XXL Nutrition

Kuurlog test tren

• Topic Starter Topic Starter
Dat weet ik, je hebt nu de smaak te pakken en dat 2de kuurtje zal vast niet lang op zich laten wachten, als je dan na dat 2de kuurtje een dip krijgt grijp je alweer sneller naar het 3de kuurtje and so in.
Dit maakt me niet enkel benieuwd voor resultaten (en je gezondheid) over 1 jaar maar ook over 10 jaar, ik blijf erbij dat je dan met spijt gaat terug kijken, hoe flink je je nu ook voelt.

Gaat niet goed komen imo maar we gaan het zien.

Dat zei je ook over deze kuur volgens mij, en ik ben van mening dat tot nu toe goed is uitgepakt.. no offense..

Wacht maar kerel...tot je je kuur gains gaat verliezen...

Dan word je net zo een zeikstraal als ik. Ik zeur ook voornamelijk omdat sommige kuurders ontkennen dat het een easy way out is.

Ik ken genoeg gasten, met een fysiek slechter als de mijne die wel gewoon test of winny erin rammen..
Nja ik zou er niet om zeuren, ik heb er bewust voor gekozen om het niet te doen:p. Zou het wel jammer vinden uiteraard.

• Topic Starter Topic Starter
None taken. Tot nu toe, je haalt me de woorden uit de mond...
Maar wat weet zo een ouwe zak als mezelf daar nou van ;)
Ouwe zak? je bent nog geen 40! Ik weet niet of je ooit gekuurd hebt? Zo ver heb ik me niet over je ingelezen, maar zo niet, dan zul je heel snel van mening veranderen wat betreft 'ouwe zak' als je er wel eentje pakt :D

@Mr Gr33n : wat zijn je krachtstats ondertussen op bench, deadlift en squat?

Kwestie om in te schatten hoeveel groeimarge je nog hebt.

Ouwe zak? je bent nog geen 40! Ik weet niet of je ooit gekuurd hebt? Zo ver heb ik me niet over je ingelezen, maar zo niet, dan zul je heel snel van mening veranderen wat betreft 'ouwe zak' als je er wel eentje pakt :D

Ik kom wel al in de buurt :D
Neen, zelf nooit gekuurd gehad (op onbewust een vervuild supplement met winstrol na) en dat mag ik om gezondheidsredenen ook nooit gaan doen maar ik heb wel altijd mensen in mijn omgeving gehad die kuurden en bij de meesten is het gegaan van 'als grote man over de straat pronken' naar een 'do you even lift fysiek'.

Mijn opmerking over wat het advies van DBB op kuren is was meer als vraag bedoeld. Sorry ben niet van plan AAS te gebruiken en heb je dus ook nauwelijks ingelezen.
Waar ik dus eigenlijk niet over had nagedacht is dat het resultaat nu redelijk lijkt maar dat de gevolgen van zoiets pas over een lange tijd zichtbaar zijn.

Ik denk dat dat een boodschap moet zijn voordat heel veel mensen zonder ervaring nu ook van plan zijn te kuren.
Want uit de opmerkingen van TS over z'n voeding en de uitvoering van de oefeningen had ik dit resultaat eerlijk gezegd niet verwacht. No offence

Afgelopen week 100/115/130 BP/SQ/DL
Ik wil niet bashen maar ik vind dit matig sorry.

Dat zei je ook over deze kuur volgens mij, en ik ben van mening dat tot nu toe goed is uitgepakt.. no offense..
En weer: dit is ook niet om te bashen... Maar je bent wel je werk en je vriendin kwijt geraakt door de kuur. Dus zo goed heeft het niet uitgepakt.

+puntje is je lichaam dat er op vooruit is gegaan.

Edit: heb in er 'vind' bij gezet.

Maar @MrGr33n je weet dus eigenlijk nu nog helemaal niet hoe je kuur is uitgepakt.
Dat is iig wat ik concludeer.

Dan zou ik nu een lange tijd natty goed trainen, eten voordat he opnieuw gaat kuren zodat je de schade beperkt.
En vooral mocht je over (een lange) tijd weer kuren je goed inlezen. Kan je dingen beter aanpakken want idd je bent wel je baan kwijt no offence

Terug
Naar boven