Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
ik ben hier ook wel benieuwd naar.
Maar bodyenfit wilde hun resulaten van isolaat niet posten

Is niet altijd zo slecht geweest. Er was een tijd, voor alle nieuwe werknemers, groei en grotere magazijnen, dat ze luisterden naar de klant.Heb voorheen altijd besteld bij B & F shop. maar dat zal ook niet meer gebeuren. De arrogantie van hun reacties in dit topic spat er vanaf en moeilijke vragen proberen ze te ontwijken. Kan de gasten van B & F een communicatiecursus naar de consument aanbevelen. Nee, vanaf nu wordt het XXL nutrition...ik heb in mijn omgeving dit topic naar iedereen doorgestuurdRIP B & F
Misschien volgt bf the ray-way. Gewoon iedereen op negeer zetten

Misschien volgt bf the ray-way. Gewoon iedereen op negeer zetten![]()

Effe al me (ongeopende) b&f spul op marktplaats zetten.

Octopus ?had gehoopt op een betere reactie van b&f..
vele kilo's eiwitte van hun gekocht.
en dan met zo'n antwoord komen, waar ik, en wel meer mensen in me omgeving op wachten..
tegenvallertje van b&f had ik niet verwacht, juist omdat ze het beste met de klanten voorhadden/hebben..
maar ik weet iig voldoende met deze reactie, einde b&f huismerk producten.
maar isgoed.. ik haal me eiwitte nu bij XXL.
ik hoop dat er velen volgen.
hebben jullie echt aan jullie zelf te danke!!
degene die die test heeft laten doen is een held, hoeft hem niet als zondebok neer te zette.
dat slaat al helemaal nergens op.
en hartstikke bedankt voor de DBB members die deze test hebben bekostigd.
anders waren we er waarschijnlijk nooit achter gekomen.
thanks!
Ook, er is nog steeds niks officieel, hoop bla bla danhad gehoopt op een betere reactie van b&f.. vele kilo's eiwitte van hun gekocht. en dan met zo'n antwoord komen, waar ik, en wel meer mensen in me omgeving op wachten.. tegenvallertje van b&f had ik niet verwacht, juist omdat ze het beste met de klanten voorhadden/hebben.. maar ik weet iig voldoende met deze reactie, einde b&f huismerk producten. maar isgoed.. ik haal me eiwitte nu bij XXL. ik hoop dat er velen volgen. hebben jullie echt aan jullie zelf te danke!! degene die die test heeft laten doen is een held, hoeft hem niet als zondebok neer te zette. dat slaat al helemaal nergens op. en hartstikke bedankt voor de DBB members die deze test hebben bekostigd. anders waren we er waarschijnlijk nooit achter gekomen. thanks!

Nee er is niks officieel omdat b&f alle medewerking afslaat.... gaat er geen belletje rinkelen ray? of ben je echt zo blindOok, er is nog steeds niks officieel, hoop bla bla dan![]()
Haha i told you!