XXL Nutrition

kuurschema Ed van Amsterdam of Roellie Winklaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn er zeker 3 voor je die vrijwel hetzelfde antwoord geven, ga jij als kneus dezelfde reactie geven! Vandaar... Verzin je eigen tekst

Rob S:
Hahaha lachwekkend stukje (op enkele dingen na). Mooi voorbeeld van iemand die alles denkt te weten, maar in werkelijkheid gewoon niks weet.

''Naturals groter dan Arnold''...''halve wereld groter als Arnold''....''opvolgers van Yates 2x zo groot als Yates in zijn toptijd''

Stay of the crack!

Seeker die Rob S quote:
Komisch hoe sommige mensen verstand van bodybuilding denken te hebben en idd er in werkelijkheid niets van weten.

Idd betekent iderdaad, zijnde dat ik het met hem eens ben; dus als ik iemand zijn mening deel, papagaai ik hem? Leuk om te weten dat jij vindt dat de mensen hier elkaars meningen niet mogen delen!

Als jij niet begrijpend kan lezen, of geen normaal Nederlands begrijpt, moet je niet met zulke domme opmerkingen reageren...

Lijkt me wijs eerst mijn bijdragen op dit forum te lezen, alvorens je me voor papegaai uitmaakt:rolleyes:. Denk dat je nog heel wat van de ervaringen van deze "papegaai" kan leren, wetende dat je op een marshmallow lijkt...

Zou weleens willen weten of je me ook voor kneus uit zou maken, als je me in real life ziet en niet vanachter je computerschermpje:eek:.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat genetica zeker heel veel mee speelt maar aan de andere kant: Nu zijn er niet meer beter genetisch gebouwde mensen dan vroeger maar ze zien er wel veel groter en monsterlijke uit.
Dus dat komt toch echt vooral op het conto van megadoseringen AAS en andere middelen.
Laten we er niet omheen lullen, Yates pakte zelf 6 gr AAS per week daarbij met 150-200 mg dianabol per dag....gedurende 40 weken....

Ik denk dat genetica zeker heel veel mee speelt maar aan de andere kant: Nu zijn er niet meer beter genetisch gebouwde mensen dan vroeger maar ze zien er wel veel groter en monsterlijke uit.
Dus dat komt toch echt vooral op het conto van megadoseringen AAS en andere middelen.
Laten we er niet omheen lullen, Yates pakte zelf 6 gr AAS per week daarbij met 150-200 mg dianabol per dag....gedurende 40 weken....

Er is ook wel heel wat progressie geboekt qua kennis in voeding en training.
Denk dat je dat ook niet mag vergeten.

Leuke reactie van een kind, net puber-af, maar wel al zo groot/zwaar als Arnold in zijn tijd(10 jaar ouder dan jij), geeft toch een heel andere lading aan je reactie. Misschien weet je het verschil niet tussen 107 kilo en 140 kilo ???

Maar sowieso altijd leuk dat het pubers zijn die alles beter weten.

Misschien moeten ze hier op DBB maar ens een leeftijdsgrens gaan hanteren.
Alleen toegankelijk voor mensen die al zo'n 25 jaar meelopen in de sport.

Dus als je 25 jaar meeloopt in de sport weet je gelijk 'n stuk meer dan de mensen hier op het forum die net 'n paar jaartjes meedraaien? Dacht het niet! En daar ben jij heel mooi het bewijs van:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/test-e-trenbolone-d-boll-233973/index2.html
:o

Als er ook maar iemand hier kind- puberachtig reageert, ben jij het wel!

Er zijn er zeker 3 voor je die vrijwel hetzelfde antwoord geven, ga jij als kneus dezelfde reactie geven! Vandaar... Verzin je eigen tekst

Het is verdacht stil aan jouw zijde...

Ga eerst maar eens een beetje trainen, voordat je van die domme reacties plaatst:cool:.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk heeft het veel te maken met genetische aanleg!
Dus ook iedereen zou even sterk kunnen worden als de top power lifters als ze dezelfde kuren doen als zij doen?

Sibil zou deze vraag goed kunnen beantwoorden aangezien zei de begeleider is van Roelie :)

:roflol:Haha denk dat dat rennen word inderdaad :treuren::sukkeltje:

Jij weet toch oude boef:cool:.

Maar, jij begint ook aardig eng te worden droge klereleier:haar:. Hoop dat je het flikt bij je eerste wedstrijd, misschien kom ik nog een keertje naast je staan als ik die k*t chocolade een keer kan laten staan haha...

