XXL Nutrition

Laatste vragen voor winstroll only ORAL kuurtje.

bushokje20

Novice
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Vragenlijst

Wat je leeftijd is: 20 over een maand 21
Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk): 3jaar+
Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 68kg naar 86 kg => 18kilo 3-4%vet
Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet:

(VOORBEELD GEMIDDELDE DAG)
10-12uur Ochtend: Eiwitshake en 4 zwarte boterhammen met pindakaas/kaas/vlees.
13-15uur middag: Silvervliesrijst/pasta met duitse biefstuk 100gram + glas melk.
16-18uur Middag/namiddag: Zwartbrood 3/4 boterhammen met vleeswaren.
18-19uurAvondeten: Pot, meestal rijst met vlees groente etc...
20:30-11uurTrainen
11uur Eiwitshake, meestal wat limonade voor wat snelle suikers.
+/- uur daarna, nog een portie warm eten. ( Zie avond eten )
1-3uur Voor het slapen gaan, Pak rijstwafels +/- 400kcal, 30 min / 1 uur daarna kwark.

Welke supplementen je al hebt gebruikt: Whey, Creatine.
Waarom je deze kuur wilt doen: 3-4 kilo gainen naar 90 kg proberen voor de zomer evt. -1/2% BF
Wat je wilt bereiken (in bodybuilding) op lange termijn? 85KG, 8% In 2-3jaar.

Current stats: 180cm 86KG, 13-14% Lichaamstype: ecto/meso, meer ecto dan meso.

Mijn voorbereidingen zijn:

-Bloedwaarde en leverwaarde laten controleren, alles is in orde.
-Mariadistelkuur ( gehele kuur )
-20 half liter flesjes water. Worden er natuurlijk meer (Hervullen op werk of thuis natuurlijk )

Mijn kuur zal inhouden: 6weken 50 MG dagelijks, 30 ochtend , 20 MG 2 uur voor het sporten en ik probeer rekening te houden met de halveringstijd.

Verder weet ik dus dat ik genoeg water moet drinken (zie hierboven).
Genoeg rust, ik krijg jammer genoeg vaak maar 6-7 uur slaap per nacht, soms 5, dat vind ik wel erg jammer.
Ik ga niet nakuren omdat winstrol niet aromatiseerd, en vele mensen het onzin vinden. Als ik ergens nog last van heb, bestel ik een potje Nolvadex. En zou dan 2weken, 20mg/dag doen.

Verder zijn mijn vragen:
-Ik heb veel gelezen over gewrichtspijnen van winstrol, geld dit even erg voor de oral versie?
-Moet ik de Mariadistel nemen tijdens mijn kuur of na mijn kuur?
-Waarom zouden mensen kiezen voor dianabol only boven winstrol als eerste kuur?
-Dit is mijn eerste kuur, ben ik nog iets vergeten?

INB4 ORAL SUX BLABLA

Thanks voor het lezen alvast en alle info is welkom!

Laatst bewerkt:
snap niet dat mensen winny oral verkiezen boven winstrol depot.... echt dom!

Las ergens dat winstrol depot even schadelijk is als oral

20 halve liter flesje
Hoop dat dat een schrijf fout is
Verder lijk je je wel goed te hebben voorbereid
Zou zelf zeggen test only maar goed veel mensen pakken winny voor ene te kijken hoe en wat het doen
Je zou voor je gerichter gluscamine tabs kunnen pakken (aphotheek verkrijgbaar)
Die zou je wel min een maand voor je kuurtje al moeten pakken wik je er wat van merken
Suc6

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 10:07 ----------

snap niet dat mensen winny oral verkiezen boven winstrol depot.... echt dom!

Snap echt niet waarom mensen winny depot kiezen boven winstrol oral...... Echt dom

Als beginner wil je een oral pakken duuuuuh snel makkelijk dat schadelijker is voor je lever en dergelijke oke
Als ze al gaan spuiten pakken ze test only ofz want winstrol depot schijnt nogal pijnlijk te zijn
Of heb jij voor je eerste kuurtje winstrol depot gedaan???

