Fitness Seller

KwarkMixer's log: The story continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Haar gezicht lijkt van plastic, maar haar handen zijn vrij realistisch. t**ten zijn wel obviously fake. :D Eerste vrouw die op haar rug kan liggen met ronde naturel t**ten krijgt van mij een nobelprijs. :thumbup:

Ah, de woorden van een siliconen kenner! En maar roepen: "Nee hoor, ik ben met haar omdat ze zo lief is" :roflol:

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Tot zover deze analyse...

Conclusie: geil wijf met lekker eten? Meid om op te vreten? :p

WAHAHAHAHA je bent scherp Dwarf!

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

je mag gewoon 1 keer per week een junkmaaltijd nemen hoor.

1 junkmaaltijd.... Jemig Daan.... ik verstook dan al 2000Kcal door erover na te denken wat dat dan mag wezen wahahahah

haha nee dat moet je nooit doen trouwens hehe

Hoe vond jij het trouwens Daan? Ik hoorde dat Harry en René nog uit de kleren waren gegaan? :eek: ik zit in de eerste ploeg, en dat was 's ochtends al om half elf... waren ze toen zeker nog een bietje te sjaggie voor wahahaha

wat train je eigenlijk weinig ?

Hoe vond jij het trouwens Daan? Ik hoorde dat Harry en René nog uit de kleren waren gegaan? :eek: ik zit in de eerste ploeg, en dat was 's ochtends al om half elf... waren ze toen zeker nog een bietje te sjaggie voor wahahaha

Ja prima. Nee hoor zijn niet uit de kleren gegaan, hoezo? Rene en ik trainen op dezelfde sportschool, dus zie hem regelmatig naakt, hij doucht graag met mij

wat train je eigenlijk weinig ?

Hij traint vast genoeg maar logt niet alles ;)

Alweer hersteld van ziek zijn kwarkmans?

Dat dus :D

Ja ben gelukkig weer beter, alleen nog wat keelpijn... verders alles OK

Was van het weekend bij mijn zus, website bouwen voor haar bedrijf...pffff ik kan geen computers meer zien :eek:

Vanavond weer trainen. 2e week is nu begonnen, en dit keer wordt er 4x getraind en 1 x cardio gedaan...Na volgende week breekt de pl**ris los!

Ook ga ik vanaf volgende week wat stricter loggen... dan is de meeste drukte weer geweest

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Ja prima. Nee hoor zijn niet uit de kleren gegaan, hoezo? Rene en ik trainen op dezelfde sportschool, dus zie hem regelmatig naakt, hij doucht graag met mij

:roflol: ik wil het niet weten hahahah

Nou, Leroy (train maat van me) schijnt zoiets te hebben gelezen in een draadje over de FLEX challenge op BR...

goeie gym trouwens?

Dat dus :D

Ja ben gelukkig weer beter, alleen nog wat keelpijn... verders alles OK

Was van het weekend bij mijn zus, website bouwen voor haar bedrijf...pffff ik kan geen computers meer zien :eek:

Vanavond weer trainen. 2e week is nu begonnen, en dit keer wordt er 4x getraind en 1 x cardio gedaan...Na volgende week breekt de pl**ris los!

Ook ga ik vanaf volgende week wat stricter loggen... dan is de meeste drukte weer geweest

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

:roflol: ik wil het niet weten hahahah

Nou, Leroy (train maat van me) schijnt zoiets te hebben gelezen in een draadje over de FLEX challenge op BR...

goeie gym trouwens?

ja lekkere gym, dumbbells tot 70 kg en dat voor 25 euro

Ik heb het nog steeds erg druk... pfff, ik kom uren te kort en slaap ook maar 6 uur per nacht. Komt nog bij dat mijn moeder het weekend haar pols heeft gebroken, dus dat brengt extra zorg met zich mee....

. Eindelijk word er fatsoenlijk getraind. Vanaf deze week ziet het schema er een stuk aantrekkelijker uit, krachtfase is begonnen.
Was het eigenlijk de bedoeling dat we nu in week 3 langzaam het aantal oefeningen en de intensiteit gaan opvoeren, maar ik ben meteen maar met week 5 begonnen want anders verlies ik teveel kracht, en dat lijkt mij niet de bedoeling van uitgerekend een krachtfase.

Voeding gaat deze week omhoog naar 3800Kcal. Zal tijd worden ook!

Even wat start data:

Lengte: 1.79
Gewicht: 94kg
Vet: 11,7%
VVM: 81,6kg

Getraind gisteren:
BORST, RUG, ONDERRUG

incline db press, 4 sets, 12 reps
db press, 4 sets, 12 reps
cable cross, 4 sets, 12 reps
smith press (wie heeft dit verzonnen???) hebben geen smith dus vervangen voor dippen
4 sets, 12 reps

T-Bar, 4 sets, 12 reps
pull down reverse grip, 4 sets, 12 reps
pull down conv., 4 sets, 12 reps
pull down close grip, 4 sets, 12 reps
hyper extensions, 4 sets, 12 reps

Rust tussen sets: 90 sec.
intensiteit: * 80%
Duur training: 90 min.

Het is wennen, maar wel lekker. Er zitten wel wat vage dingen, waarom zoveel pulldown en waarom smith pressen? Heb al 2 press oefeningen gehad...
Ik zal het eens aan René voorleggen...

Vreten gaat in ieder geval lekker, eindelijk mag ik wat meer hebben!

