AndroidHealthClinic

kwark bij de aldi

ik heb nu al 12 pakken op hor
keek idd raar op in het begin
en die pakjes zijn idd erg onhandig
maar het went wel

Het is idd erg vaste kwark en best droog maargoed het gaat om de eiwitjes en 1 bakje gaat er net in. Ik ben er nu wel aan gewend en gaat steeds makkelijker.. Verlang altijd naar me annanas na zon smerige bak:D

hoe hebben ze het voor elkaar gekregen, hij is NOG smeriger geworden!!!

maar wel eiwitwinst!

aldikwark, die koningin unter die kwarken

kwark heeft nu wel erge vast structuur... de hele bak blijft zo ongeveer aan je lepel hangen na er in gepeddeld te hebben.... :( maar goed in de blender met wat melk/yoghurt wordt het al stukken beter :D ...... en anders kan het nog altijd gebruikt worden voor stucadoors werk....

Laatst bewerkt:
Doe mij maar die van almhof maar smaakt goed!

Gister heb ik hem voor het eerst geprobeerd. Je kunt er werkelijk iemand zijn raam mee ingooien zo erg is het. :D

Ik vind de verpakkingen beter zo maar het is totaal andere kwark.
Het was altijd smeuig maar dit is gewoon stopverf.
wel veel eiwit.

hhaha ik heb toevallig vandaag een paar treedjes kwark daar gehaald. Alleen vind ik ze niet super lekker

het smaakt wel k*t ja, dikke drap. beetje siroop en rietsuiker er doorheen en klaar is kees.

• Topic Starter Topic Starter
jongens......... je moet het wel met 100ml of meer melk of water los roeren anders is het idd niet te eten..... veel te dik..
ik doe er water er appelsiroop met kaneel door dan is het lekker smeuig
of water met cacao er door of je maakt een shake met 20 gr whey en 150 ml melk doet het daardoor dan heb je meteen je favo smaakje eraan mits je een lekkere whey pro hebt?
ik vindt het juist wel fijn dat ie dik is want sommige zijn weer heel dun en als ik er dan siroop en zoetstof bij doe dan wordt het weer te waterig....

nah als je het zo uit het bakje wil eten zoals het volgens mij toch bedoeld is is het echt niet te kanen. ik heb er al kotsneigingen van gehad en dat heb ik niet gauw. ik kreeg die dikke drap gewoon niet door mijn keel maar ik zal het eens op jouw manieren proberen naomi :)

• Topic Starter Topic Starter
nah als je het zo uit het bakje wil eten zoals het volgens mij toch bedoeld is is het echt niet te kanen. ik heb er al kotsneigingen van gehad en dat heb ik niet gauw. ik kreeg die dikke drap gewoon niet door mijn keel maar ik zal het eens op jouw manieren proberen naomi :)

ja moet je echt proberen dat maakt het kwark eten echt lekker geloof me;)

dit verdient weer een upje, want wat herken ik dit toch.
deze kwark zit stamp vol met eiwitten maar is zo ranzig.
heb dat met die appelsiroop en kaneel al geprobeerd.
heeft iemand nog meer suggesties..
bvd.

greetz crafter

bvd.

greetz crafter

Hehe :D

Gewoon van een ander merk halen, die van de aldi krijg ik niet binnen, de anderen lepel ik zo leeg

bvd.

greetz crafter

Man je moet niet klagen. Dit topic ging over ranzige aldi kwark. Ze hebben de ranzige alweer vervangen voor de overheerlijke die ze ervoor hadden.

greetz ivo

Terug
Naar boven