Ik ga niet zeggen ORAL SUX, maar de kuur gaat je erg tegenvallen.

Je voorbereiding ziet er overigens goed uit.

Het argument dat je niet hoeft na te kuren omdat winstrol niet aromatiseert is kul natuurlijk. Dan zou men ook makkelijker van deca moeten herstellen dan test. Natuurlijk is dit niet waar omdat er heel andere mechanismen een rol spelen. Desalniettemin, houd Nolvadex achter de hand voor het geval dat. Ik vind het altijd frappant dat men wel bereid is om zich vol te stouwen met allerlei middelen maar als het op de PCT aankomt men allerlei redenen verzint om het maar niet te hoeven doen. En dat terwijl de PCT het belangrijkste onderdeel is van de kuur!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mensen!! Ik heb besloten toch na te kuren, ik heb alleen een vraag?
Ik heb via PM een bericht gekregen waarin iemand zei, dat als je klaar bent met je kuur, en hebt hebt nog last bijv gyno, omdat het bij sommige mensen wel schijnt te aromatiseren ( stond in het bericht ). De nolvadex te laat is? Neem dat is kul is, en dat het niet uit maakt of je 3-4 later met je nakuur begint dan nadat je kuur geindicht is?

Thnx in advance!

Bij winstrol only geen gyno

Blackjackie LUL niet bij sommige mensen wel gyno bij winstrol only

Laatst bewerkt:
Omdat ik last krijg van gyno bij winstrol only kuurtje... en ook als ik het als kickstart pak krijg ik het na paar weken al last. Het klopt dat de kans klein is, maar het is zeker aanwezig.. daarom altijd nolva bi jde hand hebben en nakuren ermee.. al is het maar 2 weekjes 20mg ...

Nakuur ben ik zelf ook voorstander van met nolva natuurlijk
Met die gyno sommige krijgen het al zonder te kuren
Per persoon anders natuurlijk
Als jij het combineert met wat anders en de winny als kickstart gebruikt
Kan het ook van het anderen product komen

Winstrol bindt aan SHBG in de lever waardoor de hoeveelheid vrije test toeneemt. Meer test = meer aromatisatie = meer kans op gyno.

Daar valt over te discuseren natuurlijk
Ik vind van niet maar goed sommige zijn er gevoelig voor
Sommige zijn ook gevoelig voor Menboobs
Sommige krijgen gyno zonder kuurtje

Nog even duidelijk voor je vertellen.. Heb hiervoor nooit gyno gehad niet in me jeugd niks... Met Diana only geen gyno... met mijn winstrol ONLY wel gyno .... kreeg pas na 2 maanden opeens last na mijn winny only tot vocht eruit alles, had toen geen nolva gedaan... met aromasin nog weg gekregen, want nolva deed niks meer... Dus daarom altijd nakuren

Nog even duidelijk voor je vertellen.. Heb hiervoor nooit gyno gehad niet in me jeugd niks... Met Diana only geen gyno... met mijn winstrol ONLY wel gyno .... kreeg pas na 2 maanden opeens last na mijn winny only tot vocht eruit alles, had toen geen nolva gedaan... met aromasin nog weg gekregen, want nolva deed niks meer... Dus daarom altijd nakuren

Oke is duidelijk bad luck 9van de 10 krijgen geen gyno
Nakuren vind ik ook Suc6

Klopt 9 van de 10 maar je zal net die 10 zijn.. en nakuren is altijd beter om snel te herstellen dus snap zo ie zo niet voor die paar 10tjes en je doet 3 kuurtje met een nakuur.. dus voor het geld hoef je het niet te laten

Krijg je van test ook geen gyno?

test only weer ik nooit gedaan... laatste kuur test tren en daar kreeg ik week 8 last... toen week 9 begonnen met nolva en nu weer weg einde nakuur.

Terug
Naar boven