Kom snel even langs bij je shop, nadat ik even bij jouw naaldenapotheekje ben langsgewipt op de beestenmarkt! Goede tip van je by the way!

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Sibil zou deze vraag goed kunnen beantwoorden aangezien zei de begeleider is van Roelie :)

Zal, gezien Roely prof is, niet snel gebeuren. Kolere wat ziet die er nu beestachtig zeg. Top!

Laatst bewerkt:
Jij weet toch oude boef:cool:.

Maar, voor jou zou die ook gaan rennen hoor droge klereleier:haar:

Kom snel even langs bij je shop, nadat ik even bij jouw naaldenapotheekje ben langsgewipt op de beestenmarkt! Goede tip van je by the way!

hehehe, ben nu even wat minder droog, begin een beetje vochtballonnetje te worden van de smarties :D

Ik zie je wel verschijnen, alleen sta ik tegenwoordig alleen nog maar op dinsdag in leiden, de rest alleen in rotterdam ;)

Wanneer trainen we dannn?

hehehe, ben nu even wat minder droog, begin een beetje vochtballonnetje te worden van de smarties :D

Ik zie je wel verschijnen, alleen sta ik tegenwoordig alleen nog maar op dinsdag in leiden, de rest alleen in rotterdam ;)

Wanneer trainen we dannn?

PM je wel even. Volgende week alleen geen tijd, dus daarna. Lijkt me top als Jonathan Later er dan ook is:cool:.

Ga nu feestje pakken in de Sand Amsterdam, dus spreek je later.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Zal verder niet meer off-topic gaan.

Sorry mensen!

Laatst bewerkt:
Denk dat de grootste fout die men maakt, naast denken dat profs heel speciale schema's hanteren, is dat men er vanuit gaat dat alle profs die gekke schema's volgen aan dezelfde dosissen. Je zal er hebben die idd extreem zijn daarin, en je zal er hebben die het verrassend 'beschaafd' houden.

Hoeveel de profs gebruiken weet ik niet, en het zal wellicht sterk verschillen van individu tot individu.

Maar één ding is zeker, ze zullen tot het uiterste gaan om maximale resultaten te behalen net zoals elke professionele topsporter.

En als ze met een grammetje extra te zetten denken een plaatsje hoger te kunnen eindigen op een wedstrijd dan zullen ze dat zonder aarzelen doen, tenzij hun gezondheid het echt niet toelaat.

Helaas leidt dit vaak automatische en onvermijdelijk tot risicovol en excessief gedrag/doseringen.

Gewoon 5 dagen per week trainen, 1 spiergroep per dag iets langer dan een uur lang kapot slopen (echt grote jongens zitten vaak tussen hun werk setjes door, op adem komen en rustig staren), elke 3 uur volop schoon eten laden, veel zitten, rusten, slapen, niet hoeven werken, periodiek steeds zwaarder en geavanceerder kuren met tussen de kuren geen bridge maar gewoon een lagere dosering met middelen die de axis onderdrukken, geen alcohol of catabole drugs. Dat consistent 20 jaar lang doen gaat je in ieder geval een fysiek opleveren waarmee je wedstrijden kunt winnen op echt hoger niveau als je een egoïstische kluizenaar kunt zijn gedurende de wedstrijd voorbereiding.

Laatst bewerkt:
geen alcohol of catabole drugs.

is geen levensT die jou aanspreekt he:D

Het is verdacht stil aan jouw zijde...

Ga eerst maar eens een beetje trainen, voordat je van die domme reacties plaatst:cool:.

Ja, ik ben helemaal bang... je hebt gelijk, ik moet bang worden voor als ik je in het echt tegenkom. BBBBRRRRRRRRR
:p

Laatst bewerkt:

Yates heeft nooit verteld wat hij in zijn topjaren gebruikte , en waarom zou hij dat ook publiek moeten maken? Het is gewoon een combinatie van verschillende factoren zoals op de eerste plaats genetische aanleg , en dan komt AAS gebruik , voeding , training en rust. Neem nu Ronnie Coleman , die is vrij lang amateur geweest en toen hij prof werd heeft het verschillende jaren geduurt voordat hij ineens iedereen van het podium afblies. Hij had zeker de aanleg ervoor , maar het heeft heel wat jaartjes geduurt voordat hij precies wist wat voor hem werkte dus iedereen is anders. Kijk maar naar Trey Brewer , die heeft elk jaar een nieuwe toptrainer en toch ziet hij er elke keer belabbert uit als hij op het podium staat. Was het maar zo makkelijk dat je kon zeggen : train op deze manier , gebruik dit , eet dat en je ziet eruit als een top pro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven