Fitness Seller

Labtest Whey Protein Isolate Bodylab -11% eiwit

Bezoekers in dit topic

Ach ja wat denken jullie nou dat iedereen zich aan de regels houdt nou nee. Level playing field is pas gelijk als je concentraat als isolaat verkoopt.
 
Al ergens een verklaring gegeven?
 
Laatste online acitviteit was 30 september..
 
Laatste online acitviteit was 30 september..

Als je een 11% afwijking hebt moeten ze dit zeker weten al ergens van gehoord hebben, snap alleen niet dat ze niet ff de moeite nemen om hier op dbb een verklaring te geven.
 
Als je een 11% afwijking hebt moeten ze dit zeker weten al ergens van gehoord hebben, snap alleen niet dat ze niet ff de moeite nemen om hier op dbb een verklaring te geven.
Ik kan begrijpen dat ze het een en andere willen uitzoeken voor de met een reactie komen. Maar zwijgen is weer het andere uiterste..
 
Die zien we dus nooit meer terug.
 
Een verklaring heeft niet veel zin. Dat heeft dat hele B&F debacle wel aangetoond
 
Een verklaring heeft niet veel zin. Dat heeft dat hele B&F debacle wel aangetoond

Sterker nog, gewoon alles afwimpelen, ontkennen of stil blijven is het best. B&F is nog steeds de grootste van NL en komt dagelijks met nieuwe producten. Mensen kiezen blind de goedkoopste, kwaliteit is niet belangrijk. Die paar DBB klantjes die je nu mist kunnen deze partijen gestolen worden, wij zijn toch al een te kritisch publiek. Ze verdienen voornamelijk aan de jeugd die bergen onnodige supps besteld en denkt dat je van een beetje Whey 60% gespierder wordt in een paar weekjes en dat Creatine een kuurtje is.
 
Verklaring heeft geen zin nee, maar het zou ze wel sieren. Een excuses zou op zijn plaats zijn. Daarnaast een leuke compensatie in de vorm van korting en wie weet bestel ik dan wel iets daar. Hollander hé.
 
Verklaring heeft geen zin nee, maar het zou ze wel sieren. Een excuses zou op zijn plaats zijn. Daarnaast een leuke compensatie in de vorm van korting en wie weet bestel ik dan wel iets daar. Hollander hé.
Vieze slet die je bent! :D

Laat ze dan ok leren van anderen hoe niet te reageren toch?
 
Vieze slet die je bent! :D

Laat ze dan ok leren van anderen hoe niet te reageren toch?
Hihi!
Precies. Maar als je het mij vraagt is in dergelijke situaties het altijd beter iets van je te laten horen, dan niets te laten horen.
 
Sterker nog, gewoon alles afwimpelen, ontkennen of stil blijven is het best. B&F is nog steeds de grootste van NL en komt dagelijks met nieuwe producten. Mensen kiezen blind de goedkoopste, kwaliteit is niet belangrijk. Die paar DBB klantjes die je nu mist kunnen deze partijen gestolen worden, wij zijn toch al een te kritisch publiek. Ze verdienen voornamelijk aan de jeugd die bergen onnodige supps besteld en denkt dat je van een beetje Whey 60% gespierder wordt in een paar weekjes en dat Creatine een kuurtje is.

B&F heeft wel een goede labtest bij de whey staan.. http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...perfection/?sqr=whey perfection&#ingredienten
 
Onafhankelijk ;)
Het is ook nooit goed of wel? Andere webshops hebben toch ook uitslagen staan van een lab wat ze zelf gekozen hebben. TLR is, net zoals NutriControl, een betrouwbaar lab. Wees blij dat ze actuele test online publiceren. Ze laten zien dat ze het serieus nemen en de kwaliteit nu (weer) kunnen aantonen en daarmee geluisterd hebben naar hun klanten.
 
Het is ook nooit goed of wel? Andere webshops hebben toch ook uitslagen staan van een lab wat ze zelf gekozen hebben. TLR is, net zoals NutriControl, een betrouwbaar lab. Wees blij dat ze actuele test online publiceren. Ze laten zien dat ze het serieus nemen en de kwaliteit nu (weer) kunnen aantonen en daarmee geluisterd hebben naar hun klanten.

Het staal wat ze opstuurde zullen ze dus ook wel zelf hebben gekozen...
 
Nou dan zeg ik een nieuwe "onafhankelijke" test vanuit het forum..

Vind ik mooi. Mag B&F het geld storten voor de test en zal een 'onschuldige' member in het geheim een pot bestellen en deze opsturen..
 
Als B&F het betaald is het niet meer onafhankelijk..
We moeten het dan ook via een officiele weg doen, anoniem aankopen, opsturen naar een ander lab dan nu steeds gebruikt wordt en dat lab laten testen.
 
Als B&F het betaald is het niet meer onafhankelijk..
We moeten het dan ook via een officiele weg doen, anoniem aankopen, opsturen naar een ander lab dan nu steeds gebruikt wordt en dat lab laten testen.

Natuurlijk wel. Gewoon doneren via de kanalen waar wij het nu doen.
 
Back
Naar boven