XXL Nutrition

KwarkMixer's log: The story continues

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
DONDERDAG - WIELTJES

Korte versie been training vandaag ivm met een beetje tijdnood...

SQ

15x55
12x95
10x115
10x135
8x145

Leg Press

2x10x165
2x10x200

Leg ext.

12x65
10x75
2x10x85

Leg curl

4x10x65

kuiten morgen bij de armen training. Beetje afgeraffeld, maja, life's a b*ch.

Ben eerlijk gezegt wel blij om te zien dat je squats nu op een hoger volume liggen, kan me nog herinneren dat er regelmatig een 1rm ertussen zat.:thumbs:
Mooie training kwarkmans

Goede training! Alleen meen me te herinneren dat jij sets met 170(of zelfs meer?) deed..

Goede training! Alleen meen me te herinneren dat jij sets met 170(of zelfs meer?) deed..

klopt. Maar daar leed de uitvoering ook onder, en die consessie doe ik niet meer. Beter minder gewicht en goeie uitvoering.

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Ben eerlijk gezegt wel blij om te zien dat je squats nu op een hoger volume liggen, kan me nog herinneren dat er regelmatig een 1rm ertussen zat.:thumbs:
Mooie training kwarkmans

To hell met de 1RM. Dan blijven het satéprikkertjes hehehe...

Thnx Koen.

klopt. Maar daar leed de uitvoering ook onder, en die consessie doe ik niet meer. Beter minder gewicht en goeie uitvoering.

Dat vind ik nou zo fijn om te horen!
Ik ben ook overgeschakeld naar een rustige nette uitvoering met een goeie focus en mind muscle connection. Minder gewicht, maar veel en veel meer stimulatie. Maar uuh... 10x135 squatten met een goeie techniek blijft bere sterk. :)

goeie training chris.. en idd gewicht is maar gewicht dat zegt geen klote

nog beetje getraind?;)

jup, train achterelkaar door... heb wat weinig tijd gehad om bij te werken, mijn hele leven staat momenteel op z'n kop...Net vandaag nieuwe baan, en dat wordt nu dus verkassen naar Utrecht... kep het er weer druk mee...
dodgy.gif

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

SCHOUDER TRAINING

Shoulder Press

15x28
10x38
10x48
10x58
7x68

Upright row (met EZ bar)

12x28
10x38
10x48
8x48

Side raises

10x14
10x16
10x18
10x18

Achterkant schouders met cable station (geen idee hoe de oefening heet... zoek ik nog ff op, had die vorige week met Leroy gedaan, pak ik ook traps mee... goeie!)

10x20
10x30
10x40
10x50

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Morgen Rug. Training van Vrijdag en Zaterdag weet ik niet precies meer :p

Succes met je nieuwe baan.
Nice training!
training van vrijdag en zaterdag was zeker cardio? :p

hehehe, trainingen vergeten, goed bezig :D

Schoulder press zittend met losse of vaste stang?

:thumbs:

Face pulls?
FacePulls.gif

Wahahahahaha

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

alleen het mannetje omgekeerd LOL

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven