Fitness Seller

Kuurlog test tren

• Topic Starter Topic Starter
Met tren ace is het na 3-4 weken echt feest. Binnen 2 weken merk je wel wat, maar na 3-4 al helemaal. Ik hield het nog geen 6 weken vol, maar ik kan me wel voorstellen dst het met de tijd steeds sterker zal zijn:o
Mietje zeg..... of hoe ze het in mijn sportschool zeggen: vuile mie!

Beetje sjansen is geen probleem toch chanten sjansen allemaal hetzelfde.
Ik ben chanterkoning en het is allemaal hetzelfde!

Mietje zeg..... of hoe ze het in mijn sportschool zeggen: vuile mie!
De tren doet z'n ding, god wat een niveau weer...:roflol::roflol:

Misschien hebben anderen wel betere dingen te doen in het sportschool dan flirten met 'gym chicks'? Zoals sporten bijvoorbeeld.

In! Ik dacht eerst dat dit weer zo'n zoveelste zomerkuur topic zou zijn. Nu vanaf pagina 5 begint het interessant te worden.

Over drie pagina's verwacht ik chanten met de 90 jarige buurvrouw, verkrachting van een geit, en een aangifte van huiselijk geweld...

Ken nog een middel die helpt bij het sjansen.. DRANK!

En het allerbeste middel om mee te sjansen: MONEYYY

In! Ik dacht eerst dat dit weer zo'n zoveelste zomerkuur topic zou zijn. Nu vanaf pagina 5 begint het interessant te worden.

Over drie pagina's verwacht ik chanten met de 90 jarige buurvrouw, verkrachting van een geit, en een aangifte van huiselijk geweld...

Als de geit het graag had is het geen verkrachting. Je moet de geit wel eerst wat chanten.

Laatst bewerkt:
Gister weer met @Mr Gr33n rug/biceps getraind, hij begint tegenwoordig ook gewoon lomp te schreeuwen in de sportschool als hij zijn laatste 2 reps met moeite uitgevoerd krijgt..

Als reden werd gegeven dat 1. Ronnie Coleman dit ook doet tijdens zijn sets (hij is ook een god, dus een goed voorbeeld) en 2. De kracht explosie die vrijkomt bij de schreeuw duwt hem net over dat randje om die laatste reps toch nog net te doen.

Verder kijkt wel iedereen naar je alsof er een geit verkracht wordt.. ???

En wie ben jij? Mr. Blue?

Yo listen up here's a story
About a little guy that lives in a blue world
And all day and all night and everything he sees
Is just blue like him inside and outside
Blue his house with a blue little window
And a blue corvette
And everything is blue for him and himself
And everybody around
'Cause he ain't got nobody to listen to

I'm blue da ba dee da ba die...

I have a blue house with a blue window.
Blue is the colour of all that I wear.
Blue are the streets and all the trees are too.
I have a girlfriend and she is so blue.
Blue are the people here that walk around,
Blue like my corvette, it's in and outside.
Blue are the words I say and what I think.
Blue are the feelings that live inside me.

I'm blue da ba dee da ba die...

:cool:

Je kent Mr. Blue niet he? Je bent ongeveer even "zwaar" als hij was in zijn laatste dagen..

Gister weer met @Mr Gr33n rug/biceps getraind, hij begint tegenwoordig ook gewoon lomp te schreeuwen in de sportschool als hij zijn laatste 2 reps met moeite uitgevoerd krijgt..

Als reden werd gegeven dat 1. Ronnie Coleman dit ook doet tijdens zijn sets (hij is ook een god, dus een goed voorbeeld) en 2. De kracht explosie die vrijkomt bij de schreeuw duwt hem net over dat randje om die laatste reps toch nog net te doen.

Gewoon meeroepen.

Gaan we weer... I'm out.

Waar sporten jullie? Vandeweek ook twee ecto's die beetje raar zaten te doen bij ons.

Terug
Naar boven