Fitness Seller

Labtest: Myprotein Fermented BCAA Powder 70,5%

Bezoekers in dit topic

-45% zijn geen productie toleranties meer. Riekt naar oplichterij! :mad:

Ik heb sowieso nooit echt de meerwaarde van BCAA's t.o.v. whey begrepen. Dus ik gebruik ze niet. Maar ik heb wel andere producten van MP.
 
Zullen ze in de UK leuk vinden, gaan ze even op hun bek.
 
Het mooie van BCAAs is dat de effectiviteit van het product er niet onder lijdt. Het kan moeilijk minder dan niks doen.
 
Niet iedereen kan door sarcasme lezen (of is op de hoogte van labtests) dus zulke uitspraken doe je beter niet.

Ik loop niet mee met de kudde, dus kan dit soort uitspraken gewoon maken ;)
 
whey van myprotein scoorde op label accuracy toch ook al niet bijzonder goed?

op andere punten scoorden ze wel goed wat hun overall score wel redelijk maakte (bijv prijs), maar label accuracy was ook vrij matig geloof ik
 
Ze vallen gewoon 1 voor 1 door de mand.
 
Is de test wel goed gegaan? -45% is een redelijke afwerking.
 
Beste leden van het Bodybuilding.nl forum, er is een UPDATE over de labtests met betrekking tot de Gefermenteerde BCAA's die getest zijn door Supplementenlabtest.com

UPDATE – Myprotein heeft een onafhankelijke test laten uitvoeren door een derde partij op de specifieke Gefermenteerde BCAA product batch en de grondstoffen die we gebruiken, en hebben vandaag de resultaten ontvangen. Zoals je kunt zien bevestigen beide externe resultaten wat onze interne testing al eerder heeft aangetoond, en dat de test van Supplementenlabtest.com onnauwkeurig en misleidend is. Myprotein zal wettelijke stappen overwegen als reactie op de onnauwkeurige beweringen van Supplementlabtest.com en wacht op een publieke verontschuldiging en officiele intrekking van de gepubliceerde resulaten. Klink op dze link voor de volledige details van de onafhankelijke test door de UKAS geacrediteerde labresultaten certificaten. http://nl.myprotein.com/articles/fermented-bcaa.list
 
Deja vu naar body &fitshop
 
Dit wordt interessant...
 
Nu is de vraag hoe ze weten dat supplementenlabtest.nl ernaast zit, en niet dat derde onafhankelijk lab..
 
Back
Naar boven