Fitness Seller

Lab resultaten doofpot?

Mensen vinden elkaar hier wat mooi (L)

b&f kan wel denken door niet meer te reageren of niet te doen wat klanten in zon grote hoeveelheid van hun vragen(zo iets kleins een simpel lab test te doen) Lijkt mij het domste wat je kan doen.

Wat denk je wat er gaat gebeuren, mond op mond wordt er over gesproken en mensen gaan jullie producten niet meer bestellen, ik was ook een klant van b&f en hoorde het van iemand bij ons in de gym en ben eens gaan lezen.

Ik snap niet waar je telkens heen wil. Zoals we in het topic aangegeven hebben, staan we 100% achter de Whey Perfection en klopt het geclaimde eiwitgehalte op het etiket gewoon. Als jij het anders interpreteert na aanleiding zo'n topic, is dat aan jou de keus. Wij gaan verder niet op die discussie in. - Aldus B&F :roflol:

Wel jammer dat alle B&F fanboys die hier constant alle huismerk producten aanprijzen in topics van 100 jaar oud nu niet ff knaken bij elkaar leggen om B&F te steunen. Beetje popi jopi doen om gratis supps kunnen ze maar nu zie je niemand hier.

Wel jammer dat alle B&F fanboys die hier constant alle huismerk producten aanprijzen in topics van 100 jaar oud nu niet ff knaken bij elkaar leggen om B&F te steunen. Beetje popi jopi doen om gratis supps kunnen ze maar nu zie je niemand hier.

dat er nu minder whey in zit dan ze claimen betekend niet meteen dat alles van b&f poep is :o

Agitated Body & Fitshop is agitated.
Uit onderzoek blijkt dat er niet in zit wat er op het etiket staat maar hoe jij dat interperteert moet jij lekker weten er zit gewoon in wat er op het label staat ;) ;) ;)

dat er nu minder whey in zit dan ze claimen betekend niet meteen dat alles van b&f poep is :o

Als jij dat blijft geloven, moet jij zelf weten. Misschien naait b&f niemand met opzet, maar het feit dat ze niks aan doen wanneer het ontdekt is........tjah.

ik blijf me maar opwinden hierover.

Komt waarschijnlijk omdat ik echt bakken met geld aan b&f heb besteed en het voelt nu als een dolksteek dat er niets met mijn en jullie vragen gedaan word.

Ik moest maar eens gaan liggen denk ik haha :o

Tijd voor nog een protontest

welke rijke dbb tata gaat dit financieren

Lijkt me dat alles wel gezegd is. Wie boos wordt op mij omdat ik er een slot op gooi moet dat vooral doen. Het doet mij ook geen plezier om het slotje te zetten maar het draagt weinig bij aan de sfeer op het forum als er een hetze ontstaat tegen een sponsor of tegen leden.

Als je dit slot censuur noemt ook prima. Niemand verplicht je hier te posten of bij een bepaalde sponsor iets te kopen

Terug
Naar boven