Twistofchaos
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m75
Bovenkant of de onderkant?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij laat liever je dochter 8 jaar lang in de steek, dan dat jij dat joch naar 't politiebureau brengt?
Naar de politie.... voor wat? FOEI jongen !
En dan heb ik het nu niet eens dat dat qua emotie op dat moment gewoon gebeurd.
Is klaar, schop me dochter op zo'n manier ondersteboven en nog natrappen.
Ook nog eens +- 1,5 jaar gepest
Brrrr als ik eraan denk alleen al.
Snap je opmerking wel, in de steek laten.
Maar wordt zwart voor me ogen dan opzeker, en sla hem echt 100% dood!
Serieus misselijk nu.
meen je dat laatste?
Je dochter is net mishandeld, krijgt dan een kus en mist vervolgens de komende 8 jaar een vader in de buurt? Straf je zo niet tegelijkertijd ook de verkeerde?
Zou denk ik op dat moment niet meer helder na kunnen denken.alleen handelen.
---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------
Beetje kort door de bocht.
Snap de reacties wel op wat ik zeg.
Maar gaat hem op dat moment met emotie gewoon niet worden.
Weet niet of je kids heb, maar als je dat voor je eigen ogen bij 1 van je kids zie gebeuren, wat doe je dan?
Weet niet of je kids heb, maar als je dat voor je eigen ogen bij 1 van je kids zie gebeuren, wat doe je dan?
dat is wat een goede vader doet, het bestwil van zn kinderen boven zijn eigen emoties/verlangens plaatsen.meen je dat laatste?
Je dochter is net mishandeld, krijgt dan een kus en mist vervolgens de komende 8 jaar een vader in de buurt? Straf je zo niet tegelijkertijd ook de verkeerde?
Zou denk ik op dat moment niet meer helder na kunnen denken.alleen handelen.
---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------
In 1e instantie niks. Wacht een week tot het over gewaaid is, wacht hem op in 't donker en trek z'n kop van z'n romp![]()
Al anderhalf jaar lang word dat meisje dag in dag uit verziekt door 16 medeklasgenoten.
Te triest voor woorden dat mensen het voor zo'n knulletje opneemt...
denken aan wat het beste voor hen isdat is wat een goede vader doet, het bestwil van zn kinderen boven zijn eigen emoties/verlangens plaatsen.
Mooie is, iedereen schreewt moord en brand hier:
DBB knokploeg er heen sturen.
Dapper adres en prive gegevens op dit forum plaatsen van die knakker.
(wat volgens mij al een kaart of een slotje waard zou moeten zijn?)
Maar niemand die ook echt wat onderneemt.
Dus beste dappere dodo's, wat dan.
Zeer benieuwd, wat willen jullie dan wat er gebeurd met hem, of dat dit in de toekomst niet nog
eens gebeurd?
---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------
Heb je kids?
---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------
Heb je kids?
Mooie is, iedereen schreewt moord en brand hier:
DBB knokploeg er heen sturen.
Dapper adres en prive gegevens op dit forum plaatsen van die knakker.
(wat volgens mij al een kaart of een slotje waard zou moeten zijn?)
Maar niemand die ook echt wat onderneemt.
Dus beste dappere dodo's, wat dan.
Zeer benieuwd, wat willen jullie dan wat er gebeurd met hem, of dat dit in de toekomst niet nog
eens gebeurd?
Je kan in Nederland niet verwachten dat hij lang genoeg gestraft wordt.
Kan je dit hebben doe je niks en anders neem je wraak.
Ok dus jij heb 2 kids, en als je ziet dat dit bij 1 van je kids gebeurd. (hoop het nooit voor je!!)
Kan jij je koppie erbij houden, geen emotie, correct handelen even praten, politie erbij.
En verder met het dagelijkse leven?

speel je nu met Bain z'n voeten Angelus 
Moest hij dit bij mijn dochtertje doen, dan zou ik hem, met de vlakke hand, een heel harde klap in het gezicht geven. En hem heel hard bedreigen. En zijn vriendjes zou ik ook aanraden nooit nog maar te kijken naar haar.
Herhaalt hij dit gedrag, dan breek ik zijn handen en benen.
Simpel.
---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------
Wel een sterke meid!! Karakter en geen vrees, en vooral geen hysterische tranen.