- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was te verwachten helaas.Even een update:
Ben nu bijna een weekje bezig met mijn PCT, en best wel een terugval in fysiek en de slechte eetgewoontes komen ook weer bovendrijven.. moet mezelf zien te herpakken
Even een update:
Ben nu bijna een weekje bezig met mijn PCT, en best wel een terugval in fysiek en de slechte eetgewoontes komen ook weer bovendrijven.. moet mezelf zien te herpakken
Om hem daar nou voor domme mongol uit te maken is ook niet zo lief, hij gaat het al zwaar genoeg krijgen. Hier leer je nou wel van, soms moet je iets gewoon even meemaken voordat je het gelooft.
Even een update:
Oh dat vind ik ook hoor. Maar om er nou wat bovenop te gooien, ik ben stiekem wel benieuwd hoe het verder zal gaan.Geen compassie mee,hij is genoeg gewaarschuwd geweest. Maar hij wist alles beter.
Idd, goed eten en regelmatig blijven trainen.
Hoe zit het mentaal, valt de dip mee voorlopig?
Dankje voor de reacties,
Ik zit er idd aan te denken om maar gewoon ON te gaan voor een jaar ofzo op test 500 oid.. en vervolgens een beetje blast en cruise.. ik wil geen dip