MuscleMeat

Lab resultaten doofpot?

Semi-grappige opmerkingen in het body&fitshop topic worden ook al verwijderd. Zelfs mijn terechte, en oprechte tip om hun sig aan te passen, om zo de intelligentie van hun klanten niet nóg meer te beledigen :p

NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

Dat zou wel eens wat minder hard kunnen gaan lopen met die Whey Deception (damn you auto correct)

ok RIP B&F

Belachelijke reactie van B&F.

De gehele correspondentie vanaf de zijde van B&F is een klap in het gezicht van de trouwe consument en de ontwijkende antwoorden en totale non-informatie lezen eigenlijk als een erkenning van schuld.

Ook zeer triest hoe de moderatie van dit forum met deze discussie omgaat. Money talks.

Semi-grappige opmerkingen in het body&fitshop topic worden ook al verwijderd. Zelfs mijn terechte, en oprechte tip om hun sig aan te passen, om zo de intelligentie van hun klanten niet nóg meer te beledigen :p NR 1 "Whey" Proteine - Whey Perfaketion Kwantiteit tot in perfectie. Je traint toch niet zo hard, geef je lichaam en spieren dan ook gewoon 60%!
Fixed, just coz i feel sorry for b&f.............
(NOT!)

Laatst bewerkt:
Semi-grappige opmerkingen in het body&fitshop topic worden ook al verwijderd. Zelfs mijn terechte, en oprechte tip om hun sig aan te passen, om zo de intelligentie van hun klanten niet nóg meer te beledigen :p

NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

ach ja, problemen negeren is ook een manier om er mee om te gaan,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Veel succes met deze aanpak :roflol:

Iemand die zich geroepen voelt de Isolaat te testen? :) Whey gebruik ik toch al niet maar als er in m'n dure Isolaat nu ook maar 30 % eiwit zit is 't wel minder tof.

Iemand die zich geroepen voelt de Isolaat te testen? :) Whey gebruik ik toch al niet maar als er in m'n dure Isolaat nu ook maar 30 % eiwit zit is 't wel minder tof.

+1

ik ben hier ook wel benieuwd naar.

Maar bodyenfit wilde hun resulaten van isolaat niet posten

Zal inderdaad wel het beleid worden, zowel van B&F als het forum

alles doodzwijgen en negeren en hopen dat het overwaait, wat uiteindelijk ook wel zal gebeuren overigens

topic zal ook wel dicht gaan en verwijderd worden zodat het niet meer via de zoekfunctie gevonden kan worden

Zal inderdaad wel het beleid worden, zowel van B&F als het forum

alles doodzwijgen en negeren en hopen dat het overwaait, wat uiteindelijk ook wel zal gebeuren overigens

topic zal ook wel dicht gaan en verwijderd worden zodat het niet meer via de zoekfunctie gevonden kan worden

maken we toch weer een nieuwe :)

Heb voorheen altijd besteld bij B & F shop. maar dat zal ook niet meer gebeuren. De arrogantie van hun reacties in dit topic spat er vanaf en moeilijke vragen proberen ze te ontwijken. Kan de gasten van B & F een communicatiecursus naar de consument aanbevelen.

Nee, vanaf nu wordt het XXL nutrition...ik heb in mijn omgeving dit topic naar iedereen doorgestuurd :)

RIP B & F

maar als ze al hun producten testen dan hebben ze daar toch ook wel een onderzoek van, ben benieuwd naar hun eigen onderzoek dan

B&F zal geen uitgebreid onderzoek doen naar de kwaliteit ben ik bang, dan gaan ze op hun bek.
Althans deze conclusie trek ik uit de oplossing waarmee ze komen na dit hele incident.

B&F zal geen uitgebreid onderzoek doen naar de kwaliteit ben ik bang, dan gaan ze op hun bek.
Althans deze conclusie trek ik uit de oplossing waarmee ze komen na dit hele incident.
Wat ik denk is dat ze dat al gedaan hebben maar deze niet posten omdat de dbb test is zelfde verteld.

Ze gaan hun rommel niet verder de afgrond in trappen. Dat mogen wij met ze allen doen [emoji1]

B_F1.jpg

RIP B & F

Terug
Naar boven