- Waardering
- 3.208
Naar aanleiding van dit topic een poll geopend http://forum.dutchbodybuilding.com/...rblijven-alle-chemische-zooi-wegnemen-234967/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn er zeker 3 voor je die vrijwel hetzelfde antwoord geven, ga jij als kneus dezelfde reactie geven! Vandaar... Verzin je eigen tekst
. Denk dat je nog heel wat van de ervaringen van deze "papegaai" kan leren, wetende dat je op een marshmallow lijkt...
.Ik denk dat genetica zeker heel veel mee speelt maar aan de andere kant: Nu zijn er niet meer beter genetisch gebouwde mensen dan vroeger maar ze zien er wel veel groter en monsterlijke uit.
Dus dat komt toch echt vooral op het conto van megadoseringen AAS en andere middelen.
Laten we er niet omheen lullen, Yates pakte zelf 6 gr AAS per week daarbij met 150-200 mg dianabol per dag....gedurende 40 weken....
Leuke reactie van een kind, net puber-af, maar wel al zo groot/zwaar als Arnold in zijn tijd(10 jaar ouder dan jij), geeft toch een heel andere lading aan je reactie. Misschien weet je het verschil niet tussen 107 kilo en 140 kilo
Maar sowieso altijd leuk dat het pubers zijn die alles beter weten.
Misschien moeten ze hier op DBB maar ens een leeftijdsgrens gaan hanteren.
Alleen toegankelijk voor mensen die al zo'n 25 jaar meelopen in de sport.

Er zijn er zeker 3 voor je die vrijwel hetzelfde antwoord geven, ga jij als kneus dezelfde reactie geven! Vandaar... Verzin je eigen tekst
.Het is verdacht stil aan jouw zijde...
Ga eerst maar eens een beetje trainen, voordat je van die domme reacties plaatst.

Zou weleens willen weten of je me ook voor kneus uit zou maken, als je me in real life ziet en niet vanachter je computerschermpje.
Haha denk dat dat rennen word inderdaad 

.
. Hoop dat je het flikt bij je eerste wedstrijd, misschien kom ik nog een keertje naast je staan als ik die k*t chocolade een keer kan laten staan haha...Sibil zou deze vraag goed kunnen beantwoorden aangezien zei de begeleider is van Roelie![]()
Jij weet toch oude boef.
Maar, voor jou zou die ook gaan rennen hoor droge klereleier
Kom snel even langs bij je shop, nadat ik even bij jouw naaldenapotheekje ben langsgewipt op de beestenmarkt! Goede tip van je by the way!

hehehe, ben nu even wat minder droog, begin een beetje vochtballonnetje te worden van de smarties
Ik zie je wel verschijnen, alleen sta ik tegenwoordig alleen nog maar op dinsdag in leiden, de rest alleen in rotterdam
Wanneer trainen we dannn?
.Denk dat de grootste fout die men maakt, naast denken dat profs heel speciale schema's hanteren, is dat men er vanuit gaat dat alle profs die gekke schema's volgen aan dezelfde dosissen. Je zal er hebben die idd extreem zijn daarin, en je zal er hebben die het verrassend 'beschaafd' houden.
Het is verdacht stil aan jouw zijde...
Ga eerst maar eens een beetje trainen, voordat je van die domme reacties plaatst.

Ik denk dat genetica zeker heel veel mee speelt maar aan de andere kant: Nu zijn er niet meer beter genetisch gebouwde mensen dan vroeger maar ze zien er wel veel groter en monsterlijke uit.
Dus dat komt toch echt vooral op het conto van megadoseringen AAS en andere middelen.
Laten we er niet omheen lullen, Yates pakte zelf 6 gr AAS per week daarbij met 150-200 mg dianabol per dag....gedurende 40 weken....