- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
headshot

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
headshot

Isolaat lijkt de extre pegels niet echt waard zo te zien![]()
Ik wist het!!! B&F hun whey leek al altijd zo zoet... Toen ik overschakelde naar XXL whey had ik gewoon een beter gevoel erbij... Gains liepen uiteindelijk ook beter naargelang de tijd vorderde...

Binnenkort ook maar is een keer Whey Delicious halen ipv perfection. Hoe is de chocosmaak? Hoor dat er aardig wat verschil in smaak zit tussen B&F en XXL whey.
Waarom testen jullie eigenlijk niet de Perfect Whey Protein? Wordt die veel minder verkocht dan deze 2?
Ik wist het!!! B&F hun whey leek al altijd zo zoet... Toen ik overschakelde naar XXL whey had ik gewoon een beter gevoel erbij... Gains liepen uiteindelijk ook beter naargelang de tijd vorderde...
Whey Perfection van BenF is gewoon zoet. Kijk maar naar de extra ingrediënten die BenF erin stopt om een zoete smaak te creëren. Goed bezig XXL, hoe zit het met de perfect protein 4kg? Neem aan dezelfde kwaliteit
Ik dacht dat Body & Fitshop ook zo'n test zou laten doen maar je hoort er niks meer over, de topics zijn ook gewoon verwijderd, ze hebben alles in de doofpot gestopt.
Vind het erg teleurstellend dat daar geen discussie over mogelijk is omdat van wat ik heb begrepen DDB wordt gesponsord door Body & Fitshop.
Alles draait weer om geld... Maar goed verbaasd me niks, geld is macht. Met geld kun je alles maken.
Moraalridders veranderen zodra het om geld gaat.
.