- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Daar heb je helemaal gelijk in.Denk dat het wel zo verstandif is om even te kijken wat me lichaam doet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar heb je helemaal gelijk in.Denk dat het wel zo verstandif is om even te kijken wat me lichaam doet
Dat weet ik, je hebt nu de smaak te pakken en dat 2de kuurtje zal vast niet lang op zich laten wachten, als je dan na dat 2de kuurtje een dip krijgt grijp je alweer sneller naar het 3de kuurtje and so in.
Dit maakt me niet enkel benieuwd voor resultaten (en je gezondheid) over 1 jaar maar ook over 10 jaar, ik blijf erbij dat je dan met spijt gaat terug kijken, hoe flink je je nu ook voelt.
Gaat niet goed komen imo maar we gaan het zien.
Nja ik zou er niet om zeuren, ik heb er bewust voor gekozen om het niet te doenWacht maar kerel...tot je je kuur gains gaat verliezen...
Dan word je net zo een zeikstraal als ik. Ik zeur ook voornamelijk omdat sommige kuurders ontkennen dat het een easy way out is.
Ik ken genoeg gasten, met een fysiek slechter als de mijne die wel gewoon test of winny erin rammen..
. Zou het wel jammer vinden uiteraard.Dat zei je ook over deze kuur volgens mij, en ik ben van mening dat tot nu toe goed is uitgepakt.. no offense..

Dat zei je ook over deze kuur volgens mij, en ik ben van mening dat tot nu toe goed is uitgepakt.. no offense..

Ouwe zak? je bent nog geen 40! Ik weet niet of je ooit gekuurd hebt? Zo ver heb ik me niet over je ingelezen, maar zo niet, dan zul je heel snel van mening veranderen wat betreft 'ouwe zak' als je er wel eentje paktNone taken. Tot nu toe, je haalt me de woorden uit de mond...
Maar wat weet zo een ouwe zak als mezelf daar nou van![]()

Ouwe zak? je bent nog geen 40! Ik weet niet of je ooit gekuurd hebt? Zo ver heb ik me niet over je ingelezen, maar zo niet, dan zul je heel snel van mening veranderen wat betreft 'ouwe zak' als je er wel eentje pakt![]()

Howcome?maar ik heb wel altijd mensen in mijn omgeving gehad die kuurden en bij de meesten is het gegaan van 'als grote man over de straat pronken' naar een 'do you even lift fysiek'.
Ik wil niet bashen maar ik vind dit matig sorry.
En weer: dit is ook niet om te bashen... Maar je bent wel je werk en je vriendin kwijt geraakt door de kuur. Dus zo goed heeft het niet uitgepakt.Dat zei je ook over deze kuur volgens mij, en ik ben van mening dat tot nu toe goed is uitgepakt.. no offense..
Voor mij niet maar ik ben dan ook maar 175cm en natty...
Ik ben ook natty.Voor mij niet maar ik ben dan ook maar 175cm en natty...
Helemaal mee eens.Ik denk dat dat een boodschap moet zijn voordat heel veel mensen zonder ervaring nu ook van plan zijn te kuren.
Dan heb ik nog een lange weg te gaan.
Voor mij niet maar ik ben dan ook maar 175cm en natty...