XXL Nutrition

Kuurlog test tren

En ik wil niet al te negatief zijn, maar als we realistisch zijn... hoort dit wel op een forum zoals dit thuis? Het is toch werkelijk van de pot gepleurd dat iemand met zo'n fysiek aan de tren gaat? Überhaupt aan de AAS? Ik ben bang dat topics als dit andere motiveren om het zelfde te gaan doen. En een topic als dit motiveert om hard werk in te ruilen voor een shortcut.
Precies wat ik al eerder aangaf maar dat werd gezien als haten.
Toch een leuk resultaat in 6 weken. Ik denk tegen menig verwachtingen in.
Dat zeker. Het resultaat is wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het laatste paar dagen en aankomende paar dagen nogal druk dus zal weinig updates posten en lezen, tegen het einde van de week zal ik alles even doorlezen en overal op reageren..

Toch even een kleine update:
Vandaag gestart met PCT,
Clomid, Nolva en momenteel Aro aan het afbouwen

Misschien wat hCG erbij?

HCG, doe maar lekker niet :rolleyes:

@michelm1989 Het is normaal dat je op je eerste kuur gains maakt, Mr Gr33n had er zelfs nog véél meer uit kunnen halen. De echte resultaten gaan nu afhangen van de pct en wat hij gaat overhouden daarna én het is natuurlijk afwachten wat de toekomst gaat brengen als je bij de 1ste kuur al middelen als tren gaat inzetten.
Nu lijkt het even rozengeur en maneschijn maar Mr Gr33n zit nog maar net aan het begin van de rit...

HCG, doe maar lekker niet :rolleyes:

@michelm1989 Het is normaal dat je op je eerste kuur gains maakt, Mr Gr33n had er zelfs nog véél meer uit kunnen halen. De echte resultaten gaan nu afhangen van de pct en wat hij gaat overhouden daarna én het is natuurlijk afwachten wat de toekomst gaat brengen als je bij de 1ste kuur al middelen als tren gaat inzetten.
Nu lijkt het even rozengeur en maneschijn maar Mr Gr33n zit nog maar net aan het begin van de rit...

Bedankt voor je snelle reactie.. en idd.. we gaan het zien

Bedankt voor je snelle reactie.. en idd.. we gaan het zien

Waarom wil je nu al aan de HCG ? Bewaar je dat niet liever voor de toekomst ?
Ik zie het zoals je bv. naar een oud duel met pistolen zou gaan, waarom zou je meteen al je kogels gaan verschieten terwijl je met 1 kogel ook kan winnen en dan nog kogels overhebt voor een volgend duel :P

je nam ook echt aromasin op 250mg test?
Waarom wil je nu al aan de HCG ? Bewaar je dat niet liever voor de toekomst ?
Ik zie het zoals je bv. naar een oud duel met pistolen zou gaan, waarom zou je meteen al je kogels gaan verschieten terwijl je met 1 kogel ook kan winnen en dan nog kogels overhebt voor een volgend duel :P
ehhm wat :roflol:

Goeie onderbouwing :roflol: hcg heeft altijd een voordeel, ongeacht de kuurduur. Alleen heeft het zijn plaats tijdens de kuur, niet in de nakuur

Overigens waarom clomid en nolva? Alleen clomid is meer dan zat toch? Of heb je last van gyno?

Goeie onderbouwing :roflol: hcg heeft altijd een voordeel, ongeacht de kuurduur. Alleen heeft het zijn plaats tijdens de kuur, niet in de nakuur

Overigens waarom clomid en nolva? Alleen clomid is meer dan zat toch? Of heb je last van gyno?

Gewoon zekere voor onzekere, en gewoon omdat het kan

Wel grappig dat meningen toch vaak uiteenlopen.. wiens raad dan opvolgen..

Terug
Naar boven