AndroidHealthClinic

Aankondiging Labtesten XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Komt er ook een labtest van de hydrosolaat? Ben van plan deze even te proberen maar wil toch wel zkr zijn in tijden van whey war..
 
Komt er ook een labtest van de hydrosolaat? Ben van plan deze even te proberen maar wil toch wel zkr zijn in tijden van whey war..

We hebben die zelf ook laten testen voor interne controle en op vanille is 86% gemeten. Ik ga deze verder niet opsturen naar een laboratorium voor een officieel rapport omdat ik genoeg informatie heb. Deze testen zijn namelijk vrij kostbaar als ik een officieel rapport wil

Nogmaals ik test altijd om de producenten te controleren en niet speciaal om deze uitslagen te delen. De laatste tijd is er wel behoefte aan en heb ik deze gedeeld en ook oudere uitslagen gepost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben die zelf ook laten testen voor interne controle en op vanille is 86% gemeten. Ik ga deze verder niet opsturen naar een laboratorium voor een officieel rapport omdat ik genoeg informatie heb. Deze testen zijn namelijk vrij kostbaar als ik een officieel rapport wil

Nogmaals ik test altijd om de producenten te controleren en niet speciaal om deze uitslagen te delen. De laatste tijd is er wel behoefte aan en heb ik deze gedeeld en ook oudere uitslagen gepost.

:thumbs:
 

Ik ben overigens totaal niet bang als iemand anoniem onze producten besteld en laat testen. Hoogstwaarschijnlijk wordt er dan niets gepubliceerd omdat het anders gratis reclame voor ons is :D

Zeker 2 jaar geleden heb ik afwijkingen geconstateerd tijdens een steekproef en sindsdien zitten we er boven op.
Onze producenten weten dit en hoe ik reageer als er iets niet klopt :whip:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben overigens totaal niet bang als iemand anoniem onze producten besteld en laat testen. Hoogstwaarschijnlijk wordt er dan niets gepubliceerd omdat het anders gratis reclame voor ons is :D Zeker 2 jaar geleden heb ik afwijkingen geconstateerd tijdens een steekproef en sindsdien zitten we er boven op. Onze producenten weten dit en hoe ik reageer als er iets niet klopt :whip:

En zo hoort het, top:thumb:
 
Ik ben overigens totaal niet bang als iemand anoniem onze producten besteld en laat testen. Hoogstwaarschijnlijk wordt er dan niets gepubliceerd omdat het anders gratis reclame voor ons is :D

Zeker 2 jaar geleden heb ik afwijkingen geconstateerd tijdens een steekproef en sindsdien zitten we er boven op.
Onze producenten weten dit en hoe ik reageer als er iets niet klopt :whip:

Haha ben ik niet van plan hoor :p steek ik mn tijd/moeite niet in. Het is aan jullie om mij daarin te overtuigen.
Tot zover lukt dat. Dus keep on going met die zweep ! :cool:
 
Haha ben ik niet van plan hoor :p steek ik mn tijd/moeite niet in. Het is aan jullie om mij daarin te overtuigen.
Tot zover lukt dat. Dus keep on going met die zweep ! :cool:

Ik bedoel gewoon te zeggen dat wij via regelmatige steekproeven weten dat de eiwitgehaltes in orde zijn en dat er geen gerommel is met de producten. Vandaar heb ik ook geen schrik voor onafhankelijke testen van welk lab of consumentenpanel dan ook. Ik juich dit juist toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zozo, weet nou niet of dit wel helemaal mag/etihsch is om je concurrent zo in de spotlight te zetten?

[Link niet meer beschikbaar]
 
Zozo, weet nou niet of dit wel helemaal mag/etihsch is om je concurrent zo in de spotlight te zetten?

http://www.facebook.com/XXLNutritionNL/posts/10152855623292789

Waarom niet, b&f deed het zelfde bij XXLNutrition hier, alleen de beschuldigingen van b&f waren nergens op gebaseerd en vals. B&F mag blij zijn dat het geen verdere gevolgen heeft. Hoe zit het eigenlijk met die VWO(Voedselwaren autoriteit)Inval bij XXLNutrition heeft b&f hier ook wat mee te maken toen ze nog "dachten" dat XXLNutrition achter de schermen iets te maken had met de testen?.
 
Ahaa, dus jezelf verlagen tot het niveau van B&F is volgens jou het antwoord?
Zou de eer aan mezelf houden met dit soort situaties. Maar dat is mijn bescheiden mening.
 
Ahaa, dus jezelf verlagen tot het niveau van B&F is volgens jou het antwoord?
Zou de eer aan mezelf houden met dit soort situaties. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Ze (B&F) hebben wellicht jarenlang whey verkocht met een te laag eiwitpercentage waardoor ze het zo scherp konden prijzen en daarmee marktaandeel wisten te winnen, ten nadele van o.a. XXL. Nu komt XXL goed uit de bus en B&F slecht; dan mag je daar toch zeker wel mee pronken? Al is het alleen al om de attitude die ze in het begin hadden jegens iedereen, waaronder XXL.
 
Ze (B&F) hebben wellicht jarenlang whey verkocht met een te laag eiwitpercentage waardoor ze het zo scherp konden prijzen en daarmee marktaandeel wisten te winnen, ten nadele van o.a. XXL. Nu komt XXL goed uit de bus en B&F slecht; dan mag je daar toch zeker wel mee pronken? Al is het alleen al om de attitude die ze in het begin hadden jegens iedereen, waaronder XXL.

Dat mag zeker, maar ga geen concurrenten bij naam noemen. Zoals ik al zei, hou de eer aan jezelf.
 
