Fitness Seller

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

• Topic Starter Topic Starter
:ot: blijf on topic mannen :p

Ik wist het!!! B&F hun whey leek al altijd zo zoet... Toen ik overschakelde naar XXL whey had ik gewoon een beter gevoel erbij... Gains liepen uiteindelijk ook beter naargelang de tijd vorderde...

Isolaat lijkt de extre pegels niet echt waard zo te zien :roflol:

Ik wist het!!! B&F hun whey leek al altijd zo zoet... Toen ik overschakelde naar XXL whey had ik gewoon een beter gevoel erbij... Gains liepen uiteindelijk ook beter naargelang de tijd vorderde...

Wat een geklets..als jij je gains moet baseren op die paar grammen...:o

Vind het meer een kwestie van vertrouwen in een webshop en de kwaliteit, dan dat het om gains gaat..

Binnenkort ook maar is een keer Whey Delicious halen ipv perfection. Hoe is de chocosmaak? Hoor dat er aardig wat verschil in smaak zit tussen B&F en XXL whey.

Waarom testen jullie eigenlijk niet de Perfect Whey Protein? Wordt die veel minder verkocht dan deze 2?

Laatst bewerkt:
Binnenkort ook maar is een keer Whey Delicious halen ipv perfection. Hoe is de chocosmaak? Hoor dat er aardig wat verschil in smaak zit tussen B&F en XXL whey.

Whey Delicious choco is een vollere chocosmaak dan de meeste whey's dus niet echt nesquick melk choco smaak maar meer voller richting chocolademelk.

Waarom testen jullie eigenlijk niet de Perfect Whey Protein? Wordt die veel minder verkocht dan deze 2?

Normaal laat ik alles testen door een kennis, deze werkt op een laboratorium en dan krijg ik per email de gegevens. Er zit dan geen rapport bij, dat hoeft ook niet want het is voor een interne controle.

Deze testen heb ik laten doen om te vergelijken met de DBB test en om te delen dus. Perfect Whey Protein testen we ook regelmatig en scoort altijd rond de 75% eiwit.

Leek al zo zoet??? Whey Perfection van BenF is gewoon zoet. Kijk maar naar de extra ingrediënten die BenF erin stopt om een zoete smaak te creëren.

Fructose
Smaakaroma (extra glycine, glycine heeft een zoete smaak)
Zoetstoffen (een combinatie van Sucralose (E955) en Acesulfaam-K (E950)

Overige toevoegingen: de verdikkingsmiddelen Guargom (E412) en Xanthaangom (E415)

Goed bezig XXL, hoe zit het met de perfect protein 4kg? Neem aan dezelfde kwaliteit

Ik dacht dat Body & Fitshop ook zo'n test zou laten doen maar je hoort er niks meer over, de topics zijn ook gewoon verwijderd, ze hebben alles in de doofpot gestopt.

Vind het erg teleurstellend dat daar geen discussie over mogelijk is omdat van wat ik heb begrepen DDB wordt gesponsord door Body & Fitshop.

Alles draait weer om geld... Maar goed verbaasd me niks, geld is macht. Met geld kun je alles maken.

Moraalridders veranderen zodra het om geld gaat.

Goed bezig XXL, hoe zit het met de perfect protein 4kg? Neem aan dezelfde kwaliteit

Deze test rond de 75%, ik heb daar geen rapporten van om te delen maar wel labresultaten van een kennis van mij die deze controles normaal voor ons doet. Dat kost me vrijwel niets en zo kan ik dus veel controleren zonder extreme kosten. Alleen als ik iets wil delen laat ik een officieel rapport opmaken via het lab NutriControl.

Ik dacht dat Body & Fitshop ook zo'n test zou laten doen maar je hoort er niks meer over, de topics zijn ook gewoon verwijderd, ze hebben alles in de doofpot gestopt.

Vind het erg teleurstellend dat daar geen discussie over mogelijk is omdat van wat ik heb begrepen DDB wordt gesponsord door Body & Fitshop.

Alles draait weer om geld... Maar goed verbaasd me niks, geld is macht. Met geld kun je alles maken.

Moraalridders veranderen zodra het om geld gaat.

.......................

Er was vorige keer een hele discussie over de gebruikte methode. Spectrometrie tov de Dumas methode die eigenlijk stikstof gehalte bepaald.
Nu vroeg ik me af waar ANAL-10005 voor staat en ik kwam uit opde Kjehldal methode. Wat ook een methode is om stikstof te bepalen. Ik kan me herinneren dat in de donateurs groep expliciet geargumenteerd is om deze methode niet te gebruiken vanwege de inaccurate resultaten. En uiteindelijk is dit ook als argument gebruikt geweest om de resultaten die bnf heeft verspreid in hun eigen analyse min of meer teniet te doen.
Waarom is er dan toch gekozen voor deze methode en hoe betrouwbaar moeten wij dit vinden?
Overigens kom ik ook op een hogere waarde uit wanneer ik de afzonderlijke aminozuren optel (823.5g/kg). Wat is hier juist de rede voor? Is dit met een accuratere methode berekend? ANAL-10018 opzoeken gaf me niet veel meer dan "een gravimetrische analyse" wat enkel maar een verzamelterm is.

Dit zijn geen verwijten oid, maar gewoon een kritische blik op de resultaten met enkele vragen:).

Terug
Naar boven