MuscleMeat

kuurschema Ed van Amsterdam of Roellie Winklaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke reactie van een kind, net puber-af, maar wel al zo groot/zwaar als Arnold in zijn tijd(10 jaar ouder dan jij), geeft toch een heel andere lading aan je reactie. Misschien weet je het verschil niet tussen 107 kilo en 140 kilo ???

Maar sowieso altijd leuk dat het pubers zijn die alles beter weten.

Misschien moeten ze hier op DBB maar ens een leeftijdsgrens gaan hanteren.
Alleen toegankelijk voor mensen die al zo'n 25 jaar meelopen in de sport.

"''Naturals groter dan Arnold''...''halve wereld groter als Arnold''....''opvolgers van Yates 2x zo groot als Yates in zijn toptijd''

Gaat nergens over natuurlijk....

Gezien je vragen ook in je topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-e-trenbolone-d-boll-233973/index2.html
is wel te zien je dat je 25 jaar meeloopt
:o:o:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Leuke reactie van een kind, net puber-af, maar wel al zo groot/zwaar als Arnold in zijn tijd(10 jaar ouder dan jij), geeft toch een heel andere lading aan je reactie. Misschien weet je het verschil niet tussen 107 kilo en 140 kilo ???

Maar sowieso altijd leuk dat het pubers zijn die alles beter weten.

Je begint zo te zien al vroeg dement te worden. Beter reageer je niet meer want er komt totaal niks zinnigs uit. Goede stats trouwens voor iemand die al 25 jaar meeloopt in de sport en alles mbt bb weet :thumb:

Jij wilde toch AAS in je buikvet injecteren? Daar de voors en tegens van horen?

Chapeau dat je 25 jaar met BB bezig bent!:lifter:

• Topic Starter Topic Starter
maar aan de andere kant Levrone is door zeer rijke lui geadopteerd , zijn ouders koken werkelijk heel de dag door voor hem, hij werkt niet kan heel de dag door eten dag in dag uit in tegen stelling tot de meeste op dit forum.

En traint in de ochtend en soms ook nog in de avond en de rest van de dag slapen, dit gecombineerd met AAS dan kan je een eind komen hoor, en vergeet ook niet je spier geheugen.

Het is dus wel zo dat hij in een perfect leven heeft als bodybuilders waar de meeste alleen van kunnen dromen, duus puur door anabolen NEE, rest speelt echt een enorme rol mee.

Verder ken ik wel de trainer van roel winkelaar en gebruikt echt niet zo veel als je denkt , alleen ifg is een hype icm roids.

maar goed dat is mijn mening. kijk maar zijn oudere video maryland muscle machine.

Natuurlijk, zal Ruhl ook zo'n goeie genen hebben? netzoals een Bautista, Coleman, Cutler en Schlierkamp?

Natuurlijk, zal Ruhl ook zo'n goeie genen hebben? netzoals een Bautista, Coleman, Cutler en Schlierkamp?

Geloof dr niks van dat goede genen bull... tuurlijk zitten er bij die wat meer geluk hebben dan de ander.
moet wel heel toevallig zijn dat je en super genen hebt en ook nog eens je
hele leven aan bb wijd.. want anders word je geen pro.

Waarschijnlijk diegene met de super genen traint niet eens en is gewoon ergens bouwvakker ofzo.

Goed en verstandig trainen/eten/rust/aas en dat alles volhouden over een langere tijd is gewoon de key..

Geloof dr niks van dat goede genen bull... tuurlijk zitten er bij die wat meer geluk hebben dan de ander.

Waarschijnlijk diegene met de super genen traint niet eens en is gewoon ergens bouwvakker ofzo.

Goed en verstandig trainen/eten/rust/aas en dat alles volhouden over een langere tijd is gewoon de key..

train al bijna 22 jaar en kuur daarvan al heel lang en non-stop met soms de meest krankzinnige doseringen maar geraak nooit en te nimmer aan de top, zelfs niet op amateur niveau. ik steek echt wel met kop en schouders boven de gemiddelde bb'er uit maar heb het echt te danken aan mijn ouders dat ik nooit zal uitblinken, waarvoor bedankt pa&ma :mad: genetics spelen wel degelijk een heel belangrijke rol, de natuur heeft een eerste selectie gemaakt wie wel en niet een monster kan worden.

Eens.

Ja misschien is er iemand wel die bouwvakker is en die een pro sporter had kunnen zijn... Je weet pas of je aanleg hebt voor iets als je het geprobeerd hebt. Pro's hebben goede aanleg om spieren te kweken. Daar begint het meestal mee. Je gaat een sport doen, je bent al snel beter als de andere omdat je net een goede aanleg hebt.

train al bijna 22 jaar en kuur daarvan al heel lang en non-stop met soms de meest krankzinnige doseringen maar geraak nooit en te nimmer aan de top, zelfs niet op amateur niveau. ik steek echt wel met kop en schouders boven de gemiddelde bb'er uit maar heb het echt te danken aan mijn ouders dat ik nooit zal uitblinken, waarvoor bedankt pa&ma :mad: genetics spelen wel degelijk een heel belangrijke rol, de natuur heeft een eerste selectie gemaakt wie wel en niet een monster kan worden.

Hmm ok, maar als je al redelijk boven de gemiddelde bb uitsteekt,
zit je toch ook wel op aardig niveau qwa amateur wedstrijden?
ben eigenlijk wel benieuwd of ze zoiets ook kunnen onderzoeken..
waaraan dat ligt. er bestaan uiteraard uitzonderlingen... mischien is dit gewoon je max? mischien eens een andere aanpak qwa eten/trainen...? ik ken je verder niet je zal zelf wel een inschatting kunnen maken of dat evt zou helpen

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Ja misschien is er iemand wel die bouwvakker is en die een pro sporter had kunnen zijn... Je weet pas of je aanleg hebt voor iets als je het geprobeerd hebt. Pro's hebben goede aanleg om spieren te kweken. Daar begint het meestal mee. Je gaat een sport doen, je bent al snel beter als de andere omdat je net een goede aanleg hebt.

Das ook waar.,. maar zijn dr ook genoeg die er niks aan vinden..
denkende ff aan "jan" de slager die bij Harry van amsterdam(muscletotaal/flex) kwam trainen en de 1e keer op elke machine de hele gewichten stack gebruikte... maar dr niet een moer aan vond.
en dus na 1x trainen niet meer terug is geweest.

zo zie je maar die had potentie op een top powerlifter of strongman te worden als die zich daar voor 100% zou inzetten

Laatst bewerkt:
Hoge doseringen zetten is net zoiets als bloemen in een emmer water zetten ipv een vaas en dan denken dat ze nog meer groeien.

hoelang al non stop? en hoe krankzinnig zijn de doseringen? Kan je nog kinderen verwekken (gebeurt tijdens?)

zo'n 6 tot 7 jaar non-stop nu. doseringen tot bijna 3 gram p/w icm hgh en insuline(tot wel 100iu p/d). het vrouwtje is nu zwanger dus ja... ook dat kan nog,al was het niet gepland.

hoe doe je dat met die insuline? 100iu?

Komop mensen realtistisch blijven, de massamonsters van vandaag lijken zelfs amper nog mensen, vergelijk dat met de beginjaren wanneer BB zijn intrede deed, en er evenveel genetisch potentieel aanwezig was. Het verschil is gewoonweg te groot om niet aan het chemisch spul toe te schrijven.

Hoor deze komiek!!!. Typ je eigen tekst ****ing papegaai!!

Volgens mij heb jij een beetje psychische problemen... Anders, verklaar je nader waarom ik een "papagaai" ben:rolleyes:.

Als er iemand hier niet gepagaaid en een eigen mening heeft, ben ik het wel.

Wie denk je wel niet dat je bent? Kneus:rolleyes:.

het enige genetische voordeel dat pro's tot pro's maakt is zij symmetrische spieraanhechtingen. Ik geloof echt niet dat zij nou, in vergelijking met atleten in ander takken van sport, veel harder trainen. Volgens mij houden ze gewoon het imago hoog, door daarover te jammeren, en te zeuren dat ze zoveel eten terwijl ze de rest van de dag niets anders hoeven te doen.
Uiteraard zijn er pro's die maar weinig AS nodig hebben, maar het gros is ooit begonnen omdat ze groter wilden worden dan dat ze zonder AS zelf zouden kunnen.

Denk je dat iedereen evenveel receptoren heeft? Wat denk je van het verschil in uit welke soort spiervezels je spieren voornamelijk opgebouwd zijn? De lengte van je pezen is idd ook genetisch bepaald en bepaald hoe vol je spierbuiken er maximaal uit kunnen komen te zien.
Vergeet daarnaast ook niet het soort lichaamsbouw (b.v. brede of smalle heupen)
Heeft zeker allemaal wel met genetische aanleg te maken.
Zorg daarna dat je niet te snel aan de a.s. begint en eerst leert waar jou lichaam het beste op reageerd.
Hoe beter je je lichaam kent, op welke voeding je goed reageert en leert optimaal te groeien zonder as. Des te meer kans je hebt om het ver te schopen icm alle hulpmiddelen die er zijn.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Hoge doseringen zetten is net zoiets als bloemen in een emmer water zetten ipv een vaas en dan denken dat ze nog meer groeien.

Idd mooie vergelijking, wanneer alle receptoren bezet zijn. Wat heb je dan nog aan het overschot aan aanwezige androgenen?
Meer kans op bijwerkingen, verder kan het weinig betekenen.

Volgens mij heb jij een beetje psychische problemen... Anders, verklaar je nader waarom ik een "papagaai" ben:rolleyes:.

Als er iemand hier niet gepagaaid en een eigen mening heeft, ben ik het wel.

Wie denk je wel niet dat je bent? Kneus:rolleyes:.

Er zijn er zeker 3 voor je die vrijwel hetzelfde antwoord geven, ga jij als kneus dezelfde reactie geven! Vandaar... Verzin je eigen tekst

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven