GJM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 7%
Ja, ik ben helemaal bang... je hebt gelijk, ik moet bang worden voor als ik je in het echt tegenkom. BBBBRRRRRRRRR
![]()
Blijkbaar inhoudelijk geen argumenten meer? Geweldige bijdrage en wederom vanaf je computerschermpje.
Leuk ook dat je mijn "moeder" bij de discussie gaat betrekken. En dan nog wel dat je dr het bed uit hebt getrapt omdat je van dr bang werd, hilarisch. Het perfecte voorbeeld van hoe triest je eigenlijk bent
. Vind het niet zo leuk als iemand mijn moeder voor h**r uitmaakt, maar ik zal mezelf verder niet verlagen naar jouw niveau... ---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------
O, zie ook dat je zo'n held bent, dat je dat gedeeltje even snel hebt verwijderd toen ik mijn reactie ging posten...
Bewerking Banks 11:09
Post Seeker 11:13
Mij eerst (zonder reden) voor "papegaai" uitmaken en vervolgens zelf mijn moeder belachelijk gaan maken omdat je verders niks zinnigs hebt te melden. Hoe bedoel je een topic vernken, goed bezig!
Laatst bewerkt:

Laat in het midden om wie het gaat en van wie ik het gehoord had. Het zegt ook helemaal niks natuurlijk maar 't was een quote die ik me goed herinner.