- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Dat ook natuurlijk, 49 dit jaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ook natuurlijk, 49 dit jaar.
Vergeet ook niet dat ik ook nog redelijk wat hardloop, dat is ook niet bevorderlijk voor de kracht en gainz...
Vergeet ook niet dat ik ook nog redelijk wat hardloop, dat is ook niet bevorderlijk voor de kracht en gainz...
Of een bordje tren. Halve marathon rennen en super gainz...Onzin, als je cardio doet en niet wilt inleveren op kracht of massa schuif je maar een bordje meer aan op tafel.

Of een bordje tren. Halve marathon rennen en super gainz...![]()
@Sanca hardlopen zorgt toch voor korter spieren? Daarom moest ik minder hardlopen van de KT trainer
Voor mij niet maar ik ben dan ook maar 175cm en natty...

Ik ben nog niet eens in de buurt (voor reps bedoel ik dan natuurlijk). Alleen de DL, die zit op rond de 140kg 2 reps.Ik ben even groot als jou en kon dat naturel wel liften, dus na een eerste kuur is dat idd niet WOW.

In een van je eerste topics zij in mijn herinnering (correct me of i'm wrong) je wel te denken op wedstrijd niveau te zitten na je kuur.
Ik denkt niet om resultaat te bashen dat dat wel "iets" overmoedig was
In een van je eerste topics zij in mijn herinnering (correct me of i'm wrong) je wel te denken op wedstrijd niveau te zitten na je kuur.
Ik denkt niet om resultaat te bashen dat dat wel "iets" overmoedig was
Binnen een paar maanden zei hij toen.