Zozo, weet nou niet of dit wel helemaal mag/etihsch is om je concurrent zo in de spotlight te zetten? http://www.facebook.com/XXLNutritionNL/posts/10152855623292789

Als je met 'mag' bedoeld of het juridisch geoorloofd is dan zie ik het facebook stukje gelezen hebbende geen enkel beletsel.

De ethiek is naar mijn mening ver(der) te zoeken bij B&F dan bij XXL. Ik denk dat die personen die nog steeds menen dat B&F onbewust en of onbedoeld hun product verkeerd hebben aangeprezen op zijn zachtst gesproken 'naief' genoemd mogen worden.

Maar dat zijn vermoedelijk dezelfde personen die voorheen (maar vermoedelijk straks als de shitstorm is geluwd) weer in het B&F-topic komen met hun bestelnummer en de kreet erachter 'maak er wat moois van'......
 
.
 
Laatst bewerkt:
Zozo, weet nou niet of dit wel helemaal mag/etihsch is om je concurrent zo in de spotlight te zetten?

http://www.facebook.com/XXLNutritionNL/posts/10152855623292789

Ik kom net van de film en heb het zelf niet gezien nog... nu wel dus.

Ik heb in de whey test topic aangegeven dat ik het heel betreurenswaardig vind dat er direct naar ons werd gewezen na de slechte uitslag van B&F en dat de donateursgroep allemaal naar onze ppen dansten. Er werd zelfs gedreigd me juridische stappen richting ons en forumleden. Nu blijkt de uitslag wel te kloppen maar mijn post werd gewoon genegeerd, daar heb ik nog op gereageerd en er melding van gemaakt omdat een woord richting ons uitbleef ik me niet meer geremd voelde om deze voor ons goede uitslag te delen.

Daarna ben ik weggegaan van de zaak en blijkbaar heeft iemand daar direct werkt van gemaakt, zelf zou ik het niet gepost hebben maar het staat er nu wel zie ik. Zal het er morgen direct met de mensen over hebben.

Het is natuurlijk ook zo dat jarenlang veel mensen whey perfection gekocht hebben omdat ze dachten dat deze goedkoper was dan bijvoorbeeld onze whey's. Nu blijkt als je goed kijkt dat dit helemaal het geval niet was, je begrijpt dus ook dat veel mensen bij ons daar ook een naar gevoel aan overhouden en ook zoeken naar een bepaalde gerechtigheid. Nogmaals zoiets op FB zetten zou ik zelf niet gedaan hebben ik hou me liever bezig met positieve zaken dan negatieve dingen want daar komt niets goed van. Maar ik voel me ook niet direct geroepen om ala minuut de post te verwijderen (kan ik nog niet eens want zit nog op onze FB ;)

Ze (B&F) hebben wellicht jarenlang whey verkocht met een te laag eiwitpercentage waardoor ze het zo scherp konden prijzen en daarmee marktaandeel wisten te winnen, ten nadele van o.a. XXL. Nu komt XXL goed uit de bus en B&F slecht; dan mag je daar toch zeker wel mee pronken? Al is het alleen al om de attitude die ze in het begin hadden jegens iedereen, waaronder XXL.

Vanwege het uitblijven van een gebaar richting ons na al die aantijgingen en zelfs rechtszaken waarmee gedreigd werd voelen mensen zich hier ook niet meer geremd om de feiten te delen.

Je moest eens weten hoe ze bij Aminolabs over ons praten terwijl ze in hun eigen keuken moeten kijken. Ook spreek ik via via wel mensen die werken bij B&F, daar waren wij ook de gebeten hond. Volgens mij is dat de omgekeerde wereld, ik maak me al jaren sterk voor de kwaliteit en logisch dat je dan goed uit een test komt. Snap echt niet waarom ze direct naar ons begonnen te wijzen, maar goed.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Je eiste excuses van B&F en die kreeg je ook (Publiekelijk).
Erg kinderachtig om een paar uur later toch misbruik te maken van de situatie Renee, zoals hierboven.
Had toch niks anders verwacht, terwijl je donders goed weet dat dit je ook had kunnen overkomen.

Dan is dat excuses gekomen dat ik al weg was van kantoor, want ik heb het niet gezien. Ik heb juist nog een 2e post gemaakt om aan te geven dat ik genegeerd werd (terwijl alle andere posts werden beantwoord), en dat ik me wegens het uitblijven van excuses niet meer geremd voelde om de feiten te delen.

Je moet je ook goed afvragen of het verkopen van whey die structureel niet voldoet aan het label wel eerlijke concurrentie is. En daarbij consumentenbedrog. Als je dan slecht uit een test komt en een concurrent (wij) die wel al jarenlang zelf test en vecht voor goede kwaliteit komt goed uit de test dan is het eigenlijk niet meer dan logisch dat we dit naar buiten brengen.

Maar dit heb ik nooit gedaan en toch werden we van van alles beschuldigd, dan komt er blijkbaar eindelijk nadat ik mijn eigen post nog moet quoten een excuses maar dat zijn dan krokodillentranen in mijn ogen.
 
Je eiste excuses van B&F en die kreeg je ook (Publiekelijk).
Erg kinderachtig om een paar uur later toch misbruik te maken van de situatie Renee, zoals hierboven.
Had toch niks anders verwacht, terwijl je donders goed weet dat dit je ook had kunnen overkomen.


zie link
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ey-perfection-378064/index32.html#post8887316

idc1ox.jpg
Negatieve reacties plaatsen en negatieve reacties uitlokken. Dat is waar je bijna 24 uur per dag mee bezig bent. Hoogstwaarschijnlijk in opdracht van een concurrerend bedrijf.
 
Back
Naar boven