MuscleMeat

KwarkMixer's log: The story continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toen was de challenge nog niet begonnen.
Dan nog, het is een krachtfase. 3 Kabel oefeningen voor triceps lijkt me nou niet echt iets voor kracht.

Ga er verder niet meer op in, die gasten die die schema's maken zullen vast wel weten wat ze doen. Snap het nut er alleen niet helemaal van, that's all.

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer je een jaar lang met iemand gaat trainen dan is juist opbouwen met kabels wel lekker, en knallen 'los'. Ik gok er op dat dat losse binnenkort komt (komende maandschema of later).

Los is niet per definitie beter, maar er zal ongetwijfeld nog veel gaan veranderen, krijg elke 5 weken een nieuw schema dus....

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Thanks Kwark. Ben benieuwd naar het PDFje. En uiteraard naar de foto's zodra je krentenbrood is verdwenen. FYI, ben zelf nog altijd bezig, zij het wat on maintenance. Heb door omstandigheden wat kilootjes moeten laten gaan, maar dat heeft zich gelukkig vnl. vertaald in lager BF (zandloper taille). Bank begint weer beetje te komen (na schouder en elleboog ellende door klein ongelukje). Heup blijft zeuren, maar ik heb inmiddels de bench squats en front-barbell lunges uitgevonden (die laatste kan ik je aanraden), wellicht biedt dat uitkomst. Mocht je jezelf in een wilde bui vergrijpen aan die lunges: bij mij is die mind-muscle connectie hierbij erg van belang. Zorg ervoor dat de concentratie ligt op het voorste been, het achterste is slechts voor de balans. Dit kun je forceren door goed rechtop te blijven staan, vandaar ook de front barbell. Zo leg je de concentratie ook gelijk op het been ipv. de onderrug, want ook met lunges kun je dat flink verleggen net als bij squats. Verder de BB methode hanteren; rustig zakken en daarbij spanning houden op het been, spanning goed aanvoelen.

Gast, hoe flik je het toch om zoveel pech te hebben man?
Maar je bent wel weer rustig aan begonnen begrijp ik... dat je taille beter is, is natuurlijk top! Jij hebt net als ik een breed middel (terwijl je echt enorm brede schouders hebt) maja, met zo'n taille komt het er niet uit eh?

Gaat hier gelukkig ook een stuk beter. Alleen al de melk in de ban deed wonderen!

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

En bedankt voor de tip Paljas!

Goed om hier weer trainingen te zien Kwark :D

Breed middel heb ik ook, niets mis mee. Gewoon extra rug kweken om te compenseren en er juist massief uit te zien :D

ja maar ik kweek al zoveel rug :D

Sja, zo huge zal die van mij wel nooit worden wahahaha
(maar alles wat in de buurt komt is mooi lol)

Gast, hoe flik je het toch om zoveel pech te hebben man?

Gaat hier gelukkig ook een stuk beter. Alleen al de melk in de ban deed wonderen!
Och het valt allemaal wel mee hoor. Ik ben eigenlijk best tevreden, heb niet dezelfde ambities als jij. Ik zou alleen nog erg graag wat massa op de benen kweken.

V.w.b. melk, dan zul je wel net als ik licht overgevoelig zijn voor melkproducten, gaat je buik opzetten, is geen vet, maar gewoon bloated.

PS: dat plaatje... nou dat noem ik dus te veel rug ;).

abbooo :D

Training van gisteren

squat, 4 sets, 10 reps
leg press, 4 sets, 12 reps
lunges 4 sets, 12 reps
leg extension, 4 sets, 12 reps
stifflegged deadlift, 4 sets, 10 reps
zittende leg curl, 4 sets, 12 reps
liggende leg curl, 4 sets, 12 reps
kuiten machine, 8 sets, 20 reps

Training ging moeizaam, hier en daar een "opleving" door het uitputtende karakter van de training voelde ik me te moe een voldaan gevoel te hebben. Tempo zat er lang niet altijd even lekker in, hoewel sommige oefeningen echt wel vlot gingen.
De nacht ervoor ook niet bijster goed geslapen, denk dat dat ook wel een rol van betekenis heeft gespeeld. Eten gaat eigenlijk altijd prima.Helemaal nu ik meer tijd neem mij goed voor te bereiden.
Aan het einde van de training was ik kompleet dood. En heb nu ook heerlijk geslapen!

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

Och het valt allemaal wel mee hoor. Ik ben eigenlijk best tevreden, heb niet dezelfde ambities als jij. Ik zou alleen nog erg graag wat massa op de benen kweken.

V.w.b. melk, dan zul je wel net als ik licht overgevoelig zijn voor melkproducten, gaat je buik opzetten, is geen vet, maar gewoon bloated.

PS: dat plaatje... nou dat noem ik dus te veel rug ;).

Licht overgevoelig? Een zwangere vrouw is jaloers op mijn pens als ik 2 liter melk per dag drink wahahahah
Melk is leuk als je wil bulken of een PL'er bent, maar de melkzuur zet om in suiker, en de lactose frustreert de opname van eiwitten en veroorzaakt bij overgevoeligheid voor maag en darmbezwaren + de pens... Daarnaast is het gewoon een regelrechte dikmaker.
Dus nee, voor een bodybuilder is het een nachtmerrie. En helemaal een met lactose intolerantie.

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Welcome back, Tijmpie ;)

Damn bro.. Dat is een intensief benen schema, kan me voorstellen dat je kapot bent daarvan.

Wat zijn je doelen voor de Flex club? Op hoeveel kg en vp wil je uitkomen?

Nieuw contract getekend met mijn werkgever.... hmmmm...

...passage uit contract:

5.3 Indien werknemer buitensporig afwezig is (te beoordelen door werkgever) door
blessures of ziekte, verbandhoudende met zijn sport, dan is dit reden voor
onmiddellijke ontbinding van de arbeidsovereenkomst. Met buitensporig wordt bedoeld langer dan een week of meerdere keren in een kort tijdsbestek. Verbandhoudend met de sport betekent alles wat te maken heeft met body building cq. fitness, zoals fysieke blessures of ziekte als gevolg van de training, eetpatroon, fysieke inspanning,
medicijnen en/of supplementen.

...zucht... arbeidsvoorwaarden zijn een b*ch :(

lekker intensieve benen hoor :thumbs:
Grote kans dat het een rol heeft gespeeld als je niet helemaal uitgerust bent

hahahah die arbeidsvoorwaarde xD

Nieuw contract getekend met mijn werkgever.... hmmmm...

...passage uit contract:

5.3 Indien werknemer buitensporig afwezig is (te beoordelen door werkgever) door
blessures of ziekte, verbandhoudende met zijn sport, dan is dit reden voor
onmiddellijke ontbinding van de arbeidsovereenkomst. Met buitensporig wordt bedoeld langer dan een week of meerdere keren in een kort tijdsbestek. Verbandhoudend met de sport betekent alles wat te maken heeft met body building cq. fitness, zoals fysieke blessures of ziekte als gevolg van de training, eetpatroon, fysieke inspanning,
medicijnen en/of supplementen.

...zucht... arbeidsvoorwaarden zijn een b*ch :(
Roid rage included? :roflol:

is AAS advies trouwens onderdeel van de coaching van de Flex Challenge Chris?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven