Mr Gr33n
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 117
Ik faal sq en dl
Deed ze eerst nooit..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het toch een geslaagde kuur en die jongen heeft toch zijn praatjes 'waar gemaakt' ik geloofde in jou![]()
Jef seid en simeon fysiek na 1 kuur was ook één van zn praatjes.

Ik vind het toch een geslaagde kuur en die jongen heeft toch zijn praatjes 'waar gemaakt' ik geloofde in jou![]()

Dit dus...Blijf het grappig vinden dat mensen gasten als zyzz en jeff ecto noemen, terwijl ze rustig 90-95kg 7-8% waren/zijn.
Niet gigantisch maar om nou te zeggen 'ecto'
Dan is 98% hier ecto.

Blijf het grappig vinden dat mensen gasten als zyzz en jeff ecto noemen, terwijl ze rustig 90-95kg 7-8% waren/zijn.
Dan is 98% hier ecto.

Zyzz zou zonder annabowlen wel ecto zijnBlijf het grappig vinden dat mensen gasten als zyzz en jeff ecto noemen, terwijl ze rustig 90-95kg 7-8% waren/zijn.
Dan is 98% hier ecto.

vind het jammer dat we nu zolang moeten wachten op de volgende log![]()
Ik heb begrepen dat deze log gewoon blijft doorlopen. Toch @Mr Gr33n ?

Jup! Test enth heb ik deze week al niet meer gezet ivm enth/ace combi en halveringstijden.. PCT ga ik ook gewoon loggen en het 'eindresultaat' ook.. zullen we vast een timer aanmaken?![]()

Sukkel
Test altijd wat langer door laten lopen dan tren.
Je laat je tren dan langer doorlopen als je test? of beiden gelijk gestopt?Test enth/tren enth dan wel ja, als ik laatste spuit tren ace zet ga ik er echt geen test enth bij knallen..
Je laat je tren dan langer doorlopen als je test? of beiden gelijk gestopt?