Fitness Seller

Kwark en proteine shake voor het slapengaan?

Want? Hij stelt in mijn ogen een vraag die idd vrij eenvoudig is, maar hij weet het niet. Dus wie ben jij of iemand anders om daar over te zeuren, geef dan gewoon direct informatie waar iemand wat aan heeft.

:roflol: wat denk je nou? :roflol: als hij een beetje gaat schelden? :roflol:

Lickety-split, is dat lekker?:P
En krijg je dan geen rare drap ofzo, want kwark met casseine proteine mengen, blijft het toch erg stevig? doe je het dan in een mixer of gebruik je gewoon een shakebeker? En dat olijfolie, is dat handig om in te nemen voor het slapen? Vooral vetten toch? wel goede natuurlijk, maar kan je dat niet beter nemen gedurende dag,

Kwark eet ik zo uit het bakje. Casseine shake, met olijfolie en water drink ik erbij.

Voor je vetten kun je gaan voor olijfolie, alleen is dit vooral omega 9. Omega 3 halen mensen vaak te weinig uit hun voeding en is eigenlijk interessanter. Daarvoor zijn er betere bronnen bijv walnoten en visolie. Dat neem ik ook overdag.

Maar olijfolie is ook goed voor je. Ik neem het door mn shake voor het slapen gaan omdat vetten de opname van eiwit nog wat verder vertragen. Wat prima is want in je slaap eet je lang genoeg niet.

want eiwitten werken toch beter in samenwerking met koolhydraten? Verbeter me als ik onzin uitkraam:P

Onzin ;) Maar volgens mij bedoel je de ideale voeding na de training. Snelle suikers/kh + snelle whey eiwit.

Is dat Marcus Ruhl op je avator? :thumbup:

En, die shakes zijn echt niet lekker gewoon:P Water of melk, doesn't matter.
En ik zal morgen even kwark met proteine shake proberen:thumbs:

andere shakes kopen dan, die vanille protein80 En whey shakes van XXL zijn vet lekker (met melk he) met water zijn ze te doen, niet vies ofzo, maar lekker is wat anders :P

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee man gewoon in een shakebeker doen en schudden en daarna proberen op te drinken :roflol:

En olijfolie, of pindakaas, of noten of whatever voor het slapen gaan innemen samen met je kwark of caseïne poeder of beide is juist goed want je lichaam krijgt de hele nacht niets binnen en de vetten vertragen de opname van eiwitten waardoor je een langzamere afgifte krijgt van eiwitten gedurende de nacht...

ahhh thanks:meal:
Ik gooi er wel wat olijfolie doorheen volgende keer:D

andere shakes kopen dan, die vanille protein80 En whey shakes van XXL zijn vet lekker (met melk he) met water zijn ze te doen, niet vies ofzo, maar lekker is wat anders :P

Ik heb net nieuwe shakes moet ik nieuwe kopen:sad:
Naa, smaak boeit me niet, het gaat me om de werking:wl:
Ik hou het nog even bij deze dosis:P gewoon melk erbij.
Hardcore toch:o

Is een rapper, of jij hem aantrekkelijk vind is aan jou :D

ahahahaha:roflol:
Omega 3 haal ik uit tonijn, eet heel blikje op, zal wel genoeg zijn of neit:rolleyes:

@lickety: jep marcus ruhl! me held:P
Ik nuttig weer heel wat informatie uit deze topic, thanks voor alles guys, nogmaals!

ps: sorry voor spam:P

Wat omega 3 vetten betrefd, ik eet ook veel boter:rolleyes:
Ik zal wel even kijken voor lijnzaadolie en vette vis.:thumbs:

Terug
Naar boven