Op de kwarkpod:

Love is Darkness

sterkte met je ma;)
mooi dat je de trainingen lekker vind :)

Training van gisteren

(normaal gesproken zou ik benen gaan doen, maar mijn trainingmaat was nog niet helemaal hersteld, dus hebben we de training van donderdag gedaan)

Cable curl, 4 sets, 12 reps
concentratiion curl, 4 sets, 12 reps
incline db curl, 4 sets, 12 reps
triceps push down, 4 sets, 12 reps
rope extensions, 4 sets, 12 reps
cable kickback, 4 sets, 12 reps

extra:
machine crunches, 4 sets, 12 reps

He Kwark, hoe sta je erbij deze tijd? Laatste foto's zijn van Juli, tijd voor een update. Wellicht na die krachtfase van je.

> intensiteit: * 80%

Betekent dat 4x12 x 80% van je 1RM bij alle oefeningen?

Wat is nu de opbouw van je schema? De oefeningen geloof ik wel maar ik ben geinteresseerd in de opbouw van intensiteit over de weken heen, fases e.d.

He Kwark, hoe sta je erbij deze tijd? Laatste foto's zijn van Juli, tijd voor een update. Wellicht na die krachtfase van je.

> intensiteit: * 80%

Betekent dat 4x12 x 80% van je 1RM bij alle oefeningen?

Wat is nu de opbouw van je schema? De oefeningen geloof ik wel maar ik ben geinteresseerd in de opbouw van intensiteit over de weken heen, fases e.d.

Gozer! Dat is een tijd geleden! Hoe sta ik er bij... sja, niet erg veel massa gewonnen, maar wel een veel betere conditionering. Vergeleken met een jaar geleden sta ik op vrijwel hetzelfde gewicht, maar ben wel zeker zo'n 6-7% droger, en veel harder. De verhoudingen beginnen ook meer te kloppen.

Hoewel ik natuurlijk een breed middel blijf houden, is ook dat sterk verbeterd. Update pics komen eraan, ik wacht even tot de laatste acne verdwenen is. Door de vorige kuur (met deca) kreeg ik echt extreme last van acne. Deca is dus duidelijk een stof die ik niet kan hebben...
Nadeel met deca is, dat het zeker 7-8 maanden in je systeem blijft zitten en dat wordt hoofdzakelijk veroorzaakt door het feit dat het zich ophoopt in je lichaamsvet. Ook bij het verbranden van die vetmassa komt dus nog werkzame stof vrij... Daarom duurde het vrij lang voor de acne begon af te nemen.

Het betekent inderdaad dat dit 4x12 is bij 80%, en dat geldt voor alle oefeningen. Was ik voorheen geneigd langzaam op te bouwen en de laatste set allout te gaan, nu probeer ik zoveel mogelijk alle sets 80% te belasten.

Over de fases is nog niet veel bekend, dat wordt per 5 weken bekend gemaakt tijdens de meetings.
Wel kan ik van de eerste fase het schema posten, dat zal ik later vandaag ff in een pdf'je online zetten.

Geven ze je ook de oefeningen? Want ik snap niet wat het nut is om 4 van de 6 oefeningen met kabels te doen..

Geven ze je ook de oefeningen? Want ik snap niet wat het nut is om 4 van de 6 oefeningen met kabels te doen..

Ja, ze geven een kompleet schema.

Het feit dat er veel kabel oefeningen worden gebruikt zegt niets over het effect van de oefening of de kwaliteit van de training.
Het gaat erom wat de oefening doet, niet om de methode die je gebruikt om dat te bereiken.

Thanks Kwark. Ben benieuwd naar het PDFje. En uiteraard naar de foto's zodra je krentenbrood is verdwenen. FYI, ben zelf nog altijd bezig, zij het wat on maintenance. Heb door omstandigheden wat kilootjes moeten laten gaan, maar dat heeft zich gelukkig vnl. vertaald in lager BF (zandloper taille). Bank begint weer beetje te komen (na schouder en elleboog ellende door klein ongelukje). Heup blijft zeuren, maar ik heb inmiddels de bench squats en front-barbell lunges uitgevonden (die laatste kan ik je aanraden), wellicht biedt dat uitkomst. Mocht je jezelf in een wilde bui vergrijpen aan die lunges: bij mij is die mind-muscle connectie hierbij erg van belang. Zorg ervoor dat de concentratie ligt op het voorste been, het achterste is slechts voor de balans. Dit kun je forceren door goed rechtop te blijven staan, vandaar ook de front barbell. Zo leg je de concentratie ook gelijk op het been ipv. de onderrug, want ook met lunges kun je dat flink verleggen net als bij squats. Verder de BB methode hanteren; rustig zakken en daarbij spanning houden op het been, spanning goed aanvoelen.

Ja, ze geven een kompleet schema.

Het feit dat er veel kabel oefeningen worden gebruikt zegt niets over het effect van de oefening of de kwaliteit van de training.
Het gaat erom wat de oefening doet, niet om de methode die je gebruikt om dat te bereiken.
Dat klopt, alleen lijkt het me dat oefeningen als dips, skullcrushers en close grip banken meer voor je triceps doen dan kickback, rope extension en pushdown.

Dat klopt, alleen lijkt het me dat oefeningen als dips, skullcrushers en close grip banken meer voor je triceps doen dan kickback, rope extension en pushdown.
Wanneer je een jaar lang met iemand gaat trainen dan is juist opbouwen met kabels wel lekker, en knallen 'los'. Ik gok er op dat dat losse binnenkort komt (komende maandschema of later).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven