Fitness Seller

kwark bij de aldi

Bezoekers in dit topic

Dan houd ik het toch maar bij de kwark van de aldi, niet duur en redelijk wat eiwitten.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om 500g naar binnen te scheppen savonds, houdt het daarom voorlopig bij 250.
 
ik heb altijd van de plus, 1 bak van 450 gram van het merk Melkan (groene bak). Daar zit 9,5 gram eiwit in per 100 gram kwark... ohjah en kost dacht ik 89 cent per bak ofzo...

ik ga die van de aldi denk ik ook maar eens proberen!
 
Iemand hier die voorheen ( of nog steeds ) de magere kwark van de Lidl heeft/had?
Ik heb een tijd niet gehaald en ging net langs de Lidl, maar ze hadden het niet meer?
Alleen van die zooi met fruit erdoor en maar 6,7gr eiwit ongeveer.
 
Van bij de Aldi, Milsa kwark 11.2gr eiwitten/100gr :)
 
De Aldi in België heeft deels weer andere producten in het assortiment dan in Nederland.
 
Iemand hier die voorheen ( of nog steeds ) de magere kwark van de Lidl heeft/had?
Ik heb een tijd niet gehaald en ging net langs de Lidl, maar ze hadden het niet meer?
Alleen van die zooi met fruit erdoor en maar 6,7gr eiwit ongeveer.
ff off topic: Wie is dat monster op je display?:eek:
 
Iemand hier die voorheen ( of nog steeds ) de magere kwark van de Lidl heeft/had?
Ik heb een tijd niet gehaald en ging net langs de Lidl, maar ze hadden het niet meer?
Alleen van die zooi met fruit erdoor en maar 6,7gr eiwit ongeveer.

Klopt daar hebben ze alleen nog maar van die zooi idd.

OT:

Eet naast de Jogging van Aldi, nu ook vaak de kwark De zaanse hoeve van de AH. Daar zit 9,0 gram eiwit in per 100 gram en kost maar 0,65 cent.
 
Ik heb nu de kwark van het merk Milsa (11.2 eiwitten, 3.6 koolhydr en 0.6 vet ofzoiets).
 
En echt wel lekker... niet zo'n slappe drab die je amper binnen krijgt. 's Middags eet ik die met wat gemixt fruit, heeerlijk :D
 
Waar haal je die? en hoeveel kost het?
 
0,45 euro in de Aldi, toch in België ;)
 
Ik vond de kwark bij de aldi beetje vaag. Leek bijna alsof ik een pot mayo naar binnen aan het werken was. Maar kan aan mij liggen. was gewoon de magere kwark
 
Nog altijd jogging van Aldi. 10,35 eiwitten en 2,5 koolyss
 
Zijn die joggings nu echt kwark.

Aldi heeft wel kwark zo heel dikke.
Maar die joggings bezie ik niet echt als kwark.
Vind het ook niet smaken als welke kwark ik dan ook al gegeten heb.
 
Back
Naar boven