Training van gisteren
squat, 4 sets, 10 reps
leg press, 4 sets, 12 reps
lunges 4 sets, 12 reps
leg extension, 4 sets, 12 reps
stifflegged deadlift, 4 sets, 10 reps
zittende leg curl, 4 sets, 12 reps
liggende leg curl, 4 sets, 12 reps
kuiten machine, 8 sets, 20 reps
Training ging moeizaam, hier en daar een "opleving" door het uitputtende karakter van de training voelde ik me te moe een voldaan gevoel te hebben. Tempo zat er lang niet altijd even lekker in, hoewel sommige oefeningen echt wel vlot gingen.
De nacht ervoor ook niet bijster goed geslapen, denk dat dat ook wel een rol van betekenis heeft gespeeld. Eten gaat eigenlijk altijd prima.Helemaal nu ik meer tijd neem mij goed voor te bereiden.
Aan het einde van de training was ik kompleet dood. En heb nu ook heerlijk geslapen!
---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------
Och het valt allemaal wel mee hoor. Ik ben eigenlijk best tevreden, heb niet dezelfde ambities als jij. Ik zou alleen nog erg graag wat massa op de benen kweken.
V.w.b. melk, dan zul je wel net als ik licht overgevoelig zijn voor melkproducten, gaat je buik opzetten, is geen vet, maar gewoon bloated.
PS: dat plaatje... nou dat noem ik dus te veel rug

.
Licht overgevoelig? Een zwangere vrouw is jaloers op mijn pens als ik 2 liter melk per dag drink wahahahah
Melk is leuk als je wil bulken of een PL'er bent, maar de melkzuur zet om in suiker, en de lactose frustreert de opname van eiwitten en veroorzaakt bij overgevoeligheid voor maag en darmbezwaren + de pens... Daarnaast is het gewoon een regelrechte dikmaker.
Dus nee, voor een bodybuilder is het een nachtmerrie. En helemaal een met lactose intolerantie.
---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------
abbooo
Welcome back, Tijmpie