MuscleMeat

Lafaard valt meisje aan

Zou mezelf ook niet in kunnen houden om dat pestventje het licht uit ze ogen te slaan.

Toch wel opvallend hoe snel mensen zich verlagen naar dat jochies niveau :roflol:
Daarnaast los je er niks mee op als je hem het ziekenhuis inslaat, behalve dan dat je zelf de bak in moet.

Toch wel opvallend hoe snel mensen zich verlagen naar dat jochies niveau :roflol:
Daarnaast los je er niks mee op als je hem het ziekenhuis inslaat, behalve dan dat je zelf de bak in moet.

Klopt is ook zeker niet de beste oplossing.

Dat knuppeltje vertoont primitief gedrag maar degenen die nog zwaarder geweld willen toepassen op zo'n minderjarig ventje zijn nog een stuk primitiever.

We leven toch niet in 1 of andere moslimstaat?

Gast verdient zeker een pak slaag maar gelet op de hetze tegen hem zal hij geestelijk al behoorlijk gestraft zijn. Zal zich echt niet heel veilig meer voelen op straat.

Dat knuppeltje vertoont primitief gedrag maar degenen die nog zwaarder geweld willen toepassen op zo'n minderjarig ventje zijn nog een stuk primitiever.

Gast verdient zeker een pak slaag maar gelet op de hetze tegen hem zal hij geestelijk al behoorlijk gestraft zijn. Zal zich echt niet heel veilig meer voelen op straat.

Precies, hij heeft nu al een zwaardere straf. Ik word liever zoals dat meisje 1x onderuit getrapt, dan een klopjacht aan mijn broek.

• Topic Starter Topic Starter
Het beste zou eigenlijk zijn dat elke keer als je hem tegenkomt hem er is flink onderuit mag trappen om hem is te laten voelen hoe geweldig grappig dat is :roflol:

Dat misselijke knaapje heeft geen leven meer omdat hij niet meer veilig over straat kan. Is dat niet erg genoeg dan? Ik vermoed, te lezen aan de reacties hier, dat de ecto's van DBB een gemiddeld grotere waffel hebben dan de echte krachtpatsers.

Dit! Wat een debiele reacties hier weer man.

Terecht ja ? Doe normaal man, denk ff aan dat meisje hoe die al anderhalf jaar lang de klote in geholpen wordt door die pesterijen..
en daar is die jongen singlehandedly verantwoordelijk voor?:rolleyes:

Verbazingwekkend ook hoe sommige mensen hem hier in een slachtofferrol proberen te zetten,
gezien zijn hele leven dadelijk verdoet is door een bende internetfaggots is hij ook een slachtoffer geworden.

jullie lijken wel een stel debielen die dit maar gewoon kattenkwaad vinden. In mijn ogen is dit gewoon poging tot doodslag aangezien er gewoon op die meid haar hoofd ingetrapt word, dit had veel anders af kunnen lopen.
poging tot doodslag:roflol: keihard op die meid haar hoofd ingetrapt:roflol:
kijk ff het filmpje opnieuw:roflol::roflol::roflol:

Wat moet Nederland met zo'n dwaas ?
wrntkz.jpg
in dat geval kunnen we jou ook beter een nekschot geven :)

wij zijn het ook eens een keer eens:roflol:

Dit lijkt me een passende straf, voor +/- 5 jaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meen je dat laatste?
Je dochter is net mishandeld, krijgt dan een kus en mist vervolgens de komende 8 jaar een vader in de buurt? Straf je zo niet tegelijkertijd ook de verkeerde?

OT: wat is precies het letsel van het meiske? Weten jullie dat?

Gezien 't feit dat ze aardig fit overeind blijft komen en dat gastje ongeveer evenveel weegt als de Senseo-maker die ik op 't aanrecht heb staan denk ik niet dat ze er fysieke schade aan over houdt.

Overigens vind ik 't feit dat iemand die Marcel heet zichzelf Kuba Konitsjiwa wil laten noemen genoeg om 'm gewoon te deporteren naar welk land ie ook graag vandaan wilt komen.
De hele klopjacht vind ik ook wel aardig sad maar goed, zoiets kun je verwachten als je dit soort shit over and over and over ziet en elke keer weer leest dat er nauwelijks iets aan gedaan wordt. Ooit zal vast de bom barsten bij een iets minder begaafd persoon en die trapt zo'n gozertje gewoon een dwarslaesie.

en daar is die jongen singlehandedly verantwoordelijk voor?:rolleyes:

gezien zijn hele leven dadelijk verdoet is door een bende internetfaggots is hij ook een slachtoffer geworden.

poging tot doodslag:roflol: keihard op die meid haar hoofd ingetrapt:roflol:
kijk ff het filmpje opnieuw:roflol::roflol::roflol:

in dat geval kunnen we jou ook beter een nekschot geven :)

wij zijn het ook eens een keer eens:roflol:

Ik ga niet eens meer op jou in Pipo :o

Jochie is nog zo'n rookie dat zn ballen nog moeten indalen waarschijnlijk..

Al anderhalf jaar lang word dat meisje dag in dag uit verziekt door 16 medeklasgenoten.
Te triest voor woorden dat mensen het voor zo'n knulletje opneemt...

Terug
Naar boven