- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik weet ook alles, ben blij dat jij dat nu ook inziet! hihi
HAHAHAHAH ik kom niet meer bij Daan lol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet ook alles, ben blij dat jij dat nu ook inziet! hihi
Irritant ventje die Daan.
Verder still going strong Chris.

)Tja iemand die post dat je van fruit vet gaat aanzetten neem ik niet serieus meer...sorry.

Lig nog lekker lui in mijn mandje... heerlijk uitrusten en groeien... loop nu wel beete achter met eten zegsnel maar ff koken en dan weer lekker pitten hehehe

je snapt er niks van. Het gaat er gewoon om dat als een wernemer vaak ongeoorloofd ziek is, dit op je functioneren wordt getrokken. En ongeoorloofd is wanneer je vaak ziek bent door sportblessures. Heel normaal is dat...ik ben zelf al jaren teamleider, dus vandaar even mijn reactie. Misschien dat je met je 19 jaar net een vak op school hebt gehad nu je met wet poortwachter komt, maar je hebt zo te horen weinig tot geen praktijkervaring.
En waarom zou ik niet gewoon mogen reageren op een onzinnige post en daar mijn mening over mogen geven? Je moet niet zo op je teentjes getrapt zijn en meteen reageren in de trant van daar heb je hem weer? Hoezo heb ik al vaker een discussie met je gehad dan?
Omdat je een irritante know-it-all bent. Een 30-jarige teamleider bij een prachtige non-profit organisatie komt het even vertellen. Te arrogant om open te staan voor kennis van iemand anders omdat er een leeftijdsverschil is. Een werknemer heeft een zorgplicht, stel dat Kwark een spier in zijn been gescheurd heeft en daardoor niet naar zijn werk kan. Als de werkgever vervolgens na een week doodleuk zegt; je bent ontslagen. Denk je serieus dat je kantonrechter zegt: "Oh, jo. Tuurlijk, hier heb je de ontbinding. Had die idioot maar niet moeten sporten!". Een werkgever moet aantoonbaar helpen aan het herstel, als Kwark deze hulp weigert dan is er een grondige ontslagreden.
Ik heb veel jurisprudentie door gelezen, maar iemand ontslagen na een week ziekte heb ik nog nooit gezien. Maar ik zal de casus eens voorleggen aan mijn docent. Doet Kwarkmixer fysiek belastend werk of zit die achter een bureau?
Zo kennen we je weerkan je nagaan hoe lui ik ben, die paar letters meer zijn zoooooo vermoeiend
wahahahah

Omdat je een irritante know-it-all bent. Een 30-jarige teamleider bij een prachtige non-profit organisatie komt het even vertellen. Te arrogant om open te staan voor kennis van iemand anders omdat er een leeftijdsverschil is. Een werknemer heeft een zorgplicht, stel dat Kwark een spier in zijn been gescheurd heeft en daardoor niet naar zijn werk kan. Als de werkgever vervolgens na een week doodleuk zegt; je bent ontslagen. Denk je serieus dat je kantonrechter zegt: "Oh, jo. Tuurlijk, hier heb je de ontbinding. Had die idioot maar niet moeten sporten!". Een werkgever moet aantoonbaar helpen aan het herstel, als Kwark deze hulp weigert dan is er een grondige ontslagreden.
Ik heb veel jurisprudentie door gelezen, maar iemand ontslagen na een week ziekte heb ik nog nooit gezien. Maar ik zal de casus eens voorleggen aan mijn docent. Doet Kwarkmixer fysiek belastend werk of zit die achter een bureau?
hahaha je hebt helemaal gelijk knul. Tuurlijk heeft die werkgever een zorgplicht...hoef je niet aan je docent te vragen, dat heb je al goed geleerd. Jij komt er wel, goed studeren he!

keep it up. wellicht kom ik nog wel kijken bij de flexcup 
Ik ben er ook! Dat wil ik nl wel zien!ot: gaat goed zo te zien chriskeep it up. wellicht kom ik nog wel kijken bij de flexcup
![]()

Als je doelt op het log van ibo D, ik bedoelde het fruit bij zijn 2e maaltijd. Ik lees voornamelijk dat als je fruit wilt eten dat je het dan bij het ontbijt en rond de training moet nemen. Ibo had fruit bij zijn 2e maaltijd staan, het lijkt/leek me dat je niet echt iets hebt aan fructose op dat moment, vandaar. Dit had je zelf ook wel kunnen inzien, vooral als je de 'man' bent die alles weet. Ben verder niet de enige die je zwaar irritant en vervelend vind, maar ga vooral zo door natural bodybuilderTja iemand die post dat je van fruit vet gaat aanzetten neem ik niet serieus meer...sorry.
!godver wat ben jij uit de hoogte gevallen
wel gelijk geven maar dan nog wel even een ongelofelijk kinderachtige opmerking maken.... wat een faalhaas.
ot: gaat goed zo te zien chriskeep it up. wellicht kom ik nog wel kijken bij de flexcup
![]()
Ik voel me herboren en mijn motivatie is echt 200%!!! Zou ik tof vinden als je ook van de partij bent om Kwarkie zijn planken koorts te zien overwinnen hehehe