AndroidHealthClinic

KwarkMixer's log: The story continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja alleen snap ik niet dat hij dat dan ong een uur voor zijn training doet ipv 5 minuutjes ofzo

Ich bin schön wieder der bei, succes met je doelen Chris.
Hoe zit het met je ''begeleiders'' van voorheen? Achterwege gelaten..

Ik hoop wel dat René Groenen ook echt gaat kijken naar elke atleet die zich heeft ingeschreven voor de challange en dus begeleiding van hem krijgt en niet zomaar standaard dingen gaat doen..
1 ding weet ik zeker, die René kan er wat van!!!

Succes met je doelen
p.s. we moeten nog steeds bij praten ghehe

Ja alleen snap ik niet dat hij dat dan ong een uur voor zijn training doet ipv 5 minuutjes ofzo

Ik snap ook niet dat je dan kiest voor Vitargo wat je hele insulinespiegel naar de klote helpt :rolleyes:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/high-carbs-for-everyone-carb-nightmare-i-ii-iii-23300/

Uiteraard helpen kh's TIJDENS het trainen om je suikerspiegel op pijl te houden, maar direct ervoor of direct erna zorgt voor pieken en dalen. Zelf neem ik ook Mega Grow, maar dan intra workout. Ik voel dat daardoor mijn suiker spiegel minder daalt.

Mgoed, Kwark weet wat hij doet.. (hoop ik:D)

chris is back;)

succes man en zal je volgen...

see you at the challenge hehehe

Succes met je log.
Ik ga je weer volgen. :) :kiss:

Gelieve andermans log niet te laten ontsporen met relposts, onderlinge discussies bespreek je maar via PM. Posts verwijderd.

Ik blijf niet verwijderen, de volgende zijn topicbans. Logs zijn er niet om (oude) vetes uit te vechten, dat doe je via PM of in een apart topic.

• Topic Starter Topic Starter
see you at the challenge hehehe

Ja tis bij jou om de hoek eh? lol

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Ich bin schön wieder der bei, succes met je doelen Chris.
Hoe zit het met je ''begeleiders'' van voorheen? Achterwege gelaten..

Ik hoop wel dat René Groenen ook echt gaat kijken naar elke atleet die zich heeft ingeschreven voor de challange en dus begeleiding van hem krijgt en niet zomaar standaard dingen gaat doen..
1 ding weet ik zeker, die René kan er wat van!!!

Succes met je doelen
p.s. we moeten nog steeds bij praten ghehe

Ik weet op het moment nog net zo veel als jij.... ik hoor het wel...

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Succes met je log.
Ik ga je weer volgen. :) :kiss:

Thnx kanjer :kiss:

Ik blijf niet verwijderen, de volgende zijn topicbans. Logs zijn er niet om (oude) vetes uit te vechten, dat doe je via PM of in een apart topic.

Ik zeg: Apart topic dan.

Laten we hier maar kijken wat Kwarkie te melden heeft over de trainingen enzo. ;)

Chris, volgens mij heb je al getraind sinds je nieuwe logboek?
Maak ons gek!

ow ehhh, klein updateje: Gisteren bij Apple geweest, gesprek ging goed... Moest wel mijn beste Engels van stal halen, maar is blijkbaar toch gelukt. Als ik pech heb kan ik dus weer gaan verhuizen...

Da's ook wel erg... :rolleyes:

Erg...? Het is verschrikkelijk! Kan ik weer met mijn zooi onder de arm een ander stekkie zoeken.

Strakkies ff trainen, en dan opde trein naar Purmereutel, ik ben volgende week pas weer terug. DUS GEDRAAG JULLIE JAAAH! :D

harde trainingen kwark
ga zo door;)

Zo. ik ben weer geland. Was maandag bij Leroy en hebben mooi rug en biceps getraind. Dinsdag borst gedaan, gisteren rust, en vandaag zijn de wieltjes aan de beurt, dit keer ga ik maar weer posten. Nu eerst maar ff volvreten :D

kan je geen karma terug geven b*ch :p

update;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven