Fitness Seller

kuurschema Ed van Amsterdam of Roellie Winklaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik ben helemaal bang... je hebt gelijk, ik moet bang worden voor als ik je in het echt tegenkom. BBBBRRRRRRRRR
:p

Blijkbaar inhoudelijk geen argumenten meer? Geweldige bijdrage en wederom vanaf je computerschermpje.

Leuk ook dat je mijn "moeder" bij de discussie gaat betrekken. En dan nog wel dat je dr het bed uit hebt getrapt omdat je van dr bang werd, hilarisch. Het perfecte voorbeeld van hoe triest je eigenlijk bent:rolleyes:. Vind het niet zo leuk als iemand mijn moeder voor h**r uitmaakt, maar ik zal mezelf verder niet verlagen naar jouw niveau...

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

O, zie ook dat je zo'n held bent, dat je dat gedeeltje even snel hebt verwijderd toen ik mijn reactie ging posten...

Bewerking Banks 11:09

Post Seeker 11:13

Mij eerst (zonder reden) voor "papegaai" uitmaken en vervolgens zelf mijn moeder belachelijk gaan maken omdat je verders niks zinnigs hebt te melden. Hoe bedoel je een topic vernken, goed bezig!

Laatst bewerkt:
Yates heeft nooit verteld wat hij in zijn topjaren gebruikte , en waarom zou hij dat ook publiek moeten maken? Het is gewoon een combinatie van verschillende factoren zoals op de eerste plaats genetische aanleg , en dan komt AAS gebruik , voeding , training en rust. Neem nu Ronnie Coleman , die is vrij lang amateur geweest en toen hij prof werd heeft het verschillende jaren geduurt voordat hij ineens iedereen van het podium afblies. Hij had zeker de aanleg ervoor , maar het heeft heel wat jaartjes geduurt voordat hij precies wist wat voor hem werkte dus iedereen is anders. Kijk maar naar Trey Brewer , die heeft elk jaar een nieuwe toptrainer en toch ziet hij er elke keer belabbert uit als hij op het podium staat. Was het maar zo makkelijk dat je kon zeggen : train op deze manier , gebruik dit , eet dat en je ziet eruit als een top pro.

Mooie post!

Shit Seeker. Zei ie dat over je moeder? Woon je in de buurt van Culemborg?

Ik heb het lang geleden wel eens gevraagd aan een "goede bekende" van hem. Antwoord was: 'Alles waar waar die aan kan komen'...... Staat me ook nog iets bij van een product/pilletje waarvan degene met wie ik sprak zei dat hij niet eens kwart durfde te nemen terwijl hij gewoon een hele nam.

Ik heb het lang geleden wel eens gevraagt aan een "goede bekende" van hem. Antwoord was: 'Alles waar waar die aan kan komen'...... Staat me ook nog iets bij van een product/pilletje waarvan degene met wie ik sprak zei dat hij niet eens kwart durfde te nemen terwijl hij gewoon een hele nam.

Heb je het over Roelly? Zou maar oppassen met zulke uitspraken... Iets horen van een bekende van een bekende hoeft niet altijd heel betrouwbaar te zijn...

Heb je het over Roelly? Zou maar oppassen met zulke uitspraken... Iets horen van een bekende van een bekende hoeft niet altijd heel betrouwbaar te zijn...

Daarom plempte ik het ook een beetje cryptisch:) Laat in het midden om wie het gaat en van wie ik het gehoord had. Het zegt ook helemaal niks natuurlijk maar 't was een quote die ik me goed herinner.

We moeten ook niet onderschatten dat die profs bijna de hele dag liggen te pitten. Ze staan op, trainen wat en vreten verder 10 maaltijden per dag, maar daarbuiten doen ze dan ook echt helemaal niks(muv injecteren). Alles op het herstel en de groei dus.

Je mag ook niet vergeten dat een redelijk aandeel van de pro's een ernstige vorm van bigorexia heeft. Net als een anorexiapatient zijn eigen kan uithongeren tot hij doodvalt, kan een ernstige bigorexialijder volgens mij ook alle gezondheidsvoorschriften naast zich neerleggen en zoals scoob het zei 'alles nemen wat die te pakken kan krijgen'.

:popcorn2::popcorn:

OT: [Link niet meer beschikbaar] en niks anders vriend!!

Jah maar pro's hebben top spullen, top begeleiding, veel rust, perfecte voeding onder goede medische toezicht, en extreme dicipline wat een normaal werkend mens niet kan opbrengen lichamelijk.

Verder geen zwaar werk en krijgen veel cadeau aan supplementen enz

Nergens mee te vergelijken

Ik heb het lang geleden wel eens gevraagd aan een "goede bekende" van hem. Antwoord was: 'Alles waar waar die aan kan komen'...... Staat me ook nog iets bij van een product/pilletje waarvan degene met wie ik sprak zei dat hij niet eens kwart durfde te nemen terwijl hij gewoon een hele nam.

Wat een onzin :D

Roelly is een genetic freak. Net zo als de rest in zn familie. Daar is geen enkele AAS tegen opgewassen.

grappig dat deze zielige topic nog loopt. Nog even 2 weken volhouden en de volgende topic over dit onderwerp schiet weer uit de grond voordat deze weer uit de oog verloren is...

je moet niet alles geloven wat je op foto's ziet.
bekijk de fitness boekjes dan maar eens met al hun foto's van voor&na met bepaalde supplementen.
als we dat allemaal moeten geloven zijn we op enkele weken ook pro's en dit enkel door supplementen te gebruiken.
dream on!

bekijk de fitness boekjes dan maar eens met al hun foto's van voor&na met bepaalde supplementen.
als we dat allemaal moeten geloven zijn we op enkele weken ook pro's en dit enkel door supplementen te gebruiken.
dream on!

Volgens mij begrijp jij de joke niet helemaal... :yarly:

dream on!

Kom je nu mee. Heb net voor 8 weken besteld... :(

We moeten ook niet onderschatten dat die profs bijna de hele dag liggen te pitten. Ze staan op, trainen wat en vreten verder 10 maaltijden per dag, maar daarbuiten doen ze dan ook echt helemaal niks(muv injecteren). Alles op het herstel en de groei dus.

Dat is natuurlijk onzin. Veel van die jongens hebben er een goedlopend bedrijf bij lopen, doen gigantisch veel gastoptredens en seminars. Die zitten echt niet de hele dag niks te doen hoor.

Ze zullen geen klinkers ofzo leggen nee. Maar om nou te zeggen dat ze geen reet uitvoeren verder..

ik heb nog niet gereageerd, wil het toch even doen, wat denken de nobody's nou eigelijk als je maar genoeg spuit dat je dit bereikt. Dommere reacties kan ik mij niet voorstellen. Sommige worden echt groot en 99% niet, ook al pak je 10 gr per week. Wat denk je nou te weten te komen. Deze mensen trainen al tich jaren. De meeste die hier met deze vragen komen trainen max 1,2, soms zelfs 3 jr.
Ga deze vragen stellen als je echt lang getraind hebt, zeg meer dan 10jr, als je dit niet lukt hou op alstublieft.
Wat denk je nou te weten te komen de wondercombinatie, te dom om dit te vragen.

Ga eerst eens een paar jaar (10 +) trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven