MuscleMeat

kuurschema Ed van Amsterdam of Roellie Winklaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha lachwekkend stukje (op enkele dingen na). Mooi voorbeeld van iemand die alles denkt te weten, maar in werkelijkheid gewoon niks weet.

''Naturals groter dan Arnold''...''halve wereld groter als Arnold''....''opvolgers van Yates 2x zo groot als Yates in zijn toptijd'' :roflol:

Stay of the crack!

Komisch hoe sommige mensen verstand van bodybuilding denken te hebben en idd er in werkelijkheid niets van weten:rolleyes:.

Die gasten zetten sowieso ook elke dag allerhande peptiden zoals MGF en IGF en wie weet wat allemaal nog meer wat niet op de (zwarte) markt is. Zonder nieuwe spiercellen word je niet zo groot en die krijg je niet van AAS.

Die gasten zetten sowieso ook elke dag allerhande peptiden zoals MGF en IGF en wie weet wat allemaal nog meer wat niet op de (zwarte) markt is. Zonder nieuwe spiercellen word je niet zo groot en die krijg je niet van AAS.

Niet als je genetisch bevoorrecht bent om zeer goed op AS te reageren a la Levrone...;)

tja doseringen.. weet een persoon uit US die draait wedstrijden (niet hoog) nam/neemt:

1-12 50mg testE ED
1-12 300mg trenA ED
1-12 200mg oxy ED
1-12 18iu gh ED (3iu elke 4 uur)

7750mg as per week. hierna bridged hij 12weken op 200mg test EW en 2iu gh ED .week 6tot 12 cutten steeds in iedere bridge.

die gasten nemen af en toe een shakie, that's it

Niet als je genetisch bevoorrecht bent om zeer goed op AS te reageren a la Levrone...;)

maar aan de andere kant Levrone is door zeer rijke lui geadopteerd , zijn ouders koken werkelijk heel de dag door voor hem, hij werkt niet kan heel de dag door eten dag in dag uit in tegen stelling tot de meeste op dit forum.

En traint in de ochtend en soms ook nog in de avond en de rest van de dag slapen, dit gecombineerd met AAS dan kan je een eind komen hoor, en vergeet ook niet je spier geheugen.

Het is dus wel zo dat hij in een perfect leven heeft als bodybuilders waar de meeste alleen van kunnen dromen, duus puur door anabolen NEE, rest speelt echt een enorme rol mee.

Verder ken ik wel de trainer van roel winkelaar en gebruikt echt niet zo veel als je denkt , alleen ifg is een hype icm roids.

maar goed dat is mijn mening. kijk maar zijn oudere video maryland muscle machine.

Laatst bewerkt:
Jazeker, iedere spier groeit op een bepaalde intensiteit het beste. Hij, samen met zijn nieuwe coach, hebben voor iedere groep een perfect afgesteld schema.

je zegt het hier perfect, die is hoe bodybuilding echt werkt. uitvinden met wat voor soort methodes je je eigen spieren het beste kunt prikkelen tot groei

je zegt het hier perfect, die is hoe bodybuilding echt werkt. uitvinden met wat voor soort methodes je je eigen spieren het beste kunt prikkelen tot groei

Hier ben ik het helemaal mee eens, kijk hoe je lichaam reageert op bepaalde oefeningen.
Erg goeie post trouwens, wilde ik bij mij post ook erbij zetten karma voor jouw.
En natuurlijk speelt een genetische rol ook wel mee, ik ben super iel gebouwd en waar ik nu mee train is grof en erg sterk gebouwd.

Laatst bewerkt:
het enige genetische voordeel dat pro's tot pro's maakt is zij symmetrische spieraanhechtingen. Ik geloof echt niet dat zij nou, in vergelijking met atleten in ander takken van sport, veel harder trainen. Volgens mij houden ze gewoon het imago hoog, door daarover te jammeren, en te zeuren dat ze zoveel eten terwijl ze de rest van de dag niets anders hoeven te doen.
Uiteraard zijn er pro's die maar weinig AS nodig hebben, maar het gros is ooit begonnen omdat ze groter wilden worden dan dat ze zonder AS zelf zouden kunnen.

Denk dat de grootste fout die men maakt, naast denken dat profs heel speciale schema's hanteren, is dat men er vanuit gaat dat alle profs die gekke schema's volgen aan dezelfde dosissen. Je zal er hebben die idd extreem zijn daarin, en je zal er hebben die het verrassend 'beschaafd' houden.

De grootste fout die men maakt is dat ze naar anderen kijken in plaats van hun zelf,diegene waar ze naar kijken of bij opkijkt is niet het het zelfde als jou ook al zou je het zelfde leven gaan leiden als die andere kom je er echt niet zo uit te zien als je niet enige genetische aanleg hebt.
Je moet voor je zelf gaan uit zoeken wat voor je werkt met training/voeding/rust en eventueel gebruik van allerlei medische middelen.
Zulke atleten als roellie/jay zullen wel iets nemen maar ze staan er wel iedere dag en dat voor jaren achtereen en leven er ook naar..

Laatst bewerkt:
tja doseringen.. weet een persoon uit US die draait wedstrijden (niet hoog) nam/neemt:

1-12 50mg testE ED
1-12 300mg trenA ED
1-12 200mg oxy ED
1-12 18iu gh ED (3iu elke 4 uur)

7750mg as per week. hierna bridged hij 12weken op 200mg test EW en 2iu gh ED .week 6tot 12 cutten steeds in iedere bridge.

deze klinkt mij bekend in de oren,zou zomaar kunnen dat we de zelfde kennen. zoveel tren...:eek:

@ john. 35 is hij geloof ik. doet ook year round 7/7 lege maag cardio.

weten we me meteen waar jij je idee om 2000mg Tren E per week te nemen vandaan had :D

Hahaha lachwekkend stukje (op enkele dingen na). Mooi voorbeeld van iemand die alles denkt te weten, maar in werkelijkheid gewoon niks weet.

''Naturals groter dan Arnold''...''halve wereld groter als Arnold''....''opvolgers van Yates 2x zo groot als Yates in zijn toptijd'' :roflol:

Stay of the crack!

Leuke reactie van een kind, net puber-af, maar wel al zo groot/zwaar als Arnold in zijn tijd(10 jaar ouder dan jij), geeft toch een heel andere lading aan je reactie. Misschien weet je het verschil niet tussen 107 kilo en 140 kilo ???

Maar sowieso altijd leuk dat het pubers zijn die alles beter weten.

Misschien moeten ze hier op DBB maar ens een leeftijdsgrens gaan hanteren.
Alleen toegankelijk voor mensen die al zo'n 25 jaar meelopen in de sport.

Leuke reactie van een kind, net puber-af, maar wel al zo groot/zwaar als Arnold in zijn tijd(10 jaar ouder dan jij), geeft toch een heel andere lading aan je reactie. Misschien weet je het verschil niet tussen 107 kilo en 140 kilo ???

je onderschat ROB S qua kennis denk ik ;)

Dus Ronnie Coleman was niet naturel?...

mijn wereld stort even in...

Denk niet dat hij de enige is die bedenkingen heeft bij jouw post. Je overdrijft nogal, om het zacht uit te drukken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven