MuscleMeat

KwarkMixer's log: The story continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo, iedereen de beste wensen, ik ben ruim een week uitgeschakeld geweest en heb sinds mijn schooltijd niet meer zo zwaar de griep gehad. Vandaag maak ik de trieste balans op: ik ben ruim 5 kilo kwijt door niet/slecht kunnen eten en overgeven.

Pas vandaag ben ik weer aan het werk, en als het goed gaat ga ik morgen weer rustig aan trainen... Lekker begin van het nieuwe jaar zal ik maar zeggen...maar goed. Ik heb het weer overleefd.

Nog een paar dagen en ik reis af naar Veldhoven voor de eerste meeting in het kader van de FLEX challenge...

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Lees ik hier trainingsmeet! Waar, wanneer, hoelaat?;)?

Haha you got that right!
Datum, tijd, plaats etc. staat allemaal nog niet vast maar leuk als je er ook bij bent :)

Misschien ff een apart topic openen zodat we kunnen afstemmen? Misschien kan ik wel wat regelen zodat we ergens gratis kunnen trainen?

eerste logje dat ik ga volgen ziet er interessant uit :)

eerste logje dat ik ga volgen ziet er interessant uit :)
Weet waar je aan begint :D
Geen SLAAP?????? Bodybuilding barbaar!! We moeten juist een uurtje extra er tussen plakken voor die extra gains

:)
Sliep vannacht pas om half 7 ivm studie/werk dus dat geen slaap in Osdorp klopt helemaal :roflol:
Zo, iedereen de beste wensen, ik ben ruim een week uitgeschakeld geweest en heb sinds mijn schooltijd niet meer zo zwaar de griep gehad. Vandaag maak ik de trieste balans op: ik ben ruim 5 kilo kwijt door niet/slecht kunnen eten en overgeven.

Pas vandaag ben ik weer aan het werk, en als het goed gaat ga ik morgen weer rustig aan trainen... Lekker begin van het nieuwe jaar zal ik maar zeggen...maar goed. Ik heb het weer overleefd.

Nog een paar dagen en ik reis af naar Veldhoven voor de eerste meeting in het kader van de FLEX challenge...

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Misschien ff een apart topic openen zodat we kunnen afstemmen? Misschien kan ik wel wat regelen zodat we ergens gratis kunnen trainen?
Klote van je ziek zijn maar vooral verlies van je gains Kwarkmans, je zit/zat nog in je kuur toch?

Nog getraind kwarkmans?

Gisteren avond voor het eerst weer sinds de griep. Nou, dat viel vies tegen.
Kep wat borst, schouders en triceps gedaan, maar de training ging dusdanig dat ik het niet eens de moeite waard vind het te posten, beschamend slecht!!

Maja, ben toch weer geweest, vanavond staan de benen op het programma.

Met het verlies viel het wel redelijk mee: De weegschaal gaf 94kg aan, dus de schade is beperkt gebleven...

Eten gaat weer redelijk normaal, moet alleen weer beetje in de vaste routine komen.

Morgen is het zover dat ik naar Veldhoven ga voor de eerste meeting voor de FLEX challenge, ik ben benieuwd!!!

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Ik haak af.

Niet slapen totdat ik in Osdorp ben geweest (trainen) :p
Was dinsdag... :)

Heh wat jammer.... leek me nou zo leuk jou ook eens te ontmoeten!

Nou suc6 dan maar Kwark! Benen wordt een zware dobber na zo'n ziekte week!

Frituren maar!:fire:

Happy de Peppy Kwark.

Nou suc6 dan maar Kwark! Benen wordt een zware dobber na zo'n ziekte week!

Frituren maar!:fire:

Nou, dat viel goed tegen ja. Maar was wel weer ff lekker om lunges te doen, God, wat was dat lang geleden dat ik die weer eens had gedaan :p

Inmiddels steeds meer Porter! Gisteren naar de eerste FLEX challenge meeting geweest! En het was zooooooo tof!

Hoe ist met jou ouwe reus?

Ik was gisteren al vroeg op, uitslapen kan ik sowieso niet, mijn biologische klok wekt mij altijd om 6:00 uur. Ik stond op en nam mijn ontbijt enzo... langzaamaan nadert dan het moment dat ik dan eindelijk inhoudelijk te weten kom waar die FLEX challenge nou helemaal om draait.

Er zijn 30 deelnemers, verdeelt over 3 groepen van 10. Het is de bedoeling dat wij om de 6 weken naar Veldhoven afreizen om de status en progressie te bekijken, en waar nodig (individueel) bij te schaven.

Wij gaan werken in fases, de eerste is de voorbereidingsfase, hier stelt het trainen en eten nog niet veel voor, en is vooral bedoeld om de "tellers op 0" te zetten: uitrusten, blessurevrij zijn etc.
Het trainschema voor de komende tijd lijkt fullbody te zijn, en is de eerste week 2x trainen, de tweede week 4x en gaat langzaam naar 5x per week trainen.

Over mijn vet percentage was ik erg blij (dank zij de flinke griep hahaha) 12%! Niks kwarkpens, zelfs de breedte van mijn taille vind ik acceptabel! Bij de weging was ik 91,5kg, maar ik was kort daarvoor net 2x naar de plee geweest en ik had ook niet veel gegeten. Inmiddels is dat alweer 94kg. Ik ben over mijn "begin stats" dik tevreden!

Eenmaal aanwezig bleken er een paar mensen niet te zijn... plankenkoorts? :p
Er zaten best een paar buffels bij zeg... damn...Er doen trouwens ook een paar dames mee, al zaten die in de andere groepen.
Eindelijk dan Harry en René in levende lijve gezien. René gaat eigenlijk vooral over de voeding en Harry over de training routine. Het zijn super toffe gasten met veel kennis (en ervaring!) dus ik denk wel in goede handen te zijn.
Na een uur of 2 was het al gebeurt, mijn persoonlijke voeding schema gekregen. Vet en gewicht gemeten en een start foto laten maken.

Als ik even naar mijn voedingsschema kijk, is er geen smokkelen meer bij, het wordt een strak regime, lees: afzien dus! Geen sausjes meer over de pasta, geen suiker meer in de koffie en alleen maar light zooi qua frisdranken...

Morgen gaat de eerste dag in, wish me luck........ :angstig:

Wish you luck? Zo eet ik al TIJDEN!

Sterkte dan maar Kwarkmans! :p

Good luck Kwarkmans! Krijgen we die nul-foto ook nog te zien binnenkort?

(ik zou niet zo strak kunnen en willen eten :p )

klinkt tof :) veel succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven