MuscleMeat

laat ons lachen post je zatte kop stapfoto's

Bezoekers in topic

Yff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 feb 2006
in ruil voor een shitload karma post ik wel een paar foto's van Yff :D
ik moet wel van tevoren weten wat ik ervoor terugkrijg, anders is het misschien niet de moeite waard.. aangezien ze me zal haten voor het leven :p

Ik haat je nu al :mad:

Akira

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 aug 2005
in ruil voor een shitload karma post ik wel een paar foto's van Yff :D
ik moet wel van tevoren weten wat ik ervoor terugkrijg, anders is het misschien niet de moeite waard.. aangezien ze me zal haten voor het leven :p

Kom maar op

RvR

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2005
Lengte
1m78
Massa
105kg

begin maar met bieden.. maak anders een topic erover aan.. waar iedereen zich meldt en aangeeft wat hij ervoor over heeft.. als ik akkoord ga dan zal ik na ontvangst de foto's uploaden..

:eyebrow:

Yff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 feb 2006

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Hey hey, laat één ding duidelijk zijn! Ik heb 0,0% leipe mocro flavour in me! 100% 50% Egyptian, baby!

Testo

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 nov 2004
Ach....RvR bulkt van de sletjes.....karma is belangrijker!:D

Een maand lang karma voor ranzige pics,RvR.:p

Yff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 feb 2006
Ach....RvR bulkt van de sletjes.....karma is belangrijker!:D

Een maand lang karma voor ranzige pics,RvR.:p

Wat noem jij mij sletje :( Testo ik ben diep teleurgesteld in je.. dacht nog wel dat je mn karma mattie was :(

Niemand houdt van me :treuren:

edit: maand lang karma is (voor het gemak) 30x50 = 1500.. heb je meteen je balkje :D Jammer alleen dat je geen ranzige pics van me hebt RvR ;)

Testo

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 nov 2004
Whahaha.....nou weet je wat....als je die pics zelf laat zien aan me krijg jij een maand lang karma en RvR een maand lang negakarma omdat ie zolang op zich laat wachten.....deal?:D

Enne....sletje is een ruim begrip.....niet persoonlijk opvatten.....M***i is ook ons boardsletje dus je verkeert in goed gezelschap.:p

Yff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 feb 2006
Whahaha.....nou weet je wat....als je die pics zelf laat zien krijg jij een maand lang karma en RvR een maand lang negakarma omdat ie zolang op zich laat wachten.....deal?:D

Enne....sletje is een ruim begrip.....niet persoonlijk opvatten.....M***i is ook ons boardsletje dus je verkeert in goed gezelschap.:p

Ik wil liever niet geassocieerd worden met Mikki.. als je het niet erg vindt :) En nee ik laat de pics niet zien.. ik ben niet zo karmageil als menig ander boardmember ;)

Akira

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 aug 2005
edit: maand lang karma is (voor het gemak) 30x50 = 1500.. heb je meteen je balkje :D Jammer alleen dat je geen ranzige pics van me hebt RvR ;)

Neen, want je kan niet elke dag geven

Testo

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 nov 2004
Owww....en waarom wil jij niet geassocieerd worden met haar van wie ik de naam niet noem??:eek: :eek:

Yff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 feb 2006
Neen, want je kan niet elke dag geven

Snel van je hans.. maar wel om de dag aan dezelfde als je de rest aan anderen geeft (als ik het goed heb).. blijft 750 karma punten ;)

Maar karma maakt RvR niet uit want hij vindt me veel te lief om me te kwetsen.. TOCH POEPIE

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
11 jun 2003
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%

:roflol:

RvR

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2005
Lengte
1m78
Massa
105kg
Wat noem jij mij sletje :( Testo ik ben diep teleurgesteld in je.. dacht nog wel dat je mn karma mattie was :(

Niemand houdt van me :treuren:

daag me niet uit he meisje

Yff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 feb 2006
Owww....en waarom wil jij niet geassocieerd worden met haar van wie ik de naam niet noem??:eek: :eek:

Ik zou zeggen: laat je fantasie de vrije loop :rolleyes:

Naar boven