AndroidHealthClinic

kuurschema Ed van Amsterdam of Roellie Winklaar

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prometheus

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 aug 2009
Berichten
273
Waardering
7
Heeft iemand info over de kuurschema's van Ed of Roellie?
Wat zullen die gasten eigenlijk pakken? 5000 testo per week?
 
die jongens zijn naturel!Net als Ronny Coleman en Jaw Cutler.

(denk je nou echt dat je hier eerlijk antwoord op krijgt?)
 
Heeft iemand info over de kuurschema's van Ed of Roellie?
Wat zullen die gasten eigenlijk pakken? 5000 testo per week?

Is al 1000 keer besproken.. Zoek eens op kuurschemas van de pro's, vind je genoeg..

http://forum.dutchbodybuilding.com/f42/kuurschemas-pros-224112/

Maar on topic, ik denk dat het mee valt met de doseringen, en dat het vooral in de hgh, GHRP-6, igf, insuline, pgf2a, CJC-1295, etc zit.. Maarja het blijft een gok.. en de meeste van de schema's die gepost worden zijn bullshit..

Verder is er wel een atleet die er eerlijk over geweest is op amerikaanse boards, tom prince, en die gebruikte dit:

Week #1: 4 iu's GH/day; 4 x Sostenon 250 mg.; 200 mg. Deca Durabolin; 1 x 50 mg. Teslac tabs/day

Week #2: 4 iu's GH/day; 5 x Sostenon 250 mg.; 200 mg. Deca Durabolin; 1 x 50 mg. Teslac tabs/day

Week #3: 4 iu's GH/day; 5 x Sostenon 250 mg.; 200 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 2 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #4: 4 iu's GH/day; 6 x Sostenon 250 mg.; 400 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 2 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #5: 6iu's GH/day; 6 x Sostenon 250 mg.; 400 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 3 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #6: 6 iu's GH/day; 6 x Sostenon 250 mg.; 400 mg. Deca Durabolin; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; (pre a.m. workout) 3 x 25 mg. ephedrine tab, 200 mg. caffeine tab

Week #7: off; 5000 iu HCG/day; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 clenbuterol/day (2 days on 1 day off); 300 mg. caffeine x 6 days/week (a.m. only)

Week #8: off; 2 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 clenbuterol/day (2 days on 1 day off); 300 mg. caffeine x 6 days/week (a.m. only)

Week #9: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 x 25 mg. ephedrine tab, 300 mg. caffeine tab (a.m. only)


Week #10: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 4 x 25 mg. ephedrine tab, 300 mg. caffeine tab (a.m. only)

Week #11: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 5 x Clenbuterol tabs, 300 mg. caffeine tab (a.m. only)


Week #12: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 150 mg. Winstrol-V (50 mg. each M-W-F); 4 x 50 mg. Teslac tabs/day; 5 x Clenbuterol tabs, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)


Week #13: 6 iu's GH/day; 1200 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 300 mg. Winstrol-V (100 mg. each M-W-F); 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 5 x 25 mg. Ephedrine tab, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)


Week #14: 6 iu's GH/day; 1500 mg. Test Cypionate; 600 mg. Deca Durabolin; 300 mg. Winstrol-V (100 mg. each M-W-F); 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 6 x 25 mg. ephedrine tab, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)


Week #15: off 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 6 x 25 mg. ephedrine tab, 400 mg. caffeine tab (a.m. only)


**Week #16: off; 6 x 50 mg. Teslac tabs/day; 2 x 20 mg. Nolvadex tabs/day; 10 x Clenbuterol tab (Sun, Mon, Tue only), 400 mg. caffeine tab (a.m. only)

Lang geen 5 gram dus, maximaal 1,5 gram test..
 
Laatst bewerkt:
ik ''ken'' persoonlijk ook iemand, wil je echt niet weten wat die mannen binnen steken,
ga het hier niet zetten, maar is echt onverantwoordelijk en voor de meesten ook onbetaalbaar
 
ik ''ken'' persoonlijk ook iemand, wil je echt niet weten wat die mannen binnen steken,
ga het hier niet zetten, maar is echt onverantwoordelijk en voor de meesten ook onbetaalbaar

verschilt heel erg per persoon, er zijn ook profs die 'redelijk' weinig zetten
 
10g creatine voor het trainen en in de laad-fase 20g.
 
waarom waarom WAAROM
:(
 
verschilt heel erg per persoon, er zijn ook profs die 'redelijk' weinig zetten

idd, zal bij iedereen wel anders zijn, maar er zijn ook een hoop die liegen over hun gebruik
 
Roellie haalt zijn extreme groei de laatste tijd meer uit verandering van trainen/coach en eten dan uit zijn kuurschema's..

zowiezo dat 5 gram test. per week overkill is, geen enkele pro die dat serieus nodig heeft..
 
Roellie haalt zijn extreme groei de laatste tijd meer uit verandering van trainen/coach en eten dan uit zijn kuurschema's..

zowiezo dat 5 gram test. per week overkill is, geen enkele pro die dat serieus nodig heeft..

dank u!
 
alle pro's zijn genetische freaks en hebben lang zoveel niet nodig als iedereen denkt, wij kunnen alllemaal wel 5 gram AS in ons lichaam spuiten en zullen wel genoeg idioten zijn die hoog doseren, maar waarom lopen hier dan niet allemaal Cutlers rond.

Ik denk dat het meevalt, tuurlijk ze gebruiken maar denk dat de meesten hier meer gebruiken.
 
alle pro's zijn genetische freaks en hebben lang zoveel niet nodig als iedereen denkt, wij kunnen alllemaal wel 5 gram AS in ons lichaam spuiten en zullen wel genoeg idioten zijn die hoog doseren, maar waarom lopen hier dan niet allemaal Cutlers rond.

Ik denk dat het meevalt, tuurlijk ze gebruiken maar denk dat de meesten hier meer gebruiken.



Die pro's zijn natuurlijk niet allemaal freaks die uit zichzelf genetisch bepaald extreem groeien.
Ed van Amsterdam was 10-15 jaar geleden ook een schrale dwerg vergeleken met de zware jongens. Ik weet niet hoe hij er tegenwoordig uit ziet, dus ka het ff niet verder beoordelen.

Maar mbt het genetische, onzin, kijk eens hoeveel pro's er rondlopen met bar dune polsen/enkels en relatief smalle en kleine handen. De punten die niet of nauwelijks meegroeien.
Ooit begonnen als scharminkeltje, naar gespierde spijker en uiteindelijk de breedte in gaan groeien en na lang en hard serieus trainen jaren later begonnen met kuren.
Velen zijn gegroeid van schraaltje van 70 kilo naar een monster van 140 kilo.

Er gaat een kwart eeuw aan serieus trainen vooraf aan pro'stats en een decennium aan kuren.
Het is ook niet meer dan logisch dat een lichaam van 120 kilo dat zelf nauwelijks nog hormoon aanmaak heeft veel meer nodig heeft dan een lichaam van 90 kilo waar nog wel volop hormoon aanmaak is.


Niet voor niets is bij velen de reden van stoppen als pro de chemische oorlog die niet te winnen valt. Dorian Yates was de eerste die dat op die manier heeft toegegeven.
"ik ben gestopt, omdat ik de chemische oorlog niet meer kan bijhouden. Er staan monsters op die aan de wieg van hun carriere staan met 130 tot 140 kilo."

Yates was al gruwelijk natuurlijk, maar als je dan ziet dat zijn opvolger 2x zo groot is.........en enkele jaren later ook de mannen die nog lager geplaatst waren ook een 10 of 20-tal kilo's zwaarder zijn dan Yates in zijn topdagen...

Kijk ook eens terug in de tijd, Arnold had een paar concurrenten, ja echt een paar (2 of 3??) En nu ?
De halve wereld is groter dan Arnold, zelfs de naturel BB'ers zijn groter en zelfs al beter tegenwoordig.


Dus ja, er is werkelijk zoveel nodig om zo megagroot te worden. Je moet voor de top armen hebben van 65+ en een borstomvang van 160+ je gewicht moet minimaal 130+ zijn anders ben je als pro helemaal niets tegenwoordig.

Helaas het is niet anders.
 
Naturels groter als Arnold ?
 
Leuk verhaal hierboven maar ik lees ook een hoop onzin!!! (2 keer zo groot als yates, naturels groter dan Arnold komop ey!!)

Kijk Roelly die is pas een aantal jaar serieus met BB bezig is, dat is gewoon echt een genetische freak!!!!
 
Laatst bewerkt:
Roellie haalt zijn extreme groei de laatste tijd meer uit verandering van trainen/coach en eten dan uit zijn kuurschema's..

zowiezo dat 5 gram test. per week overkill is, geen enkele pro die dat serieus nodig heeft..

Yeah right extreme groei door verandering in trainen?

Meestal denken ze dat meer, in hoeveelheid, beter is. Maar dit is natuurlijk niet altijd waar.

Ik denk dat het meevalt, tuurlijk ze gebruiken maar denk dat de meesten hier meer gebruiken.

Meevalt? Die gebruiken echt niet minder dan de meeste hier. Ik snap niet dat je kunt denken dat ze zo groot zijn door hun aanleg en aas een kleine rol hierin speelt. AAS blijft een belangrijke rol spelen. De gewone hobby bodybuilders doen meestal eens een kuurtje van 12 weekjes. Pro's doen volgens mij gewone lange kuren.
 
er zijn genoeg lui hier die kuren doen van een jaar.
en als ik de loterij win blijf ik de rest van me leven on.
yeah buddy
 
Die pro's zijn natuurlijk niet allemaal freaks die uit zichzelf genetisch bepaald extreem groeien.
Ed van Amsterdam was 10-15 jaar geleden ook een schrale dwerg vergeleken met de zware jongens. Ik weet niet hoe hij er tegenwoordig uit ziet, dus ka het ff niet verder beoordelen.

Maar mbt het genetische, onzin, kijk eens hoeveel pro's er rondlopen met bar dune polsen/enkels en relatief smalle en kleine handen. De punten die niet of nauwelijks meegroeien.
Ooit begonnen als scharminkeltje, naar gespierde spijker en uiteindelijk de breedte in gaan groeien en na lang en hard serieus trainen jaren later begonnen met kuren.
Velen zijn gegroeid van schraaltje van 70 kilo naar een monster van 140 kilo.

Er gaat een kwart eeuw aan serieus trainen vooraf aan pro'stats en een decennium aan kuren.
Het is ook niet meer dan logisch dat een lichaam van 120 kilo dat zelf nauwelijks nog hormoon aanmaak heeft veel meer nodig heeft dan een lichaam van 90 kilo waar nog wel volop hormoon aanmaak is.


Niet voor niets is bij velen de reden van stoppen als pro de chemische oorlog die niet te winnen valt. Dorian Yates was de eerste die dat op die manier heeft toegegeven.
"ik ben gestopt, omdat ik de chemische oorlog niet meer kan bijhouden. Er staan monsters op die aan de wieg van hun carriere staan met 130 tot 140 kilo."

Yates was al gruwelijk natuurlijk, maar als je dan ziet dat zijn opvolger 2x zo groot is.........en enkele jaren later ook de mannen die nog lager geplaatst waren ook een 10 of 20-tal kilo's zwaarder zijn dan Yates in zijn topdagen...

Kijk ook eens terug in de tijd, Arnold had een paar concurrenten, ja echt een paar (2 of 3??) En nu ?
De halve wereld is groter dan Arnold, zelfs de naturel BB'ers zijn groter en zelfs al beter tegenwoordig.


Dus ja, er is werkelijk zoveel nodig om zo megagroot te worden. Je moet voor de top armen hebben van 65+ en een borstomvang van 160+ je gewicht moet minimaal 130+ zijn anders ben je als pro helemaal niets tegenwoordig.

Helaas het is niet anders.

Hahaha lachwekkend stukje (op enkele dingen na). Mooi voorbeeld van iemand die alles denkt te weten, maar in werkelijkheid gewoon niks weet.

''Naturals groter dan Arnold''...''halve wereld groter als Arnold''....''opvolgers van Yates 2x zo groot als Yates in zijn toptijd'' :roflol:

Stay of the crack!
 
Laatst bewerkt:
alle pro's zijn genetische freaks en hebben lang zoveel niet nodig als iedereen denkt, wij kunnen alllemaal wel 5 gram AS in ons lichaam spuiten en zullen wel genoeg idioten zijn die hoog doseren, maar waarom lopen hier dan niet allemaal Cutlers rond.

Ik denk dat het meevalt, tuurlijk ze gebruiken maar denk dat de meesten hier meer gebruiken.

Hoe verklaar je dan die enorme GH guts van de pro's dan? Hoort dat ook bij hun genetische superioriteit?

Heb al veel foto's gezien van amateur AAS gebruikers, maar nog geen één met een gut à la Coleman of Cutler.
 
Yeah right extreme groei door verandering in trainen?

Jazeker, iedere spier groeit op een bepaalde intensiteit het beste. Hij, samen met zijn nieuwe coach, hebben voor iedere groep een perfect afgesteld schema.

En geloof mij, je ziet hem met de maand groeien! Diepe fullsquat sets van 325kg laatst gezien!
Terwijl hij biceps dan weer met minder traint dan de gemiddelde superdude in de gym..
 
alle pro's zijn genetische freaks en hebben lang zoveel niet nodig als iedereen denkt, wij kunnen alllemaal wel 5 gram AS in ons lichaam spuiten en zullen wel genoeg idioten zijn die hoog doseren, maar waarom lopen hier dan niet allemaal Cutlers rond.

Ik denk dat het meevalt, tuurlijk ze gebruiken maar denk dat de meesten hier meer gebruiken.

:exactly::thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven