AndroidHealthClinic

kwark bij de aldi

Bezoekers in dit topic

Man je moet niet klagen. Dit topic ging over ranzige aldi kwark. Ze hebben de ranzige alweer vervangen voor de overheerlijke die ze ervoor hadden.

greetz ivo


ow ja joh nou ik heb hier toevallig de magere kwark voor me staan van jogging. en daar ging dit over, dusssssss wie klaagt er nou????????
 
Ik koop kwark bij c1000 gewoon omdat het dicht bij huis is. er zit 7% eiwit in. maar ik ga denk ik zeker vanavond een keer naar Aldi fietsen en daar een hele doos meenemen:D. Heeft iemand bij LidL Cottage Cheese gekocht. het is namelijk erg lekker en er zit maar het liefst zo'n 13% eiwit in. Ik raad je aan om de magere variant proberen :meal:

Yama
 
ik eet het gewoon op zonder nadenken :D
 
De truk is gewoon om een beetje honger over te houden voor 's avonds en dan vreten die kwark:p;)
 
k heb dus zitten kijken bij de Aldi...en enige Magere kwark, en OOK van joggin die ze bij mij hadden, was nog zo een ronde bak..met 8.9gr eiwit
 
k heb dus zitten kijken bij de Aldi...en enige Magere kwark, en OOK van joggin die ze bij mij hadden, was nog zo een ronde bak..met 8.9gr eiwit

Magere verse kwark ALDI 11.2 gram van MILSA :D
 
dan hebben wij die gewoon niet hier...ik heb echt goed gekeken, en er is maar 1 soort magere kwark en dat is die joggin met 8.9gr

VERS zeg je trouwens...staat die ook ergens anders als de rest vd zuivel?? nee toch?
 
dan hebben wij die gewoon niet hier...ik heb echt goed gekeken, en er is maar 1 soort magere kwark en dat is die joggin met 8.9gr

VERS zeg je trouwens...staat die ook ergens anders als de rest vd zuivel?? nee toch?

Weet ik ni heb men moeder achter die kwark gestuurd en zij kwam met die KWARK van MILSA af dusja...
 
De jogging van onze aldi is maar 7.9gr eiwit. :(
 
Bij Aldi of Lidl kun je Cottage cheese kopen waar maar het liefst 13% eiwit in zit. ik eet het altijd met suiker. voor het nuttigen met suiker mengen, vervolgels moet je de suiker ongeveer 45 min goed laten intrekken zodat het wat vloeibaar wordt, dan nog een keer goed mengen:brew: met een lepen en klaar is kees, eet smakelijk:nanner:

Yama
 
je kan oko gewoon zoetstof erin gooien...stuk beter , mengt METEEN en is lekkerder (door het beter mengt)
 
Ik heb 500 gram van Almhoff ofzo en er zit ongv. 15 gram eiwitten in... 1,97 per pak...
Het is duur(Het is veel 500 gram)...
 
heb me juist weest halen (v milsa)
idd, veel eiwit per 100gr
wel vaste, zware structuur om te eten..
prijs is ook ok..:cool:
 
Beste Naomi,

ik ga je een prive bericht sturen. Wilde wat vragen ;-)
 
Toevallig ben ik net ook bij de aldi geweest voor magere kwark. Ik heb alleen die van jogging zien staan met 8,9 gram eiwit. Dit kan meer zou ik denken?
Weet iemand toevallig een winkel waar je kwark kunt halen met meer eiwitten, het liefst bij de aldi of c1000 want die zitten hier in de buurt.
Volgens mij hebben ze hier ook geen kwark van het merk milsani, niet gezien iig.
 
Toevallig ben ik net ook bij de aldi geweest voor magere kwark. Ik heb alleen die van jogging zien staan met 8,9 gram eiwit. Dit kan meer zou ik denken?
Weet iemand toevallig een winkel waar je kwark kunt halen met meer eiwitten, het liefst bij de aldi of c1000 want die zitten hier in de buurt.
Volgens mij hebben ze hier ook geen kwark van het merk milsani, niet gezien iig.

same request here!
 
Verders heb je eigenlijk alleen nog maar van de AH, (10gr EW) die opzich nog betaalbaar is (1,10 euro?). Als je voor Almhof gaat bij de C1000 ofzo, dan kan je net zo goed een pot casseine (night) protein bestellen.

Zelf zou ik tevreden zijn met een bak met ~45gr eiwitten.
 
Back
Naar boven