Fitness Seller

Labtest Whey Protein Isolate Bodylab -11% eiwit

Bezoekers in dit topic

Tja, nu dus geen vertrouwen meer in de rest van de producten. Benieuwd wat jullie verklaring hiervoor is.. Bodylab
 
Ooooh shit! Gelukkig heb ik daar nooit wat gekocht überhaupt :engel:
 
here we go again :D
 
In, XXL Nutrition weer een reden dat ik bij jullie blijf
Faggot bedrijven allemaal
 
Ben wel benieuwd naar een reactie Bodylab
 
Sjonge jonge jonge.. drama weer...ik vind het jammer dat Bodylab niets laat horen
 
Hebben toch zelfde producent als bodyenfitshop voor hun whey? Toen indertijd bodyenfit gepakt werd had ik ook wel een vermoeden dat deze ook niet echt goed uit de test ging komen.
 
Er zijn een paar merken die getest zijn en goed uit de bus komen zoals XXL, Power Supplements en RAW IRON. Als serieuze atleet zijnde zou ik, tot het tegendeel bewezen wordt, het alleen bij geteste en goedgekeurde merken houden. Kennelijk wordt er zoveel gesjoemeld in deze branche dat je niet meer blindelings op goed vertrouwen kunt kopen. Erg jammer.
 
Okdoei bodylab.
 
Myprotein en bulkpowders kwamen ook goed uit de bus.
 
10 gr. minder eiwit is slecht, waarbij je zelf s niet kunt uitsluiten dat er is gespiket. Als dat zo is dan is het helemaal te triest voor woorden. Zou me trouwens niet verbazen als dit geen isolaat is, maar een gewone concentraat (met misschien wat isolaat erbij). Wil ook niet het eiwit gehalte weten van hun concentraat..:o

Tijdje terug meen ik me te herinneren dat er een aantal mensen in het BodyLab topic tevergeefs een paar keer achter elkaar vroegen om de testresultaten van een test die zij zelf zouden hebben gedaan. Die kwamen maar niet en er is (geloof ik) sindsdien nooit door BL op gereageerd, die discussie is toen een beetje afgestorven. Had toen al een beetje mijn vraagtekens bij die gang van zaken zo te zien niet helemaal onterecht...
 
Again...
Geen reactie van Bodylab..
Kom maar op met de compensatie en natuurlijk de uitleg.
En ook exit sponsor dan maar
XXL Nutrition je krijgt het druk:p
 
En meerderen zullen er ook niet meer gaan kopen..
Al een reactie gehad van Bodylab by the whey...

download.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer genoeg niet in op page 1. Pls b&f rel all over again
 
Bodylab is stil, beetje te stil.........
 
Wanneer is de pot whey die getest is gekocht dan? Echt vreemd dat Bodylab zo iets niet gelijk corrigeert na de wheygate van B&F. Je weet dat je in de gaten gehouden wordt.
 
Ai, geen goed resultaat. Ben nu inderdaad benieuwd naar de aminozuuranalyse...
 
Back
Naar boven