FutureIFBBPro
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Halveringstijd van tren ace vele malen korter dan test enth. Do the math.

Cardio. De tijd gaat dan voor jouw idee zoo sloom dat de realiteit het zal inhalen.Oke.. massa is inderdaad toegenomen maar ik ben niet erg overtuigd eigenlijk. Hoe kan ik mijn verloren tijd terug krijgen?
Oke.. massa is inderdaad toegenomen maar ik ben niet erg overtuigd eigenlijk. Hoe kan ik mijn verloren tijd terug krijgen?
Heb zeker al duizenden uren verwaarloosd hier op dbb. Waar is mijn elite100 uren verloren tijd kunnen ingeruild worden voor een elite-account.

Can confirm thisHeb zeker al duizenden uren verwaarloosd hier op dbb. Waar is mijn elite![]()
Heb zeker al duizenden uren verwaarloosd hier op dbb. Waar is mijn elite![]()
Heb zeker al duizenden uren verwaarloosd hier op dbb. Waar is mijn elite![]()
100 uren verloren tijd kunnen ingeruild worden voor een elite-account.
En dan van DBB een saai en degelijk forum maken...Ik zie dit soort topics liever verboden worden, maar sla misschien een beetje door.
Heb het topic gevolgd, leuk resultaat.
En ik wil niet al te negatief zijn, maar als we realistisch zijn... hoort dit wel op een forum zoals dit thuis? Het is toch werkelijk van de pot gepleurd dat iemand met zo'n fysiek aan de tren gaat? Überhaupt aan de AAS? Ik ben bang dat topics als dit andere motiveren om het zelfde te gaan doen. En een topic als dit motiveert om hard werk in te ruilen voor een shortcut. En is de weg naar het gewenste fysiek met het harde werken niet juist het mooie van deze sport... Ik zie dit soort topics liever verboden worden, maar sla misschien een beetje door.
Ook al kan ik het in de veste verte niet vinden in de gedachte gang van de topic starten. Toch een leuk resultaat in 6 weken. Ik denk tegen menig verwachtingen in.