XXL Nutrition

Kuurlog test tren

In. Dat ik deze log over het hoofd heb gezien.. Ff alle 49 pagina's gelezen RIP slaap, wel gelachen :D

@Mr Gr33n Je eigen raad.. Stop geen spullen in je lichaam zonder je er over in gelezen te hebben. Dus neen geen Hcg gebruiken in jouw geval.

Faka hier dan?

• Topic Starter Topic Starter
Even een update:

Ben nu bijna een weekje bezig met mijn PCT, en best wel een terugval in fysiek en de slechte eetgewoontes komen ook weer bovendrijven.. moet mezelf zien te herpakken

Even een update:

Ben nu bijna een weekje bezig met mijn PCT, en best wel een terugval in fysiek en de slechte eetgewoontes komen ook weer bovendrijven.. moet mezelf zien te herpakken

Ik vrees dat het te laat gaat zijn. Voeding en training niet optimaal (slecht)na je kuur. Als je pech hebt speel je ALLES weer kwijt.

Als je trainingen zijn zoals we in je filmpjes hebt kunnen zien,gaat het er niet goed uit zien voor u qua behoud van spiermassa.

Laatst bewerkt:
Hier leer je nou wel van, soms moet je iets gewoon even meemaken voordat je het gelooft.

Om hem daar nou voor domme mongol uit te maken is ook niet zo lief, hij gaat het al zwaar genoeg krijgen. Hier leer je nou wel van, soms moet je iets gewoon even meemaken voordat je het gelooft.

Geen compassie mee,hij is genoeg gewaarschuwd geweest. Maar hij wist alles beter.

Even een update:

Idd, goed eten en regelmatig blijven trainen.

Hoe zit het mentaal, valt de dip mee voorlopig?

Idd, goed eten en regelmatig blijven trainen.

Hoe zit het mentaal, valt de dip mee voorlopig?

Ik vrees dat gewoon regelmatig trainen niet voldoende gaat zijn qua spierbehoud.

De mensen waarvan ik zag dat ze veel behielden na een kuur waren degene waarvan training en voeding voor en na de kuur op orde waren. En na de kuur hard trainden.

Degene waar niet veel of niets meer van overschoot waren degene die hun enkel aan hun voeding konden houden tijdens de kuur. En dit waren ook mensen waarvan hun training na de kuur gewoon niet goed en niet zwaar genoeg was

Daarmee dat ook meermaals gezegd was dat het te vroeg was.beter eerst zien of het iets voor jou is dit bodybuildingwereldje en je eerst verdiepen in voeding en training eens dat top is kan je beginnen denken aan de volgende stap. Maar het is nog niet telaat je kan nog steeds verdergaan met trainen voeding en mss binnen een paar jaar als je wat meer karakter en kennis hebt het beter doen.

Tsjonge jonge jonge jammer man houd je ons wel op de hoogte?

1 week in de pct 3 weken na de kuur? Dat is wel al heel snel die terugval. No offence.

ik had precies hetzelfde.... laaste keer was de terugval niet zo, totdat ik aan me cut begon-.- nu voel ik me ook echt waardeloos en zit ook in me cut... voel me echt naar de klote

• Topic Starter Topic Starter
Dankje voor de reacties,

Ik zit er idd aan te denken om maar gewoon ON te gaan voor een jaar ofzo op test 500 oid.. en vervolgens een beetje blast en cruise.. ik wil geen dip

Dankje voor de reacties,

Ik zit er idd aan te denken om maar gewoon ON te gaan voor een jaar ofzo op test 500 oid.. en vervolgens een beetje blast en cruise.. ik wil geen dip

je begrijpt wel dat je dan een enorme dip gaat krijgen wanneer je off gaat uiteindelijk.
je bent nu 6 weken on geweest, je dip zal meevallen.
als je 2 jaar on bent geweest gaat je dip gigantisch worden.

Terug
Naar boven