- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel jammer dat alle B&F fanboys die hier constant alle huismerk producten aanprijzen in topics van 100 jaar oud nu niet ff knaken bij elkaar leggen om B&F te steunen. Beetje popi jopi doen om gratis supps kunnen ze maar nu zie je niemand hier.

dat er nu minder whey in zit dan ze claimen betekend niet meteen dat alles van b&f poep is![]()
dat er nu minder whey in zit dan ze claimen betekend niet meteen dat alles van b&f poep is![]()
IntreperdeerdAgitated Body & Fitshop is agitated.
Uit onderzoek blijkt dat er niet in zit wat er op het etiket staat maar hoe jij dat interperteert moet jij lekker weten er zit gewoon in wat er op het label staat![]()
![]()
![]()

Ja maar jij werkt al jaren samen met B&FMaakt mij niet uit hoe je dat interperteert naar aanleiding van mijn post er staat gewoon wat er staat en ik sta daar 100% achter![]()

Tijd voor nog een protontest
welke rijke dbb tata gaat dit financieren

Wil al jaren zelfmoord plegen maar durf het niet. Schijnt dat geld inzamelen voor een wheytest een vrij goede en makkelijke manier is.Tijd voor nog een protontest welke rijke dbb tata gaat dit financieren
stort maar naar mijn rekeningJa maar jij werkt al jaren samen met B&F
CEO 10k/day reporting in. Maar als het van mij komt, gelooft niemand het![]()