steeds verkeerd om zo snel te kuren en als eerste kuur tren te nemen.
Ik zou een foto maken tijdens je nakuur (je begint niet gelijk met nakuren na je kuur) en een paar weken na je nakuur.Jup. Maar met na de nakuur, bedoel je dan de de dag na de laatste tab, of een aantal weken na de pct?
Jij hebt voor een natty een prima fysiek. Wees er trots op. Bereikt zonder wind in de rug if you catch my drift...Ik ken genoeg gasten, met een fysiek slechter als de mijne die wel gewoon test of winny erin rammen.

Uiteraard blijven wij toestanden als dit afraden, en terecht imo. DIT IS GEEN VOORBEELD VAN HOE HET MOET
Volledig mee eens. Ik blijf ook oprecht benieuwd naar een update over een jaar.
Uiteraard blijven wij toestanden als dit afraden, en terecht imo. DIT IS GEEN VOORBEELD VAN HOE HET MOET
Volledig mee eens. Ik blijf ook oprecht benieuwd naar een update over een jaar.
Aantal weken dat je eerste kuur duurt inclusief je nakuur, dat is de tijd dat je off moet zijn voordat je een nieuwe kuur start.Wil wel even meegeven dat als de fysieke en mentale crash meevallen, en de bloedresultaten ook.. ik geen jaar wacht met het knallen van nog een deftig kuurtje
Aantal weken dat je eerste kuur duurt inclusief je nakuur, dat is de tijd dat je off moet zijn voordat je een nieuwe kuur start.
Waar trek je deze niet door?Moooiii, kunnen we in de zomer nog een lekker kuurtje knallen
Wil wel even meegeven dat als de fysieke en mentale crash meevallen, en de bloedresultaten ook.. ik geen jaar wacht met het knallen van nog een deftig kuurtje
Denk niet dat ts een jaar gaat wachten. De volgende kuur staat al gepland. Met ditmaal 525 mg tren en 250 test en mast.