AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

• Topic Starter Topic Starter
je begrijpt wel dat je dan een enorme dip gaat krijgen wanneer je off gaat uiteindelijk.
je bent nu 6 weken on geweest, je dip zal meevallen.
als je 2 jaar on bent geweest gaat je dip gigantisch worden.

Maar ik heb uit mijn log geleerd als ik hCG pak terwijl ik ON ben dat dat echt een super groot verschil is.. dus opzich klinkt een jaar knallen best verleidelijk

Maar ik heb uit mijn log geleerd als ik hCG pak terwijl ik ON ben dat dat echt een super groot verschil is.. dus opzich klinkt een jaar knallen best verleidelijk

HCG gebruiken als je on bent zal je herstel verbeteren ja.
maar dan is het alsnog beter voor je herstel, eigen productie, ect ect, om na elke kuur weer een paar maanden off te nemen.

HCG gebruik is ook niet een '' get out of jail free card '' WBT herstel, als je een jaar on gaat met HCG ga je hoogstwaarschijnlijk niet opeens super easy herstellen.

Wat dacht je van eerst eens een jaar hard en correct trainen mét degelijke voeding ?

• Like
Waarderingen: 13j
Wat dacht je van eerst eens een jaar hard en correct trainen mét degelijke voeding ?

Dit, want zn voeding zal ook niet 100% zijn en zn training trekt al helemaal op niks. Maar wel al spreken over blasten en cruisen omdat hij het dipje niet aan kan en omdat hij niks van zn winst gaat behouden door zn eigen schuld dan nog. man man man.

HCG gebruiken als je on bent zal je herstel verbeteren ja.
maar dan is het alsnog beter voor je herstel, eigen productie, ect ect, om na elke kuur weer een paar maanden off te nemen.

HCG gebruik is ook niet een '' get out of jail free card '' WBT herstel, als je een jaar on gaat met HCG ga je hoogstwaarschijnlijk niet opeens super easy herstellen.

Nja wat kan ik dan doen? Ik ga niet alles laten wegsmelten.. dan doe ik liever nog een kuurtje erbij met goed eten

Jaa true maar miss gewoon ON test only en dan goed eten en trainen zodat er een flinke fundering op me lijf komt en daarna na een jaartje ga ik 6 maanden off en dan test tren mast combi?

Man up and just take the loss.

Jaa true maar miss gewoon ON test only en dan goed eten en trainen zodat er een flinke fundering op me lijf komt en daarna na een jaartje ga ik 6 maanden off en dan test tren mast combi?

Neen, eerst een flinke fundering bouwen met goed eten en trainen en dan pas terug overwegen, als je dat al eerder had gedaan had je nu tenminste iets gehad om op terug te vallen....

Nja wat kan ik dan doen? Ik ga niet alles laten wegsmelten.. dan doe ik liever nog een kuurtje erbij met goed eten

goed eten en trainen om zoveel mogelijk van je behaalde gains te behouden.
kuren is huren.

als je nu al begint over niet off kunnen gaan, hoelang denk je dat het duurt voor je 3-5 gram gear zet?

1 week in PCT en dan nu al zo'n heftige dip? Terwijl er waarschijnlijk nog genoeg exogene hormonen door je lichaam gaan. Als je het zo heftig ervaart kan je beter ver weg blijven van AAS. Ook gezien je ervaring van de kuur zelf, en de problemen die het met zich meebracht op sociaal vlak.

Ik denk niet dat bodybuilding een sport voor mr green is. Heeft niet de mindset en heeft een compleet verkeerde ingesteldheid.

1 week in PCT en dan nu al zo'n heftige dip? Terwijl er waarschijnlijk nog genoeg exogene hormonen door je lichaam gaan. Als je het zo heftig ervaart kan je beter ver weg blijven van AAS. Ook gezien je ervaring van de kuur zelf, en de problemen die het met zich meebracht op sociaal vlak.

Idd. Mentaal lukt het gewoon niet bij mr green. Op de tanden bijten en doorzetten zit er precies niet in.

Idd. Mentaal lukt het gewoon niet bij mr green. Op de tanden bijten en doorzetten zit er precies niet in.
En dat maakt het alleen maar erger, omdat hij nu iets wilt onderdrukken met hetgeen wat alles erger maakt. Uitstel van executie noemen we dat.

Man up and just take the loss.

Neen, eerst een flinke fundering bouwen met goed eten en trainen en dan pas terug overwegen, als je dat al eerder had gedaan had je nu tenminste iets gehad om op terug te vallen....

Lichaam is nou toch al over de kop dus kan nu beter maar gewoon een jaar knallen ipv alles weg laten smelten.. dan is alles tenminste niet voor niks geweest

goed eten en trainen om zoveel mogelijk van je behaalde gains te behouden.
kuren is huren.

als je nu al begint over niet off kunnen gaan, hoelang denk je dat het duurt voor je 3-5 gram gear zet?

Nou nou 3-5 gr is wel een beetje overdreven..

Test only 500 is makkelijk te doen

Wat weet jij er nou van man je zit in een AAS sectie te doen alsof je alles weet en je hebt er zelf nog geen spuit inzitten...

En dat maakt het alleen maar erger, omdat hij nu iets wilt onderdrukken met hetgeen wat alles erger maakt. Uitstel van executie noemen we dat.

Kans zit er zelfs dik in dat hij over een jaar zelfs niet meer traint.Vanalles zitten slikken en spuiten voor niks.

Lichaam is nou toch al over de kop dus kan nu beter maar gewoon een jaar knallen ipv alles weg laten smelten.. dan is alles tenminste niet voor niks geweest

Nou nou 3-5 gr is wel een beetje overdreven..

Wat weet jij er nou van man je zit in een AAS sectie te doen alsof je alles weet en je hebt er zelf nog geen spuit inzitten...

Hahahahaha de expert heeft gesproken.

Je hebt gewoon de mentaliteit niet. Doorzetting 0,0

En wat zit jij dan op DBB te doen,je traint nog eens niet.

Dat is nou juist het probleem. Alles qua AAS/PEDs is makkelijk te doen, juist het herstellen en er van af blijven is moeilijk en van belang. Sinds ik aan het BCen ging ben ik een stuk lakser geworden en een matige BBer, ondanks dat ik een stuk groter ben, want het is makkelijk te doen. Even tren uit de kast pakken, even wat dbol ernaast gooien, wat DNP, T3, sibutramine en ECA pakken.. Het pakken naar iets is makkelijker dan zelf iets volhouden en doorzetten, en laat dat nou net het belangrijkste zijn.

Door het voort te zetten zal je nog niets leren over de juiste voeding en training, en zal je ook nooit je mind over matter kunnen zetten en doorgaan. En als je dan uiteindelijk toch ooit off gaat, zal je de prijs betalen. Begin niet aan blasten en cruisen met zo'n instelling, want dat gaat zeker mis. Ik dacht dat ik het makkelijk aan kon gezien ik ervoor een goede cycle achter de rug had en gewoon 100% had gegeven tijdens en na de kuur, en bijna alles behouden. Maar sinds ik ging blasten en cruisen ging het alleen maar bergafwaarts, ondanks dat ik groter werd.

Laatst bewerkt:
Rustig aan jongens, laat het een discussie blijven en niet een rondje heen en weer schelden.

:popcorn:

Terug
Naar boven